Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbetreffende verslaafdheid

betreffende verslaafdheid

66 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frenky zei:
flash kieke zei:
Frenky zei:
fc: als je het pas anderhalve maand hebt gebruikt kan je natuurlijk ook niet serieus beoordelen of het nou verslavend is of niet, ook al hangt het van de persoon zelf af. Ik doe het nu ongeveer 1,5 jaar en geloof me nou als ik zeg dat het zo verslavend als de tering is.

flash kieke:
zeg dat nog maar eens paar maanden lang en je zit in hetzelfde schuitje als ik, "niet echt veel aan, maar ja af en toe kan geen kwaad" ....
Klik om te vergroten...



Als ik dan toch de neiging zou hebben om coke te willen gebruiken,ga ik gewoon pillen kopen of dergelijke ,zo zal ik dan geen coke niet meer nodig hebben.
Klik om te vergroten...

Ging het maar zo makkelijk vriend, dan waren er geen coke verslaafden. Als je eenmaal verslaafd bent denk je echt niet van "ohja nu ben ik verslaafd, snel inruilen voor pillen en ik ben er weer vanaf!", maar goed ik zal er over ophouden.
Klik om te vergroten...

Ik was ook verslaafd aan pep,en ik kon er heel makkelijk met stoppen,heb pillen gepakt in plaats van pep
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is wel een handige manier om te stoppen ergens mee flash kieke! :confused:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Dat is wel een handige manier om te stoppen ergens mee flash kieke! :confused:
Klik om te vergroten...

Ik heb eerst ppillen zitten pakken en ben daarna naar pep overgegaan.
En heb terug pillen zitten pakken inplaats van pep.
En zo heb ik geen goesting nimeer gehad in pep.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
ok, je vindt het kennelijk echt goed :P

Ik bedoelde dus te zeggen dat het zo toch zinloos is. Ipv je lichaam vol te stoppen met speed, ga je maar over op MDMA. Dat is toch niet slim? :P
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Veel mensen raken idd niet verslaafd aan die ene snuf,daar weegt idd het gevoel wat je ervan krijgt niet tegen de prijs op.

Er onstaat vaak een verslaving door meerdere externe factoren,zoals de gewoonte of je omgeving.

Het kan iig snel ingeburgerd raken in je leven :wink:
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bal0n zei:
ok, je vindt het kennelijk echt goed :P

Ik bedoelde dus te zeggen dat het zo toch zinloos is. Ipv je lichaam vol te stoppen met speed, ga je maar over op MDMA. Dat is toch niet slim? :P
Klik om te vergroten...

toen ik pep deed,deed ik nog weinig pillen.
Maar ben terug met pillen begonnen en pep weggelaten.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik raak er meteen verslaafd aan, k*nk*rspul.

[Editted by Solidius]: Hou het taalgebruik eens een beetje gecensueerd.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niets is verslavend als je mentaal sterk in je schoenen staat.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solidius zei:
Niets is verslavend als je mentaal sterk in je schoenen staat.
Klik om te vergroten...

Idd, het gaat er ook om hoe goed je jezelf kent en hoe goed je je beloftes tegenover jezelf kunt houden. Als je bijv een keer crack neemt en je tegen jezelf gezegd hebt dat het 1 keer is en voor de rest nooit meer omdat je alleen het gevoel een keer mee wou maken denk ik dat dit best te doen is. Ook denk ik dat het veel te maken heeft met hoe je in het leven staat, al heb je alles op een rijtje en je gebruikt drugs voor fun en om een keer te relaxe dan is het al heel anders als dat je bijv sos neemt om je lekker te voelen omdat je je niet lekker voeld als je nuchter bent, door problemen met ouders of op het werk of op school etc etc... Verslaafd raken heeft denk ik dus veel te maken met je persoonlijkheid en je sociale leven.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
need^weed zei:
Solidius zei:
Niets is verslavend als je mentaal sterk in je schoenen staat.
Klik om te vergroten...

Idd, het gaat er ook om hoe goed je jezelf kent en hoe goed je je beloftes tegenover jezelf kunt houden. Als je bijv een keer crack neemt en je tegen jezelf gezegd hebt dat het 1 keer is en voor de rest nooit meer omdat je alleen het gevoel een keer mee wou maken denk ik dat dit best te doen is. Ook denk ik dat het veel te maken heeft met hoe je in het leven staat, al heb je alles op een rijtje en je gebruikt drugs voor fun en om een keer te relaxe dan is het al heel anders als dat je bijv sos neemt om je lekker te voelen omdat je je niet lekker voeld als je nuchter bent, door problemen met ouders of op het werk of op school etc etc... Verslaafd raken heeft denk ik dus veel te maken met je persoonlijkheid en je sociale leven.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#11
Solidius zei:
need^weed zei:
Solidius zei:
Niets is verslavend als je mentaal sterk in je schoenen staat.
Klik om te vergroten...

