Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuchtigheid

Zuchtigheid

20 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TimeKillerLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb nooit echt last van n sos crash, tis meer n klein dipje...bij speed of xtc heb ik pas echte crashes....
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na een avondje sos, zodra ik mijn laatste lijn naar binnen werk, denk ik al ow nu is het op, wat kut. En als die laatste lijn dan uitgewerkt is is het helemaal erg. Droge mond, geen zin om te praten, geen zin in drukte, ik wil alleen slapen en wachten tot ik de volgende morgen op sta met een beter gevoel. Dit heb ik altijd aan het eind van een sos-avond.

Hebben jullie daar ook last van, zon grote crash? en vinden jullie dat het effect opweegt tegen dat klote-gevoel dat je altijd te wachten staat op het einde van de avond. Ik vind dat eigenlijk niet, maar toch blijf ik het halen, omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daarom altijd lekker een laatste lijn voor het slapen gaan. Zorg er nooit voor dat je de laatste lijn al hebt gesnoven en pas later naar huis gaat. Ik pak nog altijd voordat ik naar huis ga, voor de sex of voor het slapen gaan. Lekker nog een jointje roken en dan komt de crash als ik in mijn bed lig en blij ben dat ik eindelijk kan gaan slapen. :grin:
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik at meestal na een avondje los gaan op xtc/speed/coke een paar inslapers. dan had ik die crash als ik al sliep en werd ik de volgende dag alleen brak wakker en had ik geen last van die crashes.

dit is geen advies, alleen ervaring. het is namelijk behoorlijk slecht voor je.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je crashed gewoon goed eten en drinken, en wat gaan slapen of hangen, als je drugs kan gebruiken, moet je de crash er maar bij nemen vind ik. Ik probeer hem vaak te omzeilen maar goed...:tongueout:
t
thrillseekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die zucht (ook wel craving genoemd) kan je dempen dmv zoete dingen eten/drinken en zorgen dat je op andere manieren je dopamine afgifte versnelt (wat coke o.a. doet). Nadeel hiervan is dat het lichaam nog hardere klappen krijgt te verduren, maar de craving wordt er vaak wel minder door.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
goed uitbrakken is het halve werk:wink:
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik gewoon wa bezig ben met vanalles heb ik er meestal niet zoveel last van, gwoon wa achter de computer zitten, filmke checken, of wa rondhangen.
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ook nie, int begin had ik er trouwens wel beetje last van.. tegenwoordig stel ik me er op in..
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had (neem het nl. nooit meer)ook altijd een enorme dip.Vlak voor er dan ook een einde kwam aan een avond/nacht gebruiken nam ik een diazepam en probeerde ik te gaan slapen en vooral niet meer aan nog een beetje te denken.Het is een enorm rot gevoel en ik ben nu dan ook wel zover dat ik dat ellendige gevoel erna niet meer wil meemaken!! Het is het eigenlijk niet waard, al die stress ervoor en al die ellendige gevoelens en gedachtes en schuldgevoelens erna.
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
DarkScope zei:
omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.
Klik om te vergroten...

Kon ik dit maar.

Krijg dus ook dat klote gevoel en lig dan de rest van de nacht/ochtend/middag wakker. Zou bijna zeggen dat het het niet waard is.

Wel nagedacht om dan bijv iets te nemen waarmee je kan slapen.

Iemand goede tips?
En meteen erbij waar te verkrijgen; drogist zonder recept, apotheek met recept, dealer?
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sniffie zei:
DarkScope zei:
omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.
Klik om te vergroten...

Kon ik dit maar.

Krijg dus ook dat klote gevoel en lig dan de rest van de nacht/ochtend/middag wakker. Zou bijna zeggen dat het het niet waard is.

Wel nagedacht om dan bijv iets te nemen waarmee je kan slapen.

Iemand goede tips?
En meteen erbij waar te verkrijgen; drogist zonder recept, apotheek met recept, dealer?
Klik om te vergroten...
zoals ik eerder zei gebruikte ik ze vaak. maar die waren van een vader van een vriend van me, en die waren op recept. zal als ik hem spreek ff vragen hoe ze heten, ze werkten erg goed!
e
el_colombianoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sniffie zei:
DarkScope zei:
omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.
Klik om te vergroten...

Kon ik dit maar.

Krijg dus ook dat klote gevoel en lig dan de rest van de nacht/ochtend/middag wakker. Zou bijna zeggen dat het het niet waard is.

Wel nagedacht om dan bijv iets te nemen waarmee je kan slapen.

Iemand goede tips?
En meteen erbij waar te verkrijgen; drogist zonder recept, apotheek met recept, dealer?
Klik om te vergroten...
een dikke mix joint nemen
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat ik al eerder zei, neem een of twee diazepam,helpen echt goed!!! Kun je op recept krijgen bij de dokter, vertel je hem dat je ernstige slaapproblemen hebt en een inslaper nodig hebt, of dat je rug/nekklachten hebt en een spierontspanner wil hebben. Je kan ook via internet valium bestellen, dat gaat ook heel goed!!

