Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst time today

First time today

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey

heb vandaag voor het eerst ( en ook laatst :wink: ) sos gehad, gewoon een sleutelpuntje, nog best veel eigenlyk.
vond het zwaar goor toen het doorkwam, chemische smaak, en vond het ook niet zo chill dat mijn rechterneusgat wel verdoorfd leek tevens ook mijn keel.
Echt veel speciaals heb ik ook niet gemerkt, zeg maar rustig niks eigenlyk, heel klein beetje wazig, en ik praatte op een gegeven moment iets meer en was iets drukker maar thats all.
Niet echt geweldig dus.

Ligt dit aan de dosering ofzo? Wou het ook gewoon even weten want ik ben niet van plan het nog eens te doen :wink:

Later
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt er gewoon aan dat het de eerste keer was en dat je niet wist wat te verwachten.
Ik had dat ook bij m'n eerste keer, daarom dat het ook maar bij 2 gebleven is, het is z'n geld echt niet waard...
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee ik mocht dat sleutelpuntje gratis proberen en k had nog een redelijke hoeveel heid eigenlyk.

ben niet van plan 50 euro uit te gaan geven ervoor dus een 2e keer zal het niet worden :)
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#4
dat zeggen ze allemaal... volgens mij is er alleen maar een eerste keer, maar een laatste...
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Freezing zei:
Nee ik mocht dat sleutelpuntje gratis proberen en k had nog een redelijke hoeveel heid eigenlyk.

ben niet van plan 50 euro uit te gaan geven ervoor dus een 2e keer zal het niet worden :)
Klik om te vergroten...

Houdt deze mening vast, want het is het eigenlijk niet waard!
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben t er eigenlijk wel mee eens, heb t twee keer gedaan en vond het beide keren niet echt een noemenswaardig effect. Bovendien is t nogal een duur grapje voor zo'n minimaal effect.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bij mij ging het precies hetzelfde, heb een paar weken geleden voor het eerst sos gebruikt, 1x 3 punten en 1x 2 punten en ik kwam niet verder als een verdoofde mond & keel + een klein beetje wazigheid.
Volgens mij is de prijs/vaagheid verhouding bij sos wat krom.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
hersenspinsel zei:
Bij mij ging het precies hetzelfde, heb een paar weken geleden voor het eerst sos gebruikt, 1x 3 punten en 1x 2 punten en ik kwam niet verder als een verdoofde mond & keel + een klein beetje wazigheid.
Volgens mij is de prijs/vaagheid verhouding bij sos wat krom.
Klik om te vergroten...
dan hebt gij toch ma barakke sossa gehad denk ik zur...
en trouwens is het algemeen geweten dat coke voor beginnende gebruikers niet veel is...
met der tijd begin je met het gevoel om te kunnen gaan en dan werkt het beter...
maar in de meeste gevallen ben je dan al verkocht... :)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruikte coke ongeveer 2 jaar en had het goed in de hand. Gebruikte het ongeveer 1 keer in de maand en nog niet eens een halve gram.

Bij de eerste keer dacht ik dat de heftigheid nog moest komen, zat te wachten op een rush zoals speed en XTC.Maar die bleef natuurlijk uit.

Uiteindelijk is het gewoon dure koffie, na 7 kleine lijntjes voelde ik vrijwel geen bruisend gevoel meer. Enkel nog nerveus. Dus liet ik het ook gewoon linksliggen.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij als je echt goede coke hebt, dan ben je de eerste keer al enthousiast. Niet verslaafd, maar wel wat meer dan alleen wat wazig... Slechte coke in omloop dat is duidelijk
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#11
als je nieuw bent in het 'coke-milieu' kan je niet direct heel goeie coke vinden, of je moet wel heel erg geluk hebben
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind sos nou niet echt chemisch, dat is speed.. Sos vind ik meer smaken naar papaver, misschien hebben ze je speed gegeven ipv sos?
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Speed met verdoving? Moet wel vaag versneden zijn dan en iedereen die eerder pep gedaan heeft weet dat het fout spul is dus lijkt me niet.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#14
Net als speed, je moet het leren waarderen. Maar doe dat dus maar niet. Da's beter voor je portomonnee en je neus enzo.
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bij de eerste keer was ik meteen verkocht :openmouth:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Serenity zei:
Net als speed, je moet het leren waarderen.
Klik om te vergroten...

Daar heb je bij speed niet zoveel van nodig, speed is wel vrij helder qua effect, coke is een stuk waziger om te definieren.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Goede coke ruikt naar cement en kerosine. Coke met minimale versnijdingsmiddelen daarin zie je de flakes zitten en is niet irriterend voor de neus. Zoals speed dat wel sterk is. Chemisch vind ik het ook niet echt proeven. Mdma poeder, pff, dat is echt een chemische fabriek gewoon.

Van supercoke werden m'n eikel en tanden zelfs euforisch. Een heerlijke heijpaal. Gooi het bij hevige kiespijn of verstandkiespijn erop en weg is alle pijn. :sunglasses: Lijkt wel of je pik en tanden er niet zijn, maar toch ook weer wel.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik had de eerste keer een paar lijntjes en merkte het echt wel goed.
misschien is een sleutelpuntje iets te weinig,?? en de kwaliteit was niet zo goed want anders had je echt wel iets gevoeld!
coke kan verslavend werken tijdens het gebruik, dus niet aan beginnen joh.
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#19
HTID zei:
Bij de eerste keer was ik meteen verkocht :openmouth:
Klik om te vergroten...

idem :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind coke ook te weinig effect geven en het is veels te duur. Als het nou 2,50 of 5 euro de gram was zou het 't proberen nog wel waard zijn..

Nee, doe mij maar een pilletje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."