Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel is een gram eigenlijk?

Hoeveel is een gram eigenlijk?

54 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
weeg·schaal (de ~)
1 toestel waarin of waarmee gewogen wordt => schaal
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je volle grammen krijgt zit er gewoon zooi bij in.
De Dealer krijgt meestal iets meer dan een gram en na het uitkookke blijft er zon beetje 0.8 over.
Waar je dus zon beetje 8 lijntjes uit haald (A)
s
skunkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
in antwerpen 1.2gr met plastiekje bij dus juist 1.0, ma is belgie he, nederland weet ik nie ma kwaliteit zou wel beter zijn.....
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik snap het :). Maar toch is het precies niet zo veel vind ik, normaal van dat formaat haal ik er 7-8 uit.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#5
4 lijntjes.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijntjes? Dat zijn toch wel grote lijnen dan. Waarom neem je ze zo groot?
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
El Retro zei:
Lijntjes? Dat zijn toch wel grote lijnen dan. Waarom neem je ze zo groot?
Klik om te vergroten...

Anders is er geen hol aan.

Ik gebruik zoiezo bijna geen sos meer, maar als ik het gebruik wil ik echt VOL gaan. Dus daarom haal ik altijd een lekker brokje puur en maak ik een paar lijntjes van.
Het feit dat het zo op is, en kort duurt is in zulke gevallen alleen een voordeel.



Zo zien ze er uit. Klein? Nee. Groot? Ook niet echt.
Gewoon een mooi formaat.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#8
helft ene en helft andre neusgat^^
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
GewoonVOL zei:
El Retro zei:
Lijntjes? Dat zijn toch wel grote lijnen dan. Waarom neem je ze zo groot?
Klik om te vergroten...

Anders is er geen hol aan.

Ik gebruik zoiezo bijna geen sos meer, maar als ik het gebruik wil ik echt VOL gaan. Dus daarom haal ik altijd een lekker brokje puur en maak ik een paar lijntjes van.
Het feit dat het zo op is, en kort duurt is in zulke gevallen alleen een voordeel.



Zo zien ze er uit. Klein? Nee. Groot? Ook niet echt.
Gewoon een mooi formaat.
Klik om te vergroten...

En je haalt er zo 4 uit een gram? Das weinig hoor.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
El Retro zei:
GewoonVOL zei:
El Retro zei:
Lijntjes? Dat zijn toch wel grote lijnen dan. Waarom neem je ze zo groot?
Klik om te vergroten...

Anders is er geen hol aan.

Ik gebruik zoiezo bijna geen sos meer, maar als ik het gebruik wil ik echt VOL gaan. Dus daarom haal ik altijd een lekker brokje puur en maak ik een paar lijntjes van.
Het feit dat het zo op is, en kort duurt is in zulke gevallen alleen een voordeel.



Zo zien ze er uit. Klein? Nee. Groot? Ook niet echt.
Gewoon een mooi formaat.
Klik om te vergroten...

En je haalt er zo 4 uit een gram? Das weinig hoor.
Klik om te vergroten...

dat was een halfje.


en dat is niet weinig voor 1 gram. jij hebt duidelijk geen dingens van coordinatie ofzo dat je maten en gewichten kunt schatten. :wave: godver... :stoned: :rolleyes: :rolleyes: :P :beer: :P :angry: :stoned: :stoned:


klote onduidelijk ben ik;

op de foto is de helft van een halfje, zo/ :smoke: jij snappen?
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#11
El Retro zei:
Ja ik snap het :). Maar toch is het precies niet zo veel vind ik, normaal van dat formaat haal ik er 7-8 uit.
Klik om te vergroten...

Dat is onmogelijk.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Uit een gram he.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
8 nu nit meteen, maar toch zeker 7.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#14
Onmogelijk.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ofwel zie ik dat verkeerd kan ook, dat de foto een vertekend beeld geeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."