#1
okay, kan ik met je in meegaan, maar zoals ik zei, ik ervaar het nooit zo, dus als je het zo stelt denk ik dat ik er verder mijn mond over moet houden want ik heb geen ervaring met die gevoelens.
Psilo zei:Maar het lege depri-gevoel (afgewisseld met mooie momenten=labiel) na een goede dosis xtc kan ik bij mezelf echt niet plaatsen in de context van gedrag of cognitie. Het is er gewoon, vaak zelfs zonder dat ik kan benoemen wat een oorzaak (buiten de xtc) zou kunnen zijn.
Ik kan dan leeg en somber zijn met schuldgevoelens (maar tegen wie of wat is me dan ook niet duidelijk)
Het is dan ook wel weer snel de volgende dag weer over.
daarom voorlopig volledig gestop met coke. voor mij is dit nu beter.
PRINCEZS_ zei:ik heb dat alleen bij speed
lj_bob zei:Alleen als de laatste lijn op het hoesje ligt![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."