Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe weet je wie dealt

Hoe weet je wie dealt

43 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#1
need^weed zei:
Psychonaut1976 zei:
BobG zei:
Je snapt mijn standpunt niet, een verlegen persoon kan via een vriend een dealer leren kennen, maar hij zou niet snel afstappen op onbekenden om te vragen naar de bekende weg, en een persoon met een snelle babbel kan zo op iemand afstappen en wat regelen.

En gewoon je open ogen houden, ik ben ook een keer aan iets gekomen omdat ik toevallig in een flits wat zag gebeuren.
Klik om te vergroten...

En dat iets was? Op straat kopen nl. is niet zo handig.
Klik om te vergroten...

waarom niet... als hij iemand in een flits iets ziet uitwisselen...(waarschijnlijk aan een vriend die die niet flasht) en je vraagt of hij bijv nog meer sos bij zich heeft dan kan hij je moeilijk 'naaien'... door er iets doorheen te gooien ofzo je staat er dan met je neus bovenop
Klik om te vergroten...

Haha,ga er maar vanuit dat wanneer je iemand op straat drugs ziet dealen dat het hele slechte kwaliteit betreft.Junkies kopen hun waar op de straten of in drugspanden.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychonaut1976 zei:
need^weed zei:
Psychonaut1976 zei:
BobG zei:
Je snapt mijn standpunt niet, een verlegen persoon kan via een vriend een dealer leren kennen, maar hij zou niet snel afstappen op onbekenden om te vragen naar de bekende weg, en een persoon met een snelle babbel kan zo op iemand afstappen en wat regelen.

En gewoon je open ogen houden, ik ben ook een keer aan iets gekomen omdat ik toevallig in een flits wat zag gebeuren.
Klik om te vergroten...

En dat iets was? Op straat kopen nl. is niet zo handig.
Klik om te vergroten...

waarom niet... als hij iemand in een flits iets ziet uitwisselen...(waarschijnlijk aan een vriend die die niet flasht) en je vraagt of hij bijv nog meer sos bij zich heeft dan kan hij je moeilijk 'naaien'... door er iets doorheen te gooien ofzo je staat er dan met je neus bovenop
Klik om te vergroten...

Haha,ga er maar vanuit dat wanneer je iemand op straat drugs ziet dealen dat het hele slechte kwaliteit betreft.Junkies kopen hun waar op de straten of in drugspanden.
Klik om te vergroten...

wie zegd dat dit op straat is gebeurd het kan net zogoed zijn dat bobg dit gezien had in een disco...die jongen die aan die andere jongen iets gaf kan netzogoed ze beste vriend zijn.... als je zoiets ziet en je stapt eropaf en hij geeft jou ook wat, dan kan hij je weinig maken (tenzij het al troep was wat ie bij zich had) maar hopelijk begrijp je nu wat ik bedoel....
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je moet toch ooit contact maken met een dealer, als je zn nummer vraagt en laat merken dat je gewoon zaken wilt doen zal hij je niet flashen maar denkt hij zelf ook hier kan ik meer geld meeverdienen dan maar 1 x stront verkopen..
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga even naar rotterdam kleine binnenweg daar loopt het vol met runners dat zijn lokkers die je naar een dealer zijn huis wijzen , natuurlijk niet voor 1 gr minimum 5 of meer
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#5
fc zei:
Ga even naar rotterdam kleine binnenweg daar loopt het vol met runners dat zijn lokkers die je naar een dealer zijn huis wijzen , natuurlijk niet voor 1 gr minimum 5 of meer
Klik om te vergroten...

en dan word je niet geflasht wil je zeggen?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jongen, niemand dwingt jou om iets te kopen, vraag gerust of je het mag testen, en voor je neus afweegt. Loop gewoon weg als iets je niet bevalt.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#7
BobG zei:
Jongen, niemand dwingt jou om iets te kopen, vraag gerust of je het mag testen, en voor je neus afweegt. Loop gewoon weg als iets je niet bevalt.
Klik om te vergroten...

