Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeft er iemand hier de kennis v/h chemisch proces van blad tot cocaine hydrochloride? Coca-bladeren heb ik, kzoek een (vereenvoudigde) manier van extraheren daar er verschillende manieren bestaan. Dus heel gedetailleerd met de juiste hoeveelheden en niet zo van die vage filmpjes bvb..... Heb al ervaring met extracties maar coke ligt net iets complexer... Wie kan me eventueel helpen met informatie? Alvast hard bedankt.."
"Ja dat bedoel ik nou met zo van die vage filmpjes waar je totaal geen precieze informatie uit kan halen... Hier geraak ik echt geen stap mee verder, het is gewoon een educatief filmpje, vééél te vaag..."
"mm.. dit zegt al iets meer, kan je me het adres v de site geven waar je die info vandaan hebt? Kan ik me er wat dieper in verdiepen... Alvast bedankt voor je moeite!"
"Ja toch bedankt maar herken nu net de site, ben er al is op geweest en de links werken niet. Het is ook puur educatief bedoeld... Vrij moeilijk om het precieze proces (lees : recept) te vinden op het net. Weet dat er verschillende mogelijkheden zijn maar wordt overal zeer vaag gehouden... Ik heb de precieze hoeveelheden van al de stoffen e.d. nodig. Toch bedankt Caatje! Kmoet er vandoor nu. Groetjes"
"sos Ik zoek ook goeie kwaliteit kristal coke. Kende iemand die het voor 60euro/gram verkocht (wel een volledige gram) maar zijn kwaliteit ben ik nooit meer tegengekomen en eerlijk gezegd, mindere kwaliteit wil ik echt niet meer hebben. Kwaliteit moet betaald worden zeggen ze bij ons, maar dan moet je het wel nog vinden..."
"Tsss... mense mense toch.. Dat komt waarschijnlijk door het gebrek aan goeie coke dat jullie zo opgefokt worden... Voor mij is het simpel; goeie coke of geen coke Er zijn dingen genoeg maar liever alles of niks, dus momenteel dan maar geen coke... Kwaliteit boven alles joh @ Kim: echt sneu voor jou maar kheb het ook al gedaan die mindere... brrrr als ek eraan denk..."
"De titel zegt alles, wie van jullie heeft hier genoeg kennis/ervaring mee? Met dank!"
"Ok, bedankt, had er over gezien. Ga er zeker is wat meer info over vragen. Mdma is plezant maar de day after voel ek me meestal zo leeg.. Grts.."