#1
Yow!
Ik ben een recreatief druggebruiker; blow regelmatig en neem af en toe (1x in het half jaar) een pilletje of een snuifje speed. Afgelopen weekend hebben ik en een stel maten weer aan de pep gezeten, wat ons uitermate goed beviel. Heerlijk space, goede gesprekken, goede sfeer enzo. Alleen de dag erna was kut, maar dat viel te verwachten.
Nu hebben wij afgesproken om binnenkort met zn allen ook een keer Cocaine te proberen. Dit zal voor ons allemaal de eerste keer zijn en daarom heb ik er enkele vragen over. We zullen gewoon bij iemand thuis zitten, rustig een muziekje op de achtergrond en voornamelijk aan het praten en lachen zijn met elkaar. Is Cocaine dan de drug die je wilt gebruiken? Ik lees over de effecten dat je er veel zelfvertrouwen van krijgt, je als een 'ubermensch' voelt - zorgt dat dan niet voor een opgefokte sfeer onder je vrienden? Iedereen vind zichzelf fantastisch en de ander dus 'minderwaardig'? Of zit ik er dan helemaal naast ..
Daarnaast.. wat voor een effect geeft de sos verder? Krijg je er een praatkick van en wordt de sfeer gezelliger en intiemer of juist afstandelijker en killer? We willen vooral dat goede gevoel/sfeer van het afgelopen weekend, wat we van pep kregen, weer nabootsen. Alleen het niet kunnen slapen en de ontzettende brakke en depri dag erna vermijden. De speed beviel ons zo goed omdat we niet echt een 'strak' gevoel kregen zoals van XTC, maar juist heel mellow (wel heel energiek, maar niet druk, wild). Daarnaast klonk de muziek ook enorm goed.
Ook ben ik benieuwd naar de gevaren van Coke op zo'n avond. Is het (in vergelijking met pep of pillen) een risicovolle drug of kan het eenmalig geen kwaad?
Kortom, wat raden jullie aan + af!
Bedankt,
spacing
ps: daarnaast ben ik ook benieuwd naar de hoeveelheid die jullie aanraden. aangezien we ervaring hebben met drugs neem ik aan dat we meer kunnen doen dan slechts 1 lijntje?
Ik ben een recreatief druggebruiker; blow regelmatig en neem af en toe (1x in het half jaar) een pilletje of een snuifje speed. Afgelopen weekend hebben ik en een stel maten weer aan de pep gezeten, wat ons uitermate goed beviel. Heerlijk space, goede gesprekken, goede sfeer enzo. Alleen de dag erna was kut, maar dat viel te verwachten.
Nu hebben wij afgesproken om binnenkort met zn allen ook een keer Cocaine te proberen. Dit zal voor ons allemaal de eerste keer zijn en daarom heb ik er enkele vragen over. We zullen gewoon bij iemand thuis zitten, rustig een muziekje op de achtergrond en voornamelijk aan het praten en lachen zijn met elkaar. Is Cocaine dan de drug die je wilt gebruiken? Ik lees over de effecten dat je er veel zelfvertrouwen van krijgt, je als een 'ubermensch' voelt - zorgt dat dan niet voor een opgefokte sfeer onder je vrienden? Iedereen vind zichzelf fantastisch en de ander dus 'minderwaardig'? Of zit ik er dan helemaal naast ..
Daarnaast.. wat voor een effect geeft de sos verder? Krijg je er een praatkick van en wordt de sfeer gezelliger en intiemer of juist afstandelijker en killer? We willen vooral dat goede gevoel/sfeer van het afgelopen weekend, wat we van pep kregen, weer nabootsen. Alleen het niet kunnen slapen en de ontzettende brakke en depri dag erna vermijden. De speed beviel ons zo goed omdat we niet echt een 'strak' gevoel kregen zoals van XTC, maar juist heel mellow (wel heel energiek, maar niet druk, wild). Daarnaast klonk de muziek ook enorm goed.
Ook ben ik benieuwd naar de gevaren van Coke op zo'n avond. Is het (in vergelijking met pep of pillen) een risicovolle drug of kan het eenmalig geen kwaad?
Kortom, wat raden jullie aan + af!
Bedankt,
spacing
ps: daarnaast ben ik ook benieuwd naar de hoeveelheid die jullie aanraden. aangezien we ervaring hebben met drugs neem ik aan dat we meer kunnen doen dan slechts 1 lijntje?
). Duur grapje ook 
