Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom niet meer de kwaliteit van "vroeger"??

Waarom niet meer de kwaliteit van "vroeger"??

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wist ik het maar :hearteyes:
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ahja soms beter iets, dan helemaal niets :wink: Marja kut spul is ook niet waar je op zit te wachten natuurlijk.. :openmouth:
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
DarkScope zei:
als het toen duurder was maakt het niet veel verschil toch. Dan neem je nu gewoon meer voor hetzelfde effect en wss hetzelfde geld.
Klik om te vergroten...

Is niet hetzelfde.
Kijk maar wat melissa zegt:

idd vroeger betaalde ik 175 guldentjes de gram.....(15 jaartjes terug)
maar de kwaliteit :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:grin:
S
SenecaLid
01-01-2024, 00:00
#4
De kwaliteit van cocaine is de afgelopen 5-10 jaar in Nederland ernstig achteruit gegaan en dit komt voornamelijk door het feit dat cocaine op kilo-niveau flink duurder is geworden (diverse factoren als duurdere smokkelmethodes en bemoeilijkte productie liggen daar aan ten grondslag), hierdoor is het inkopen voor dealers e.a. duurder geworden; de consument betaalt liever echter niet meer dan 50 euro voor een pakje en derhalve is de dealer aangewezen op flink versnijden. Van een gemiddeld pakje is ongeveer de helft net zo goed coke als kippenstront.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van een gemiddeld pakje is ongeveer de helft net zo goed coke als kippenstront.
Klik om te vergroten...

vandaar die smaak :mrgreen: [/quote]
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat geldt ook voor de speed die ik had, 50/50 was het speed, dan weer kippenstront. :rolleyes:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ach ja je gebruikt het toch wel
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou ik ben nu op het punt aangekomen dat ik liever niet meer gebruik als het alleen maar zooi is. Vorige week nog weer eens een keer wat genomen Mod: Gedeelte verwijderd maar helaas!!!!!
Mensen lever toch kwaliteit!! Voor mij hoeft het zo niet meer. Heeft opzich wel z'n voordeel :grin:
Maar af en toe een lekker feestje zou toch wel leuk zijn.. Als je een recreative gebruiker bent wil je wel lekker 'recreeren"
Dus beter geen ZOOI dan slechte ZOOI :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."