Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de straatprijs van SOS tegenwoordig?

Wat is de straatprijs van SOS tegenwoordig?

83 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
100 euro voor een brokje 2,5gr kristal, onversneden :) OUD & NIEUW :stoned:
d
deamoniqueLid
01-01-2024, 00:00
#2
had laatst via via gratis wat coke, op een feestje, was echt goed spul. had het al eerder gedaan, maar dat was niet te vergelijken met deze..hoe dan ook, kan er nu aankomen, eigenlijk voor 40 euro de gram, maar nu voor 30, omdat ik degene nogal goed ken zeg maar..
maarja, ik koop het niet, lol. doe het alleen op feestjes, mij een beetje te duur anders, ben meer van de speed dan..
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik betaal 30 voor een grammetje lekker spul.
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sjur...
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#5
30 euro geloof ik niet veel van dat dat goeie is. Of je koopt in grote hoeveelheid mss? Maar appart? No way.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is vriendenprijsje. Krijg het via een bekende wiens vriendje omgaat met een gast die de sos uit venezuela krijgt. :rolleyes:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moon zei:
hier betaal je 50 euro per gram en dan heb je super goeie sos.
Klik om te vergroten...
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#8
35-40 Voor 0.8
t
trippykeesLid
01-01-2024, 00:00
#9
40 eutjes de gram hier
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#10
In Chili "roze"peruaanse sos gehad, leek in geen opzicht op wat ze hier in je pakje doen.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zou het om die reden alleen al niet willen hebben hier in Nederland... :)
d
deneusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nieuwe poster, aangenaam!

Hier in Den Bosch betaalde ik laatst 45 euro voor 0.9 gram buitengewoon slechte sos. Waardeloos dus! Heb me nog gek moeten zoeken om uiteindelijk IETS te pakken te krijgen, krijg ik dat!


Iemand betere ervaringen rond de stad van de Gouden Draak?
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gewoon de juiste mensen kennen en geluk hebben. De dealers zelf krijgen ook niet altijd dezelfde kwaliteit hoor.
d
deneusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, de juiste mensen kennen.... Da's de ellende van naar een compleet nieuw gebied verhuizen, mijn vorige woonplaats wist ik iedere wannabe-baron te vinden, maar hier lijkt het echt knudde te zijn.

En ik zou zo graag weer eens een nippie nemen, en dan voor de verandering geen krijt, lol!
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#14
deneus zei:
Nieuwe poster, aangenaam!

Hier in Den Bosch betaalde ik laatst 45 euro voor 0.9 gram buitengewoon slechte sos. Waardeloos dus! Heb me nog gek moeten zoeken om uiteindelijk IETS te pakken te krijgen, krijg ik dat!


Iemand betere ervaringen rond de stad van de Gouden Draak?
Klik om te vergroten...

toen ik jouw naam zag dacht ik al, de eerste post zal wel bij sos zijn :P
d
deneusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Johannes de Tripper zei:
deneus zei:
Nieuwe poster, aangenaam!

Hier in Den Bosch betaalde ik laatst 45 euro voor 0.9 gram buitengewoon slechte sos. Waardeloos dus! Heb me nog gek moeten zoeken om uiteindelijk IETS te pakken te krijgen, krijg ik dat!


Iemand betere ervaringen rond de stad van de Gouden Draak?
Klik om te vergroten...

toen ik jouw naam zag dacht ik al, de eerste post zal wel bij sos zijn :P
Klik om te vergroten...

Heheh, ja, open deur he? Maar heb ook gewoon fysiek een fikse neus, het is een oudere bijnaam, nog van veeeeeeeel vroeger.
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bollie zei:
BobG zei:
Ik kreeg gister een aanbod, 160 euro voor een finger van 5 gr.
Klik om te vergroten...
Wat bedoelen jullie hier nu precies mee, met die finger?
Tegenwoordig word hier in de buurt sos verkocht dat zogezegd super kwaliteit is. Ze noemen ze vingers, of fingers zoals jij het noemt.
Maar de kwaliteit laat hier te wensen over. Zoals ik in mijn post hierboven heb gezegd, heb ik liever kristalletjes. Wou die fingers wel eens uitproberen, maar vond het echt tien keer niets.

Waarvoor staat die fingers nu eigenlijk?
Klik om te vergroten...
JA FINGERS IS NIET ZO GOED ALS CRISTALS DAAROM OOK GOEDKOPER
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#17
fc zei:
Bollie zei:
BobG zei:
Ik kreeg gister een aanbod, 160 euro voor een finger van 5 gr.
Klik om te vergroten...
Wat bedoelen jullie hier nu precies mee, met die finger?
Tegenwoordig word hier in de buurt sos verkocht dat zogezegd super kwaliteit is. Ze noemen ze vingers, of fingers zoals jij het noemt.
Maar de kwaliteit laat hier te wensen over. Zoals ik in mijn post hierboven heb gezegd, heb ik liever kristalletjes. Wou die fingers wel eens uitproberen, maar vond het echt tien keer niets.

Waarvoor staat die fingers nu eigenlijk?
Klik om te vergroten...
fingers of cristal hier scheelt het 1 euro in prijs ik heb liever cristal dan fingers
Klik om te vergroten...

Over wat voor hoeveelheden heb je het hier? Kilo's?
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#18
boy zei:
fc zei:
Bollie zei:
BobG zei:
Ik kreeg gister een aanbod, 160 euro voor een finger van 5 gr.
Klik om te vergroten...
Wat bedoelen jullie hier nu precies mee, met die finger?
Tegenwoordig word hier in de buurt sos verkocht dat zogezegd super kwaliteit is. Ze noemen ze vingers, of fingers zoals jij het noemt.
Maar de kwaliteit laat hier te wensen over. Zoals ik in mijn post hierboven heb gezegd, heb ik liever kristalletjes. Wou die fingers wel eens uitproberen, maar vond het echt tien keer niets.

Waarvoor staat die fingers nu eigenlijk?
Klik om te vergroten...
fingers of cristal hier scheelt het 1 euro in prijs ik heb liever cristal dan fingers
Klik om te vergroten...

Over wat voor hoeveelheden heb je het hier? Kilo's?
Klik om te vergroten...
500 gr 25 euro 1kg cristal 20 euro fingers 18 euro flakes wat duurder 25euro
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fingers betaal ik €350 per 10g. Per kilo heb ik geen flauw idee. Zit niet zo in de sos.
D
DonKLid
01-01-2024, 00:00
#20
sos goedkoper in Belgie :confused:
dat geloof je zker toch niet dat je goeie shit hebt, NL is het grootse export land wat drugs betreft, al het goeie komt hier vandaan, ik ben al in heel wat landen geweest binnen en buiten europa voor zaakjes en coke is alleen maar beter in zuid amerika alles overige drugs zoals xtc, pep, ghb enz word grotendeels hier gemaakt, plus de meeste coke komt binnen via ons land, dus buiten nederland is het altijd duurder of je hebt gewoon shit of je weet niet wat kwaliteit is :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."