#1
Frenky zei:flash kieke zei:Frenky zei:fc: als je het pas anderhalve maand hebt gebruikt kan je natuurlijk ook niet serieus beoordelen of het nou verslavend is of niet, ook al hangt het van de persoon zelf af. Ik doe het nu ongeveer 1,5 jaar en geloof me nou als ik zeg dat het zo verslavend als de tering is.
flash kieke:
zeg dat nog maar eens paar maanden lang en je zit in hetzelfde schuitje als ik, "niet echt veel aan, maar ja af en toe kan geen kwaad" ....
Als ik dan toch de neiging zou hebben om coke te willen gebruiken,ga ik gewoon pillen kopen of dergelijke ,zo zal ik dan geen coke niet meer nodig hebben.
Ging het maar zo makkelijk vriend, dan waren er geen coke verslaafden. Als je eenmaal verslaafd bent denk je echt niet van "ohja nu ben ik verslaafd, snel inruilen voor pillen en ik ben er weer vanaf!", maar goed ik zal er over ophouden.
Ik was ook verslaafd aan pep,en ik kon er heel makkelijk met stoppen,heb pillen gepakt in plaats van pep
