#1
heb nooit echt last van n sos crash, tis meer n klein dipje...bij speed of xtc heb ik pas echte crashes....
DarkScope zei:omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.
zoals ik eerder zei gebruikte ik ze vaak. maar die waren van een vader van een vriend van me, en die waren op recept. zal als ik hem spreek ff vragen hoe ze heten, ze werkten erg goed!Sniffie zei:DarkScope zei:omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.
Kon ik dit maar.
Krijg dus ook dat klote gevoel en lig dan de rest van de nacht/ochtend/middag wakker. Zou bijna zeggen dat het het niet waard is.
Wel nagedacht om dan bijv iets te nemen waarmee je kan slapen.
Iemand goede tips?
En meteen erbij waar te verkrijgen; drogist zonder recept, apotheek met recept, dealer?
een dikke mix joint nemenSniffie zei:DarkScope zei:omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.
Kon ik dit maar.
Krijg dus ook dat klote gevoel en lig dan de rest van de nacht/ochtend/middag wakker. Zou bijna zeggen dat het het niet waard is.
Wel nagedacht om dan bijv iets te nemen waarmee je kan slapen.
Iemand goede tips?
En meteen erbij waar te verkrijgen; drogist zonder recept, apotheek met recept, dealer?
angie123 zei:Suc6 met slapen, maar het beste is nog altijd helemaal nix doen he!!!! :P
Sniffie zei:angie123 zei:Suc6 met slapen, maar het beste is nog altijd helemaal nix doen he!!!! :P
Niks doen, is geen optie.. eens in de zoveel tijd zal ik toch een avondje/nachtje het er flink van nemen.
Het liefst zou ik daarna dus slapen. Drank is geen optie.. heb dit al vaker gedaan, maar voelde me er nog langer verrot van dan zonder drank.
Jointje werkt bij mij meestal ook niet. Lig dan te draaien in m'n bed.
Diazepam/valium zijn dus opties......
Zat zelf te denken aan misschien GHB?
davie zei:Sniffie zei:angie123 zei:Suc6 met slapen, maar het beste is nog altijd helemaal nix doen he!!!! :P
Niks doen, is geen optie.. eens in de zoveel tijd zal ik toch een avondje/nachtje het er flink van nemen.
Het liefst zou ik daarna dus slapen. Drank is geen optie.. heb dit al vaker gedaan, maar voelde me er nog langer verrot van dan zonder drank.
Jointje werkt bij mij meestal ook niet. Lig dan te draaien in m'n bed.
Diazepam/valium zijn dus opties......
Zat zelf te denken aan misschien GHB?
Ok... bedankt voor het advies hehe... scheelt me weer een verneukte ervaring hehe.
Nee geen GHB. Het werkt wel om in slaap te komen maar naar ongeveer 4 uur komt alle dopamine vrij die je lichaam heeft tegengehouden en zal je ineens klaar wakker zijn.
ik heb alleen de volgende dag dat ik gerust wil gelaten worden , ik snuif nooit als ik uitga alleen met mijn vrouwtje thuis zonder muziek en tv grappig he maar daar genieten wij beiden het beste van en dat je na je laaste lijntje down bent denk ik dat je coke teveel versneden isDarkScope zei:Na een avondje sos, zodra ik mijn laatste lijn naar binnen werk, denk ik al ow nu is het op, wat kut. En als die laatste lijn dan uitgewerkt is is het helemaal erg. Droge mond, geen zin om te praten, geen zin in drukte, ik wil alleen slapen en wachten tot ik de volgende morgen op sta met een beter gevoel. Dit heb ik altijd aan het eind van een sos-avond.
Hebben jullie daar ook last van, zon grote crash? en vinden jullie dat het effect opweegt tegen dat klote-gevoel dat je altijd te wachten staat op het einde van de avond. Ik vind dat eigenlijk niet, maar toch blijf ik het halen, omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."