#1
need^weed zei:Psychonaut1976 zei:BobG zei:Je snapt mijn standpunt niet, een verlegen persoon kan via een vriend een dealer leren kennen, maar hij zou niet snel afstappen op onbekenden om te vragen naar de bekende weg, en een persoon met een snelle babbel kan zo op iemand afstappen en wat regelen.
En gewoon je open ogen houden, ik ben ook een keer aan iets gekomen omdat ik toevallig in een flits wat zag gebeuren.
En dat iets was? Op straat kopen nl. is niet zo handig.
waarom niet... als hij iemand in een flits iets ziet uitwisselen...(waarschijnlijk aan een vriend die die niet flasht) en je vraagt of hij bijv nog meer sos bij zich heeft dan kan hij je moeilijk 'naaien'... door er iets doorheen te gooien ofzo je staat er dan met je neus bovenop
Haha,ga er maar vanuit dat wanneer je iemand op straat drugs ziet dealen dat het hele slechte kwaliteit betreft.Junkies kopen hun waar op de straten of in drugspanden.

