Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"fc zei: Ik vind dat velen overdrijven betreffende verslaving aan coke , het hangt gewoon af wie het neemt en hoe sterk je karakter is om een vb te geven ,ik had via een deal 50 gr goeie coke over en het was 10 jaar geleden dat ik nog gesnoven had ben al 40 jaar inmiddels, dus ja ik had die 50 gr en ben beginnen snuiven samen met mijn vrouw alle dagen ongeveer elk een 0.5 gram tot alles op was dwz ongeveer anderhalve maand lang , toen de coke op was hebben we beiden niks meer gesnoven en dit is nu al 3 weken , de eerst dag was een beetje moeilijk maar na 2 dagen had ik geen goesting meer achter coke had zelfs geen afkickverschijnselen etc ook mijn vrouw niet , ik denk dat alleen personen die in problemen zitten het moeilijker hebben om er vanaf te geraken want alles gaat goed in mijn normale leven , goeie vrouw eigen huis goed verdienen etc....... dus al dit gezever van je raakt verslaafd na je eerste snuf is bullshitt , of je bent gewoon op de sukkel mentaal en hebt dat nodig om je beter te voelen of je bent zwak van karakter have a nice day btw ik zou het zelf nooit gekocht hebben indien ik het niet via een deal gekregen had want de kick is zeker geen 40 a 50 euro waard je voelt je er wel iets beter van etc maar te weinig positief in vergelijking met de prijs die mensen betalen op straat Klik om te vergroten... Ben niet helemaal eens met wat je zegt.. Coke is wel degelijk zeer verslavend. Maar verslaafd na de eerste snuif? nee dat moet ik je na geven.. Das bullshit, want dan ben je indd erug zwak! Maar geloof mij maar.. je hoeft geen problemen te hebben om verslaafd te raken hoor.. Ik zat op het randje, gelukkig maar, ik ben wel sterk genoeg! Coke sluipt er heel langzaam in, en je raakt verlaafd zonder dat je er erg in hebt."
"Re: Hoe komt het dat coke voor mij veel verslavender is dan Inga zei: Bon ik zal maar met de deur in huis vallen. Ik ben nieuw hier. En ik vermoed dat ik als 35 jarige vrouw een buitenbeentje ben op dit forum. Reeds iets meer dan een jaar gebruik ik coke. Enkel in de weekends. In het begin serieuze shit door mijn neus gehaald (niesbuien sinusitis enz... ) Nu heb ik de laatste maanden een goede dealer gevonden en al die problemen zijn van de baan. Met als gevolg dat BIBI eraan hangt he. In de week heb ik er totaal geen behoefte aan... maar eens vrijdag begint te naderen .... Het is zo raar... Bij XTC heb je een veel beter gevoel (na 1uur) Het duurt langer... Het is een pak goedkoper... De dag nadien ben ik altijd enorm happy.... En toch kan ik perfect van een pil blijven als ik ze in huis heb. Het kan soms maanden duren eer ik er weer eens eentje neem. Coke daarentegen...... Klik om te vergroten... Met coke heb je het gevoel dat je steeds meer wilt. Het eerste lijntje is de beste! Toch? Mijn ervaring in ieder geval wel. Na 15 a 30 min. neem je nog een lijntje.. En zo gaat het de hele avond door! Vind het niet gek dat je coke verslavender vind dan XTC. XTC blijft langer werken. 1 pil is genoeg om uren op te trippen.. Coke daarintegen? Meer meer meer en nog eens meer wil je er van hebben. Het is niet bevredigend! Als ik je een tip mag geven? Heb namelijk in hetzelfde schuitje als jou gezeten, en als je er nu niet mee stopt dan blijf je er echt in hangen! Als je toch lekker van de kaart wil zijn in het weekend, maar het wil beperken kun je overwegen om een keer Methylone te gebruiken.. Nog lekkerder dan coke! En zeer minder verslavend!!! Ik wil je echt nergens aan helpen maar alles beter dan coke!! Methylone heb je ten eerste heel weinig van nodig, verkrijgbaar in buisjes en dat buisje neem je in twee keer verdeeld over de avond.. Maarja beter om er natuurlijk helemaal niet aan te beginnen. Dus stop er mee!! Tis zonde!! succes!"