Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom niet meer de kwaliteit van "vroeger"??

Waarom niet meer de kwaliteit van "vroeger"??

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij kunnen ook geen betere crack voor je toveren ofzo :rolleyes:
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Helaas moet ik opmerken dat de Base- coke niet meer is wat het vroeger was hoor. Nu denken jullie allemaal van "die zit er al te lang aan het het werkt niet meer"Niets is minder waar. Doe het altijd met lange tussenposes (minstens 1 maand tussen de " feestjes") Helaas is er heel veel rommel op de markt en wordt het teveel versneden of zo.
Zijn dit herkenbare klachten en wie weet er raad????
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
niks tegen te doen denk ik..

of je moet je eigen lab beginnen ofzo..
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Das een antwoord waar ik echt iets aan heb!!!!!! Dank U :openmouth: :openmouth:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
angie123 zei:
Zijn dit herkenbare klachten en wie weet er raad????
Klik om te vergroten...

Ja, het is niet enkel bij de coke. Opvallender vind ik het verschil tussen de XTC's van vroeger en nu. Een oudere vriend van me zei onlangs ook dat de cocaïne en heroïne tegenwoordig van mindere kwaliteit zijn dan pakweg 10 jaar geleden. Toen was het ook allemaal duurder.
Soms kan ik nog aan goed spul geraken maar er word idd veel troep verkocht. Jammer, maar ik weet ook niet wat je eraan kunt doen. Hopen dat je snel een dealer met goeie kwaliteit coke leert kennen...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
needlefreak zei:
angie123 zei:
Zijn dit herkenbare klachten en wie weet er raad????
Klik om te vergroten...

Ja, het is niet enkel bij de coke. Opvallender vind ik het verschil tussen de XTC's van vroeger en nu. Een oudere vriend van me zei onlangs ook dat de cocaïne en heroïne tegenwoordig van mindere kwaliteit zijn dan pakweg 10 jaar geleden. Toen was het ook allemaal duurder.
Soms kan ik nog aan goed spul geraken maar er word idd veel troep verkocht. Jammer, maar ik weet ook niet wat je eraan kunt doen. Hopen dat je snel een dealer met goeie kwaliteit coke leert kennen...
Klik om te vergroten...

als het toen duurder was maakt het niet veel verschil toch. Dan neem je nu gewoon meer voor hetzelfde effect en wss hetzelfde geld.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat je steeds meer nepdealers hebt die er weer troep doorheen gooien om winst te kunnen maken. Zoek een goede dealer of probeer dichter bij de bron te komen. Hoe meer schakels hoe minder de kwaliteit.
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan!!! Ze roepen allemaal wel dat het goed spul is en als je er eenmaal aan begonnen bent dan is er no way back. Ik ben het zoeken naar een goeie zat ik moet er gewoon een hebben! (wil niet wanhopig overkomen hoor :flushed: )
Maar als je maar zo een keer per maand een leuke avond wil hebben dan wil je ook wel kwaliteit hebben,,toch?????

Jonges lever toch eens goed spul en STOP met rotzooien en rotzooi leveren!!!!!

Dit is een serieuze oproep voor alle mensen die prijs stellen op kwaliteit denk ik :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
angie123 zei:
Ja dat is makkelijker gezegt dan gedaan!!! Ze roepen allemaal wel dat het goed spul is en als je er eenmaal aan begonnen bent dan is er no way back. Ik ben het zoeken naar een goeie zat ik moet er gewoon een hebben! (wil niet wanhopig overkomen hoor :flushed: )
Maar als je maar zo een keer per maand een leuke avond wil hebben dan wil je ook wel kwaliteit hebben,,toch?????

Jonges lever toch eens goed spul en STOP met rotzooien en rotzooi leveren!!!!!

Dit is een serieuze oproep voor alle mensen die prijs stellen op kwaliteit denk ik :grin:
Klik om te vergroten...
hmmmz,miss moet je eens een dealer aanspreken die freebase coke verkoopt....die moeten toch zeker goeie snuifcoke hebben lijkt me,toch? :)
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik moet juist geen snuif hebben maar rook liever :flushed: En als vrouw loop je niet zo makkelijk op een dealertje af hoor, die naaien je (figuurlijk gesproken) helemaal snel! Dus als je nog een tip hebt???
s
sjoemptiLid
01-01-2024, 00:00
#11
sos

Ik zoek ook goeie kwaliteit kristal coke. Kende iemand die het voor 60euro/gram verkocht (wel een volledige gram) maar zijn kwaliteit ben ik nooit meer tegengekomen en eerlijk gezegd, mindere kwaliteit wil ik echt niet meer hebben. Kwaliteit moet betaald worden zeggen ze bij ons, maar dan moet je het wel nog vinden...
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hiwer is de kwaliteit zoiezo kut! Bij mij dealer dan.. Maarja, vind maar eens een andere.. Ik denk niet dat mijn dealer daarbij helpt :wink:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja ik heb de laastste tijd ook wel eens rommel gerookt. Komt denk ik door de niet echt groete afzetr markt hier dus dan ma rminder kopenm en beetje vermengen de gene die t kopen kopen t toch wel
s
sjoemptiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tsss... mense mense toch..
Dat komt waarschijnlijk door het gebrek aan goeie coke dat jullie zo opgefokt worden...
Voor mij is het simpel; goeie coke of geen coke
Er zijn dingen genoeg maar liever alles of niks, dus momenteel dan maar geen coke...
Kwaliteit boven alles joh
@ Kim: echt sneu voor jou maar kheb het ook al gedaan die mindere... brrrr als ek eraan denk...
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#15
GewoonVOL zei:
Kim zei:
GewoonVOL zei:
Kim zei:
ga daeud ofzeu
Klik om te vergroten...

Kom eens effe hier lekker aan mijn piemel zuigen. :wave:
Klik om te vergroten...

Wat denk je zelf nou :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Geen zin in jou. Doei he. :wave:
Klik om te vergroten...

Beetje laf kerel eerst een dame uitnodigen en dan afwijzen..... :P
F
Fucking MadnessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb niks te klagen over het algemeen. Gewoon met de juiste mensen omgaan, juiste plaatsen komen etc. en je komt vanzelf aan goed spul.

Best makkelijk Ajax supporter zijn :mrgreen: :wave:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#17
needlefreak zei:
angie123 zei:
Zijn dit herkenbare klachten en wie weet er raad????
Klik om te vergroten...

Ja, het is niet enkel bij de coke. Opvallender vind ik het verschil tussen de XTC's van vroeger en nu. Een oudere vriend van me zei onlangs ook dat de cocaïne en heroïne tegenwoordig van mindere kwaliteit zijn dan pakweg 10 jaar geleden. Toen was het ook allemaal duurder.
Soms kan ik nog aan goed spul geraken maar er word idd veel troep verkocht. Jammer, maar ik weet ook niet wat je eraan kunt doen. Hopen dat je snel een dealer met goeie kwaliteit coke leert kennen...
Klik om te vergroten...

idd vroeger betaalde ik 175 guldentjes de gram.....(15 jaartjes terug)
maar de kwaliteit :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
volgens mij is t massa productie geworden,veel vraag slechte kwaliteit...
ach ja the good old days :wink:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Offtopic ge-OH verwijderd.

Gewoonvol, jij weer he :wink: Kim is in Nederland gewoon een damesnaam.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Net ook weer ff wat gehaald dit keer is het wel goeie. Dus ligt er maar net aan. Maar de grote vraagt blijft waar haalt ie nou zijn zooi van :confused:
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wist ik het maar :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."