#1
sneeuw_witje zei:davie zei:sneeuw_witje zei:ik betaal 26 de gram kristal.. geen poeier en echt goede shit.. maaarja ik zit dan ook dichter bij de bron
//MOD-EDIT//-ja dealen gebeurt hier niet, ook niet met PM, lees de regels maar eens
Je zou het eens kunnen proberen op http://www.marktplaats.nl/
edit: blah
Net stond hier nog je moeder


