Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben het met El Retro eens , ik heb ook altijd de beste ervaringen met gelige coke gehad , vaak is het wat vettig en moeilijk fijn te maken. Ook de geur is heel sterk , maar je komt het weinig tegen."
"Ik ben nieuw hier , ik heb sinds enkele weken deze site bekeken en als het goed is ( ik heb weinig verstand van topic,s etc en snel typen kan ik helemaal niet ) wordt dit bericht nu geplaatst. Is het er eindelijk van gekomen, ik heb heel wat over de witte sloper te vertellen."
"Ik zal iets over mijzelf vertellen , ik ben schrik niet 41 jaar en ik gebruik al ongeveer 15 jaar coke,de eerste jaren alleen met uitgaan. Voor mij begon het als een soort beloning voor een hele week keihard werken, een dom excuse achteraf. Ik dronk alleen spa blauw, sportte erg veel en was ( al zeg ik het zelf ) een self made man , genoeg geld in de pocket en best wel een stoere gozer. Ik leidde best wel een beetje een egoistisch leven , maar zo zijn veel ondernemers. Je moet weten dat ik al vanaf mijn 20e voor mezelf werk. De coke paste wel in mijn levensstijl. Ik plaats deze berichtjes op dit forum omdat ik op de een of andere manier mijn ei kwijt moet. Mijn gebruik wordt met de week erger en ik heb het totaal niet meer onder controle, geld is nog steeds geen probeem, ik werk nog steeds keihard maar het wordt steeds meer een strijd om de dag goed door te komen. Ik hoop dat iemand kan reageren , dan weet ik in ieder geval dat dit werkt. Iedereen moet goed begrijpen dat dit geen smeekbede is maar ik wil op deze manier dmv communicatie op dit forum proberen van deze witte sluipmoordenaar af te komen."
"Net wakker , vandaag 5 dagen niets gebruikt , net of er een waas aan het wegtrekken is,wel erg moe en een snotneus. Het zal wel een strijd worden met de jaarwisseling, vooral met uitgaan en de vrouwtjes etc. ,we zullen zien. Ik heb ook deze week mijn trainen weer opgepakt ( dit is voor mij altijd een enorme stimulans geweest om ook gezond te eten etc.) Ik ben een man van uitersten of alles of niets.(of niets of 2 gram , ha, ha ) Zeg yellowmoon nog bedankt voor je reactie, ik heb de story van sneeuwuil gelezen , ben benieuwt of hij weer eens een keer van zich kan laten horen. iedereen alvast een gezond 2007 toegewenst van mijn kant."
"Labruja , precies zoals jij het zegt is het gewoon. Ik begon ook alleen in het weekeinde , toen had je nog zelfs "kwart grammetjes , daar moet je nu niet meer naar vragen ha, ha, .... Bij mij was het ook een soort van beloning voor de hele week hard werken. Ik moet je zeggen dat ik heel lang alleen in het weekeinde heb gebruikt , maar het pakje moest wel altijd op. Net wat jij zegt het sluipt er gewoon in , ik kan ook niet bevatten hoe het komt dat iemand ( zoals ik ) dan toch op een gegeven moment 4, 5 of 7 dagen in de week ga gebruiken.Het schijnt toch ook met bepaalde genen te maken hebben. Als ik ook terug kijk weet ik ook bijna zeker dat al mijn relaties indirect stuk zijn gegaan door die troep. Het is niet alleen het gebruik maar ook alles wat daar bij komt kijken, in mijn geval gewoon nachten niet thuiskomen , extreme sexuele gedachten.Ook vaak uitgeput en dan nog wel keihard werken , dus vaak sjacherijnig en negatief , dit zijn allemaal zaken waar een stiekeme gebruiker zoals ik mee te maken heb, echt niet bevorderlijk voor je relatie of omgeving. En laatst zat ik zo te denken aan de werkelijke topavonden die ik onder invloed heb gehad , die kan ik echt op 2 handen tellen van al die jaren. De eerste paar lijntjes zijn helemaal top en daarna voel je je eigenlijk helemaal niet lekker , eerder een zielige in zichzelf gekeerde egoist. Het besef dat ik eigenlijk gewoon een junk ben is nu echt wel aanwezig , de leeftijd gaat nu ook parten spelen , door de coke laat je steken vallen , je scherpte gaat weg je doelen worden vaag en de werkelijke mooie dingen van het leven , kleine eenvoudige dingetjes gaan aan je voorbij. Ik ben nu op het gebruikersniveau dat ik MOET kappen, ik dank god op mijn knieen als ik terugkijk dat ik nog leef , zoveel roofbouw op mijn lichaam heb ik gepleegd. Labruja ik heb bewondering voor je , ik denk ook dat het heel belangrijk is in dit hele proces dat je jezelf niet mag haten , maar dat je van jezelf bijft houden , verslaving is een ziekte. Labruja , wat was voor jouw de waarschuwing van 'boven' ?"