Suc6 met slapen, maar het beste is nog altijd helemaal nix doen he!!!! :P
T
TomTomLid
01-01-2024, 00:00
#15
DarkScope schreef:
omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.

Sniffie schreef:
Kon ik dit maar.

Krijg dus ook dat klote gevoel en lig dan de rest van de nacht/ochtend/middag wakker. Zou bijna zeggen dat het het niet waard is.

Wel nagedacht om dan bijv iets te nemen waarmee je kan slapen.

Iemand goede tips?
En meteen erbij waar te verkrijgen; drogist zonder recept, apotheek met recept, dealer?



Yup, dat heb ik nou ook dagelijks, het enige wat voor mij werkt is me lam zuipen...
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#16
angie123 zei:
Suc6 met slapen, maar het beste is nog altijd helemaal nix doen he!!!! :P
Klik om te vergroten...

Niks doen, is geen optie.. eens in de zoveel tijd zal ik toch een avondje/nachtje het er flink van nemen.

Het liefst zou ik daarna dus slapen. Drank is geen optie.. heb dit al vaker gedaan, maar voelde me er nog langer verrot van dan zonder drank.
Jointje werkt bij mij meestal ook niet. Lig dan te draaien in m'n bed.

Diazepam/valium zijn dus opties......

Zat zelf te denken aan misschien GHB?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sniffie zei:
angie123 zei:
Suc6 met slapen, maar het beste is nog altijd helemaal nix doen he!!!! :P
Klik om te vergroten...

Niks doen, is geen optie.. eens in de zoveel tijd zal ik toch een avondje/nachtje het er flink van nemen.

Het liefst zou ik daarna dus slapen. Drank is geen optie.. heb dit al vaker gedaan, maar voelde me er nog langer verrot van dan zonder drank.
Jointje werkt bij mij meestal ook niet. Lig dan te draaien in m'n bed.

Diazepam/valium zijn dus opties......

Zat zelf te denken aan misschien GHB?
Klik om te vergroten...

Nee geen GHB. Het werkt wel om in slaap te komen maar naar ongeveer 4 uur komt alle dopamine vrij die je lichaam heeft tegengehouden en zal je ineens klaar wakker zijn.
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
davie zei:
Sniffie zei:
angie123 zei:
Suc6 met slapen, maar het beste is nog altijd helemaal nix doen he!!!! :P
Klik om te vergroten...

Niks doen, is geen optie.. eens in de zoveel tijd zal ik toch een avondje/nachtje het er flink van nemen.

Het liefst zou ik daarna dus slapen. Drank is geen optie.. heb dit al vaker gedaan, maar voelde me er nog langer verrot van dan zonder drank.
Jointje werkt bij mij meestal ook niet. Lig dan te draaien in m'n bed.

Diazepam/valium zijn dus opties......

Zat zelf te denken aan misschien GHB?
Klik om te vergroten...

Ok... bedankt voor het advies hehe... scheelt me weer een verneukte ervaring hehe.

Nee geen GHB. Het werkt wel om in slaap te komen maar naar ongeveer 4 uur komt alle dopamine vrij die je lichaam heeft tegengehouden en zal je ineens klaar wakker zijn.
Klik om te vergroten...
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sos-crashes zijn hels, na elk lijntje voel ik me mega-kut en kan dan nooit slapen :(

Maargoed, zoals Psycho_Chrono al zei, het hoort er bij. Ik zou ook geen andere middelen erbij gaan nemen om in slaap te komen, dat zal alleen maar voor meer problemen zorgen op lange termijn.
f
fcLid
01-01-2024, 00:00
#20
DarkScope zei:
Na een avondje sos, zodra ik mijn laatste lijn naar binnen werk, denk ik al ow nu is het op, wat kut. En als die laatste lijn dan uitgewerkt is is het helemaal erg. Droge mond, geen zin om te praten, geen zin in drukte, ik wil alleen slapen en wachten tot ik de volgende morgen op sta met een beter gevoel. Dit heb ik altijd aan het eind van een sos-avond.

Hebben jullie daar ook last van, zon grote crash? en vinden jullie dat het effect opweegt tegen dat klote-gevoel dat je altijd te wachten staat op het einde van de avond. Ik vind dat eigenlijk niet, maar toch blijf ik het halen, omdat ik meestal meteen ga slapen als dat kut-gevoel komt.
Klik om te vergroten...
ik heb alleen de volgende dag dat ik gerust wil gelaten worden , ik snuif nooit als ik uitga alleen met mijn vrouwtje thuis zonder muziek en tv grappig he maar daar genieten wij beiden het beste van en dat je na je laaste lijntje down bent denk ik dat je coke teveel versneden is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."