#1
ik heb gisteren voor de eerste keer coke gesnoven. ik vond het niet eens lekker en toch had ik wel die craving van ik wil meer...dat zegt toch wel iets vind ik

:PDoodkapje zei:ik heb gisteren voor de eerste keer coke gesnoven. ik vond het niet eens lekker en toch had ik wel die craving van ik wil meer...dat zegt toch wel iets vind ik
MetaalKonijn zei:^ Al eens eerder 2.5 g d'r doorheen gejatzt dan?:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."