"Het is bar en boos de laatste tijd met mijn gebruik ,ik ben nu ook op het niveau dat ik moet stoppen en het bewustzijn gevoel dat ik gewoon een "witte boorden" junk ben is sterk aanwezig. Enerzijds heb nog wel het karakter om mijn dagelijkse verplichtingen te doen , hetzij met veel moeite. Ik heb mijn verslaving altijd goed kunnen financieren ,maar zelfs met mijn middelen merk ik gewoon dat er met bakken uitvliegt en dan bedoel ik niet alleen die par grammetjes maar in mijn geval alles wat daar ij komt kijken. Ik ben er nu ook achter dat in combinatie met de coke ik gewoon een sexverslaving er bij heb gecreerd. Bij de meeste mensen die ik ken en gebruiken worden wel geil in hun hoofd , vaak ook extreem en zonder remmingen , op zich helemaal te gek maar de daad zelf is vaak een afknapper omdat je vaak helemaal in je zelf gekeerd bent.De laatste tijd echter heb ik een nieuwe "vriend"ontdekt en dat is GHB . Ook hier ben ik helemaal niet trots op maar ik heb met deze combi wel de geiste sex ooit beleeft . ik wil het niemand aanraden want dan heb je weer een sloper erbij. Meestal als ik gesnoven had werd ik heel onrustig in de omgang en ondanks de altijd draaiende pornofilm in mjn hoofd maakte ik in praktijk weinig klaar. Met die GHB ga ik echt helemaal los en als je dan een leuk openminded goepje om je heen hebt is werkelijk fantastisch, uiteraard spreek ik nu alleen voor mijzelf. Sinds ik weer vrijgezel en maak ik de meest exreme sex mee, en ik mer ook dat de vrouwtjes hier tegenwoordig ook veel liberaler in zijn geworden. mijn grote angst is eigenlijk dat als ik stop , dat die geile uitspattingen dan ook weg . maar als dat is wat ik moet doen,dan moet het toch gebeuren. Ik kan niet voor andere spreken maar ik geniet er ook echt van. Tegenwoordig zie je ook dat de uitgaanswereld ook steeds vrijer is geworden.Je ziet ok steeds meer swingers op feesten die contacten leggen. de een vind het lekker en spannend , zoals ik dus , terwijl ander hier van walgen. Maar om nog even op het financiele terug te komen wat ik al zei de coke allen is wel te doen echter ( in mijn geval ) maar de sextoestanden eromheen maken het bijna onbetaalbaar. Ik ben benieuwt hoe andere hier tegenoverkijken"
"Ja,Ja Dennis en Sniffie waar zijn we mee bezig he , ben wel blij dat ik toch nog wat partners in crime heb. Ik ben al een paar keer gestopt 2 x ongeveer 6 maanden en nog een keer een paar maanden, in het begin is het klote, niet dat je de coke echt mist , maar erg depri en voor je gevoel een saai leven. Uit eindelijk is de chemie in je brein weer een beetje op orde , en dan kun je weer een beetje genieten van de kleine dingetjes in het leven . Ik denk dat Pepito gelijk heeft met de grenzeloosheid van mijn persoon. Ik ben nooit een man van Yin en Yang geweest maar altijd uitersten in alles sport , werk , sex , nooit balans en daarom is coke juist gevaarlijk voor personen zoals ik , want die troep is bedacht om eindeloos mee door te gaan !!!"
"Ik denk dat het belangrijk is dat je een plan maakt. Probeer positieve dingen te doen die je voldoening geven en vraag 1 echte vriend of vriendin in je omgeving als steun tijdens het proces. Ik weet niet hoe diep je zit , ikzelf zit heel diep en het allergste is vind ik de schaamte. ik had nooit gedacht dat het zover zou komen bij mij. Het heeft ook niets met geen ,ruggegraat hebben, te maken. Al mijn vrienden die ook gebruiken , echt hele verzorgde nette mensen zie ik ook langzaam wegglijden. Je bent niet zomaar verslaafd maar op een gegeven moment bereik je een het punt van NO RETURN , dan ben je gewoon de lul. Echt ik heb karakter , het proces heeft bij mij wel 12 jaar geduurd , als je ziet wat ik erdoor heen gooi is niet normaal, ik kan het financiel makkelijk veroorloven maar je hele levensgeluk ebt weg. Volgens mij ben je nog heel jong, probeer te kappen."
"Ik was 26 jaar , de eerste keer maar dat zegt ook allemaal niet veel . Alhoewel de nieuwe generatie potentiele junks echt giga groot in omvang is en ook mega jong is.( een snuiffie is tegenwoordig heel normaal bij veel jongeren, wat natuurlijk heel bizar is )"
"Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken , maar ik denk dat niet de hoeveelheid ( zeker in het begin ) maar de frequentie van het gebruik de grootste rol speelt, en uiteraard persoonlijkheid en verslavingsaanleg. Vaak is het bij mensen zo ( als ze nog zogenaamd recreatief gebruiker zijn ) bij mij wel in ieder geval dat in de beginperiode ik gewoon soms weken of maanden niets nam , maar als ik dan wel weer wat gehaald had dan moest echt het hele pak leeg, wat ik hiermee wil zeggen is dat dit eigenlijk al de kracht van coke aangeeft. Uiteraard is dat niet bij iedereen het geval, ik ken veel mensen die het pakje gewoon weer wegstoppen tot een volgende keer. Maar ook bij deze mensen sluipt het er ook heel , heel langzaam gewoon in , ook al zullen ze dat niet toegeven. Ik denk dat mensen zichzelf misschien gelukkig moeten prijzen als ze door te kort financien de coke zichzelf gewoon niet kunnen veroorloven, moet je voorstellen als geld geen probleem is en je hebt veel tijd en je vind die troep echt lekker !! Bij mij heeft het echt wel 10 jaar geduurd voor ik tegen mijzelf erkent heb dat ik verslaafd ben, en eigenlijk ben je dan dus te laat ! want die jaren ervoor was ik natuurlijk ook al verslaafd. Het point of no return ligt bij iedere persoon anders , en geloof me als dat bereikt is ben je echt de lul, dan gaat het pas echt hard. En die flash die we allemaal nastreven , dat geestelijke orgasme (als je het al bereikt )waar we achter aan lopen wordt steeds minder. De lijnen moeten dus uiteindelijk wel dikker en langer worden !!! Die troep is sterker dan de sterkste, en het is echt niet grappig of stoer meer op die level. Ben blij dat ik nooit gebased heb!!!! in ieder geval nog iets positiefs !! Kappen dus."