#1
Door coke verlies je de realiteit uit het hoog. Daarom gevaarlijke troep.

MetaalKonijn zei:Doch, speed heb je naar mijn mening net iets te rooskleurig omschreven.
nee man, de drug is sterker dan jezelf!zommes zei:Jeller zei:als de drug een veranderd effect op de persoon heeft wat algemeen bij coke zo is, dan deugt de drug niet.
Dat vind ik dus een ronduit belachelijke stelling. In mijn wereld kunnen alleen wezens met een bewustzijn 'de deugd' als zodanig beschouwen en zich en naar gedrangen en niet een of ander wit poeder wat door dergelijke wezens is gemaakt.
Jeller zei:nee man, de drug is sterker dan jezelf!
zommes zei:Jeller zei:nee man, de drug is sterker dan jezelf!
Blijkbaar snap je niet wat deugd is.
MetaalKonijn zei:Vond 't erg leuk om te lezen, zitten goeie punten in. Doch, speed heb je naar mijn mening net iets te rooskleurig omschreven.

zommes zei:deugd (de ~, ~en)
1 het goed zijn in zedelijke zin
2 een bepaalde goede zedelijke eigenschap
Het is wel een lastige kwestie, want niemand kan beweren dat hij weet wat de deugd is. We hebben allemaal onze eigen opvattingen over wat niet deugend is, als gemeenschap horen die dan overeen te komen, maar dat begint ook steeds verder uit elkaar te vallen.
Maar waar het mij om gaat is dat ik niet vind dat je kan zeggen dat de stof cocaine niet deugd. Het misbruik van cocaine deugd inderdaad niet en dat is bijna het enige wat er mee gedaan word. Maar nog steeds maakt het poeder zich dan niet schuldig aan ondeugdelijkheid of wat voor kwaad dan ook. Kom op, het is LEVENSLOZE CHEMISCHE TROEP, sinds wanneer heeft dat de eigen wil om zijn eigen zedelijke eigenschappen te controleren.
Nou neem ik heel kinderachtig de uitspraak van Jeller veel te serieus. Maar ik denk wel dat veel mensen door coke zelf de schuld te geven het échte probleem missen, namelijk zij zelf. Jij bent degene die de keuzes kan maken en dus ook de enige die schuld kan hebben en dus ondeugdelijk kan zijn...
zommes zei:Seneca zei:Wat de coke betreft sluit ik mij geheel aan bij TeQ. Klopt allemaal precies, ookal wil je dat als cokehead niet toegeven. Coke deugt van geen kant.
Het stuk over speed kan ik bij gebrek aan ervaring weinig over zeggen.
Maar wie deugt er dan niet, de cokehead toch?
Ik snap het maar al te goed en ga er mijn tijd niet aan verspillen om uit te leggen waarom coke niet deugt, omdat teQ dat ongeveer voor mij gedaan heeft+jij en ik blijven toch bij ons meningzommes zei:Jeller zei:nee man, de drug is sterker dan jezelf!
Blijkbaar snap je niet wat deugd is.

I like.Dzy zei:Grappig feit: Dit stuk is geschreven onder invloed van coke :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."