#1
versneden? liever dat mijn coke versneden is (manitol) als puur (zover je het "puur" in Nl kan krijgen). Zogenaamde cristal maakt me kanker para en verdoofd me hele smoel + het geeft me een totaal ander gevoel als dat ik van "versneden" sossa gewend ben... raar gevoel, niet relaxed( voor mij dan).
pz
pz