Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslaatste snuif,waneer in dromenland?

laatste snuif,waneer in dromenland?

37 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jij bent de baas, dat is de hoofdgedachte. Dus als jij wilt slapen dan ga je slapen. Die tip had ik van n maatje. Het werkt bij mij niet altijd maar 8 vd 10x wel + mn elektrische dekentje
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
prrt,nooit geen moeit e mee gehad,dan snuif ma es een dikke lijn speed :P
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja als ik een halve gr sos naar binnen werk, kan ik zeker binnen een uur na de laatste in slaap vallen, het werkt bij mij echt niet.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zit net de topic over coke en slaappillen te lezen,en vroeg me t volgende af

waneer ik mijn laatste lijn neem laten we zeggen gemiddeld rond 2 uur duurt t tot sintjuttemes voordat ik slaap(dan zijn we wel 8 uurtjes verder).
terwijl mijn vriend op zijn bed gaat liggen en binnen een paar minuten slaapt als een baby. :angry: :angry: :angry:
t gebeurd dus vaak dat hij wakker word mij aankijkt en zegt"heb je nog niet geslapen schatje" :smilingimp: :smilingimp:
geeeeeeekkkkkkkkk word ik daarvan,kan je zelf niet slapen moet je naar zo een kerel gaan liggen kijken die nergens last van heeft en met zijn mond open al snurkend en kwijlend heerlijk ligt te slapen.
daarom mijn vraag............
hoelang doen jullie er gemiddeld over om in slaap te vallen?
ik gebruik gewoonlijk 3/4 gram begin dan om 7 uur.
volgens mijn mannetje zit t allemaal tussen mijn oren en moet ik gewoon gaan liggen en gaan slapen,hmm hmmm
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is al een tijd geleden dat ik coke gebruikt heb, maar ik kon ook nooit slapen (1 gram per nacht)... Na een joint of 4/5 begon ik wel te geeuwen en werd ik rustig en een uurtje later viel ik meestal in slaap...
:)
Moet idd wel klote zijn om je vriend te zien ronken terwijl jij niet kunt slapen...
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou echt slapen doe ik ook niet hoor na een avondje met een paar grammetjes achter mijn kiezen. Wel nemen we een diazepammetje (max 2) en raak je wel in een wat relaxtere toestand en verlang je niet meer zo snel naar nog meer. Weltrusten na de volgende keer dan maar :wave:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#7
In de eerste maanden van mijn coke gebruik kon ik juist goed slapen met een paar lijntjes op, maar nu ben ik weer heel wat maanden verder en heb ik hetzelfde probleem :(

Aangezien ik geen wiet/hasj meer rook is enige oplossing voor mij op tijd stoppen met snuiven op de avond
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#8
caatje zei:
Jij bent de baas, dat is de hoofdgedachte. Dus als jij wilt slapen dan ga je slapen. Die tip had ik van n maatje. Het werkt bij mij niet altijd maar 8 vd 10x wel + mn elektrische dekentje
Klik om te vergroten...

dat zegt die van mij dus ook......mischien toch is proberen dan.
alle tips zijn welkom :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
joint roken hielp bij mij wel es!!
in ut begin kon ik van coke ook niet echt slapen,toch zeker niet dadelijk na een lijn...
maarja,ik slaap van mdma etc ook gewoon dus daar kan het ook aan liggen!!
in ieder geval,in de tijd dat ik veel coke gebruikte kon ik er gewoon van slapen hoor...
zeker dat er geen speed door je coke zit ofzo???
maar kan goed zijn van niet,want maten van me konden de slaap ook niet vatten na een nachje coke!!


mzzls :rolleyes: :grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
het duurt bij mij meestal ff voordat ik kan slapen na de laatste lijn, maar als ik eenmaal slaap dan word ik ook niet snel meer wakker.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
van coke kunne de meeste wel slapen hoor.. maar als je echt veel hebt gesnoven zal dit moeilijker gaan waarschijnlijk.. mijn tips:

