Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel is een gram eigenlijk?

Hoeveel is een gram eigenlijk?

54 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#1
als freak em nou ff bij informatie plaatst........ :wave:
kan iedereen eerst ff meten...
meten is weten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het idee dat er in een ponypack pep vaak wél zo goed als 1 gram in zit, zo kan je het opzich wel een beetje vergelijken met hoeveel er eigenlijk in je pakje sos zit. Natuurlijk is dit nog altijd gissen, maar je kan het proberen..
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#3
eerst n flat-screen kopen, dan heb je meteen een goed spiegeltje erbij :mrgreen:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
melissa zei:
deze vraag word idd vaak gesteld zeg :confused: :confused: :confused:
je krijgt bijna nooit een hele gram,maar als jij er maar 3 lijnen uit kan leggen :confused: :confused: :confused:
laten we t zo zeggen mijn lijn is zo dik en zo lang

################

dan in tweeen gedeeld voor ieder neusgat een helft........ :P
ongeveer moet je er dan 8 van kunnen leggen......
dan zit t wel goed :wink:
dus nu ff je computer plat leggen,en afmeten :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
moet hij wel een even groot scherm hebben en dezelfde resolutie he :wink:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jeller zei:
melissa zei:
deze vraag word idd vaak gesteld zeg :confused: :confused: :confused:
je krijgt bijna nooit een hele gram,maar als jij er maar 3 lijnen uit kan leggen :confused: :confused: :confused:
laten we t zo zeggen mijn lijn is zo dik en zo lang

################

dan in tweeen gedeeld voor ieder neusgat een helft........ :P
ongeveer moet je er dan 8 van kunnen leggen......
dan zit t wel goed :wink:
dus nu ff je computer plat leggen,en afmeten :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
moet hij wel een even groot scherm hebben en dezelfde resolutie he :wink:
Klik om te vergroten...

oja :grin: :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met een beetje goeie coke moet dit wel de trick doen. :smoke:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Met een beetje goeie coke moet dit wel de trick doen. :smoke:
Klik om te vergroten...

wat doe jij nou man :openmouth: :openmouth: :openmouth:
mensen proberen hier te minderen :grin: :grin:
shit ik krijg zin om met een bankpas te gaan spelen........
mag ik u bedanken men. deranged :wink:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :openmouth: :openmouth: :openmouth:
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Deranged zei:
Met een beetje goeie coke moet dit wel de trick doen. :smoke:
Klik om te vergroten...

Dat vind ik een aardig goeie lijn!
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Frenky zei:
Deranged zei:
Met een beetje goeie coke moet dit wel de trick doen. :smoke:
Klik om te vergroten...

Dat vind ik een aardig goeie lijn!
Klik om te vergroten...

mmmwa das wel standaard.......
das toch een cd hoesje :confused: :confused:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind dat wel een erg grote lijn, ik normaal gesproke neem ong. de helft daarvan.
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qlimax kreeg je nu ook dit soort kaartjes met daarop de line-up.... alsof het ervoor gemaakt is.

Qlimax trouwens voor het eerst een drugshond in actie gezien. Tot die tijd altijd gedacht dat het maar sprookjes waren dat ze die beesten inzetten op party's.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
Minder is meer :P
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Met een beetje goeie coke moet dit wel de trick doen. :smoke:
Klik om te vergroten...

lol echt dat wow kaartjes erbij :grin:
e
ecstasyLid
01-01-2024, 00:00
#14
elgeoffio zei:
Ik heb een paar g coke gekocht, en het valt me op dat
het zo weinig is.

Als ik 3 goede lijnen leg van ongeveer 8-10 cm dan
is het op.
Dus mijn g is na een paar uur al op :(
Is een g echt zo weinig?
Klik om te vergroten...
een gram is echt zo weining, moet minstens een kilo hebben om weer aan te beginnen :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
doopie zei:
Deranged zei:
Met een beetje goeie coke moet dit wel de trick doen. :smoke:
Klik om te vergroten...

lol echt dat wow kaartjes erbij :grin:
Klik om te vergroten...
Is uiteindelijk het enige van WoW waar ik echt veel aan heb gehad en nog altijd heb. Heb World of Warcraft een paar dagen gespeeld en nooit meer naar omgekeken, de prepaid dagen die ik had gekocht liepen gewoon door. Uiteindelijk bleek het prepaid pasje verreweg het handigste te zijn wat het hele pakket mij kon bieden, ook vanavond gebruik ik hem weer. :smoke:
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#16
melissa zei:
laten we t zo zeggen mijn lijn is zo dik en zo lang

################
Klik om te vergroten...

Leuk hieraan weer is dat het op elke schermresolutie er anders uitziet :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17
1 gram is juist op de kop 1000mg.
ben ik geen slimme kerel :openmouth: :openmouth: :openmouth:
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#18
Deranged zei:
Met een beetje goeie coke moet dit wel de trick doen. :smoke:
Klik om te vergroten...
Das ongeveer ook wat ik neem, ook soms zoals melissa haar vb , maar als je echt naar de betere dealer gaat zit in een zakje bijna altijd 0.7gr ipv 1 gram ofwel ga je naar een andere dealer waar ze je 1 gr geven waar 0.3 troep bijzit, dus komt op hetzelfde neer
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Minder dan een kilo :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kim zei:
Minder dan een kilo :P
Klik om te vergroten...

en meer dan 1mg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."