Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou je niet aanraden om naar onbekenden te stappen of ze wat hebben. Ten eerste weet je nooit wat je krijgt en je misschien veel ste veel voor betaal voor wat je krijg. Ik ben zo al 1 keer mijn geld kwijt geraakt omdat hij bij het overhandeigen van de dope hard weg rende. En 1 keer bijna neergestoken met een mes. Dus weet waar je aan begint en zeker met je te doen heb. Dus moet zeker een bekende van je maatjes of jou zelf zijn. Vraag het aan mensen die vaker gebruiken en of ze jou een adresje hebben voor je."
"............................................"
"Maandag elke x weer het zelfde ritueel naar dat weekend toeleven al zwetend en hunkerend naar die lekkere snuif.... Gelukkig ben ik al een paar wekies clean en dat bevalt me uitstekend!!!"
"NIET DOEN TROEP!!!!! ben nu paar wekies clean. mbv instantie!!! dus echt geen pretje allemaal en het sloopt je gaande je gebruik. En je merkt er niks van dat je langzaam een ander mens wordt. Maar ik weet nu wel beter, dat het anders is dan sommige mensen je voorspiegelen. !!!! dus gewoon nooit aanraken die teringzooi. ..."
"Het heet niet voor niks de witte SLOPER!!! Hij pakt je van binnen uit!!! Daarom zijn er nou zoveel mensen kapot van gegaan...."