Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst time today

First time today

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik denk inderdaad dat een sleutelpunt ( want het was toch nog redelijk veel wat ik had gepakt , brede sleutel :P ) toch wat te weinig was
ik merkte wel een beetje wazigheid etc, maar niet echt overweldigend van wow dat wil ik nog eens doen.

ook beter zo :)
a
angie123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen moer aan, laat het lekker links liggen voor losers!!!
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#3
HTID zei:
Bij de eerste keer was ik meteen verkocht :openmouth:
Klik om te vergroten...
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#4
voor losers wil ik niet zeggen, maar ik hou het idd liever bij pilletjes
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mja ik verkies ook speed, maar het plant toch een beestje in je hoofd.
Vandaag toevallig paar lijnen gedaan omdat ik wel moest. Kwestie van geen testerset bij je mee te zeulen. En was ook na zoveel jaar toch nog altijd iets wat wakker werd een vals iets. k'heb het eigenlijk altijd te duur gevonden en toch heb ik het ooit klaargespeeld om 2000 euro erdoor te jagen op een 3 weken tijd door coke te doen.(toen nog zoiets van80 000, frank en we joegen ook op mamoet's en shit das lang geleden) T'is iets wat je beter niet in huis hebt.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#6
love it :hearteyes:
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#7
angie123 zei:
Geen moer aan, laat het lekker links liggen voor losers!!!
Klik om te vergroten...

lol looser :grin:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor héél af te en is sos toch wel lekker hoor. Als ik een keer echt veel geld heb ben ik nog wel bereid om €40 euro voor een grammetje neer te leggen.

Ik neem het maar één keer in de vier maanden ofzo, simpelweg omdat ik met dat geld liever andere dingen doe :)
u
utregt16Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ga t vanavond voor de eerste keer doen :grin:
r
rich28Lid
01-01-2024, 00:00
#10
en beviel het de eerste keer of belandde je op de ehbo? :wink:
u
utregt16Lid
01-01-2024, 00:00
#11
allebei niet :grin:
nee haha ik had een kwart gram en een beetje erbij gedronken maar ik merkte dr niet zoveel van , me keel was verdoofd maar verder niet echt iets , ik deed t samen met een vriendin en haar tanden stonden strak ofzo:P maar meer ook niet

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."