- probeer aan alles behalve slaap te denken
- ga eerst nog wat lopen ofzo of iets intensief waardoor je moe wordt
- rook mss nog een jointje od drink wat alcohol
- probeer zo weinig mogelijk te bewegen nadat ge in ene goeie positie ligt
- snuif een tijdje niet meer voor je gaat slapen (een uur of twee bij coke denk ik)

ik weet uit eigen ervarng (1ste keer xtc) dat het echt irritant is als je niet kan inslapen.. dan lig je daar maar te vervelen en probeer je te slapen en als je echt denkt dat je dan eindelijk in slaap gaat vallen heb je ineens jeuk aan je been waardoor je moet krabben :rolleyes:

op coke kan ik wel slapen maar toch iets minder vlug.. pas ne het tweede deel vna de nacht slaap ik goed in, daarvoor word ik veel wakker..

nog een goede nachtrust melissa :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#12
bedankt voor de tips jeller.......

vroeger als ik uit de stad kwam viel ik als een blok inslaap.
maar nu gebruik ik voornmlk thuis.....en word t een heel langdradig verhaal.
mijn vriend schijnt nergens geen problemen mee te hebben..
maar hij is 2 meter lang en ik met mijn 1,69 m snuif net zoveel weg als hij.
mischien toch een kwestie van overdaad schaadt.
een andere ergenis is dat als ik bijna in slaap val ik er weer uit kan om te plassen,en dat gaat wel 5 keer zo voordat ik eindelijk mijn ogen dicht heb.
meestal is t dan 12 uur en komen de kids terug. :wink:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik drink eigenlijk bijna altijd alcohol bij speed.. (zelfde slaap probleem..:P) en voor ik ga slapen een joint erbij.. op deze manier nog nooit slaap problemen gehad... :wink:
d
daveLid
01-01-2024, 00:00
#14
bij mij duurt het ook minimaal 5 tot 6 uur na me laatste lijn voor ik kan slapen maar als ik 2 TEMAZEPAM van 20 mg slik dan haal ik vaak me bed nog niet eens en word ik sochtens wakker op de raarste plekken.
en het werkt altijd maakt niet uit wat je gebruikt heb, alleen zijn ze moeilijk te krijgen,, moet via doktersrecept.
onze dealer verkoopt ze bij de sos dus vet relaxt,, voor 4 euro slaap ik heeeeeerlijk en je kan ook stoppen met je sos als je halverwege ben want als je die dinge neemt dan slaap je binne een kwartier en dan word je wakker en dan licht je glaasje met de lijntjes nog lekker op je te wachten
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#15
lol .... jij en je vriend melissa lijken me wel de echte experts :wink:

naja ik neem altijd eerst halve imovane half uur daarna nog 1 hele en ben weg.
volgende dag geen kater.

imovane = geen super zwaar slaapmiddel, maar werkt hiervoor perfect .
15 minuten na innemen ben je weer gelijk normaal...half uur daarna slaperig ...en uurtje daarna slaap je gelijk.
(hoe meer je neemt hoe sneller natuurlijk ,DUH :P )

is alleen op DoktersRecept, maarja tis wel via inet te bestellen(ZonderDRBijD) :wink:
in NL naar NL
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kan meestal wel goe in slaap raakn met coke, maar eigenlijk zijn er nie veel nachten dat ik 'alleen' maar coke gebruik, als ik echt nie kan slaapn rook ik een jointje(of 2, of 3 :P ) da helpt wel!!

-XXX- grtzzzz :wave: :wave: :wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik kan ook niet slapen :openmouth:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
BobG zei:
Ik kan ook niet slapen :openmouth:
Klik om te vergroten...

vreemde tijd bobje :confused:
gezellig gehad gister zeker :beer:
p
prutsegemLid
01-01-2024, 00:00
#19
vroeger had ik daar ook altijd last van...maar nu w8 ik gwn tot het wat uitgewerkt is en ne goeie joint gerookt hebt dan lukt het wel ... maar als je gaat denken van ik kan niet slapen dan slaap je gewoon weg ni...ale bij mij was dat toch zo...
p
prutsegemLid
01-01-2024, 00:00
#20
bij mij was het te zien als ik veel gebruikt had dan had ik et ook lastig om in slaap te geraken...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."