Idd, het gaat er ook om hoe goed je jezelf kent en hoe goed je je beloftes tegenover jezelf kunt houden. Als je bijv een keer crack neemt en je tegen jezelf gezegd hebt dat het 1 keer is en voor de rest nooit meer omdat je alleen het gevoel een keer mee wou maken denk ik dat dit best te doen is. Ook denk ik dat het veel te maken heeft met hoe je in het leven staat, al heb je alles op een rijtje en je gebruikt drugs voor fun en om een keer te relaxe dan is het al heel anders als dat je bijv sos neemt om je lekker te voelen omdat je je niet lekker voeld als je nuchter bent, door problemen met ouders of op het werk of op school etc etc... Verslaafd raken heeft denk ik dus veel te maken met je persoonlijkheid en je sociale leven.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens
Klik om te vergroten...
idem hier
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
fc zei:
Solidius zei:
need^weed zei:
Solidius zei:
Niets is verslavend als je mentaal sterk in je schoenen staat.
Klik om te vergroten...

Idd, het gaat er ook om hoe goed je jezelf kent en hoe goed je je beloftes tegenover jezelf kunt houden. Als je bijv een keer crack neemt en je tegen jezelf gezegd hebt dat het 1 keer is en voor de rest nooit meer omdat je alleen het gevoel een keer mee wou maken denk ik dat dit best te doen is. Ook denk ik dat het veel te maken heeft met hoe je in het leven staat, al heb je alles op een rijtje en je gebruikt drugs voor fun en om een keer te relaxe dan is het al heel anders als dat je bijv sos neemt om je lekker te voelen omdat je je niet lekker voeld als je nuchter bent, door problemen met ouders of op het werk of op school etc etc... Verslaafd raken heeft denk ik dus veel te maken met je persoonlijkheid en je sociale leven.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens
Klik om te vergroten...
idem hier
Klik om te vergroten...
helemaal mee eens
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ melissa: of gewoon gewenning?
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#14
toen ik weg was bij mijn mannetje had ik absoluut geen moeite met stoppen.....
toen ik 2 weekjes thuis was ging t alweer mis rara :rolleyes:
t ligt dus zeker ook aan de situatie,je omgeving en t allerbelangrijkste gewoonte.......
als ik daadwerkelijk verslaafd zou zijn zou ik ook doordeweeks moeten gebruiken......
en dan denk ik er niet eens aan......maar owee als t vrijdag is dan begint t te kriebelen........
maar daarvoor heet t dus ook geestelijke verslaving :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
melissa zei:
en t allerbelangrijkste gewoonte.......
Klik om te vergroten...

kijk eens lot! Lees je wel???
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#16
caatje zei:
melissa zei:
en t allerbelangrijkste gewoonte.......
Klik om te vergroten...

kijk eens lot! Lees je wel???
Klik om te vergroten...


heee kijk eens aan!! :P haha sorry over heen gelezen
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Schandalig.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#18
verslavingen zuigen. drugs moeten gewoon legaal worden

en crack moeten ze niet zo verslavend maken :angry:

na 1 dag bijna clean te zijn geweest grijp je toch snel weer naar die pijp
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kim zei:
verslavingen zuigen. drugs moeten gewoon legaal worden

en crack moeten ze niet zo verslavend maken :angry:

na 1 dag bijna clean te zijn geweest grijp je toch snel weer naar die pijp
Klik om te vergroten...

verslavingen moet je zien te vermijden en mee leren omgaan :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#20
cunt zei:
fc zei:
Solidius zei:
need^weed zei:
Solidius zei:
Niets is verslavend als je mentaal sterk in je schoenen staat.
Klik om te vergroten...

Idd, het gaat er ook om hoe goed je jezelf kent en hoe goed je je beloftes tegenover jezelf kunt houden. Als je bijv een keer crack neemt en je tegen jezelf gezegd hebt dat het 1 keer is en voor de rest nooit meer omdat je alleen het gevoel een keer mee wou maken denk ik dat dit best te doen is. Ook denk ik dat het veel te maken heeft met hoe je in het leven staat, al heb je alles op een rijtje en je gebruikt drugs voor fun en om een keer te relaxe dan is het al heel anders als dat je bijv sos neemt om je lekker te voelen omdat je je niet lekker voeld als je nuchter bent, door problemen met ouders of op het werk of op school etc etc... Verslaafd raken heeft denk ik dus veel te maken met je persoonlijkheid en je sociale leven.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens
Klik om te vergroten...
idem hier
Klik om te vergroten...
helemaal mee eens
Klik om te vergroten...

mooizo :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."