ejj wat zit je op mij te zeiken dan? ik hoef helemaal niks te kopen dit is begonnen met de discussie tusse jou en laan hoor :rolleyes:
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#8
oh...
B
BollieLid
01-01-2024, 00:00
#9
zommes zei:
Ik raad je af gewoon op straat coke te kopen. Gewoon mensen zoeken die recreatief gebruiken en vragen hoe ze eraan komen en een tel.nr proberen te scoren ofzo..

op straat krijg je ALTIJD rotzooi, een degelijke dealer gaat namelijk niet op straat staan.
Klik om te vergroten...

correct. Meestal komt de stuff van van een degelijke dealer, maar gebruiken ze er de helft van op en vullen het aan met valse stoffen.
Zogezegd versnijden waardoor jij gewoon troep krijgt die maar half zo sterk meer is als het zou moeten zijn. En het straatdealertje vanwaar jij kocht verkoopt de andere helft dan door aan iemand anders, of gebruikt het zelf op. Gratis dope voor hem, en jij krijgt brol.
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
@Donk, niet iedereen kent dezelfde mensen he! Rotjeknor is groot.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ik woon ook in rotterdam maar ik ken geen drugsdealers.. Als ik Cocaïne nodig zou hebben ( gelukkig niet ) zou ik niet weten waar ik terecht moet
C
Cowboy HenkLid
01-01-2024, 00:00
#11
je moet met een rooie pet en een bloem achter je oor op het station gaan zitten en als iemand langs loopt van wie je denkt, die kan wel wat hebben moet je zeggen: code blauw
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ge vraagt gewoon: ey kill hebbie misschien wat sos te koop? :grin:
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier in de buurt is coke dikwijls moeilijk te vinden.
Ik heb es horen zeggen dat je bijv in de Antwerpse Stationsbuurt makkelijk aan coke kan geraken.
Maar hoe weet je nu of iemand verkoopt.
Die mannen rijden daar wat rondjes en voor je het weet
kunnen ze c kopen bij totaal onbekenden.
Ik heb ook gehoord dat ze met hun aansteker zitten te spelen
en als ze dat zien dat ze naar je toe komen.
Maar of dit klopt weet ik nie.

Hoe moet ik dit aanpakken? Ik zie mij nog niet 's nachts op een groep marokkanen afstappen om te vragen of zij drugs verkopen.
X
XTENDERLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou je niet aanraden om naar onbekenden te stappen of ze wat hebben. Ten eerste weet je nooit wat je krijgt en je misschien veel ste veel voor betaal voor wat je krijg.

Ik ben zo al 1 keer mijn geld kwijt geraakt omdat hij bij het overhandeigen van de dope hard weg rende. En 1 keer bijna neergestoken met een mes.

Dus weet waar je aan begint en zeker met je te doen heb. Dus moet zeker een bekende van je maatjes of jou zelf zijn. :rolleyes:

Vraag het aan mensen die vaker gebruiken en of ze jou een adresje hebben voor je.
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik zou t idd niet bij een vreemde kopen :confused:
beter nog ik raad t je ten strengste af....
om te beginnen weet je niet wat je krijgt,mischien vertrek jij met een sealtje platgestampte asprines ofzo.....
mond op mond reclame geeft al veel meer zekerheid :wink:
gewoon in je vriendenkring een vaste dealer zien te vinden....

sucses :wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#16
idd gewoon vragen aan een maat of je eens samen met hem mee mag naar z'n dealer, dan beetje vriendelijk zijn, nr vragen aan die dealer en vragen of je hem af en toe mag bellen
als je dit goed aanpakt en als de dealer nieuwe klanten wilt werkt dit bijna altijd
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ok thx
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
elgeoffio zei:
Ok thx
Klik om te vergroten...
:wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik raad je af gewoon op straat coke te kopen. Gewoon mensen zoeken die recreatief gebruiken en vragen hoe ze eraan komen en een tel.nr proberen te scoren ofzo..

op straat krijg je ALTIJD rotzooi, een degelijke dealer gaat namelijk niet op straat staan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
kzou het zelfs zo zeggen.. koop je coke niet op straat en koop hem nergens het is echt zo'n veel te dure drugs+ het effect is zijn geld niet waard

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."