Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Cocaine : aanrader?

Eerste keer Cocaine : aanrader?

35 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja inderdaad....what the??

Een gram per persoon?! Dan moet je niet schrikken als je neus kwijt is de volgende dag. Ik zou NOOOIT aanraden om meer dan een lijntje per neusgat te doen de eerste keer.

Dit soort dingen snap ik nooit:
Beginnen aan coke is nooit aan te raden...
Klik om te vergroten...
en dan daarna
Begin erg rustig aan, met kleine lijntjes en bouw het langzaam op.
Klik om te vergroten...

Dat is toch niet een manier om te beginnen met een drug zoals cocaine? Als ik coke gebruik (wat ook puur recreatief is) dan is het max 3x op een avond en hou altijd nog genoeg over. De eerste keer heb ik een klein sleuteltje in 1 neusgat geprobeerd. De eerste keer is dat meer dan genoeg om goed te voelen wat het met jou lichaam doet.

een half uur voor een shot is ZO realtief. Als het gezellig is, in de kroeg, of met een groep vrienden met een muziekje op....dan kan je zo een uur of langer teren op 1 nak.

Als je de eerste keer metteen zo veel gaat gebruiken, zal dat altijd je drempel zijn...en zal je altijd die hoeveelheid of meer moeten hebben om een leuke avond te hebben. Dat opbouwen waar Delerium het over heeft zou ik eerder op de lange termijn zien.

PS: Let wel op dat slapen niet al te makkelijk zal zijn na de eerste keer gebruiken. Dat is nat. per persoon verschillend, maar ik merk aan mijn lichaam dat ik zelfs 4 uur na de laatste lijn nog een beetje opgefokt ben...dit is wel geestelijk opgefokt, maar hierbij zijn slaappilletjes van de etos echt wonder dingen....(kijk uit...deze zijn ook verslavend :wink:)
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke word leuker naar mate je het meer doet. Je leert het effect waarderen. Proberen is daarom een beetje een apart geval bij cocaïne.
M
MissisprincessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Coke is veel leuker om op te roken met zo'n soort cokepijpje dan snuiven.
t
timmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ snuifdoos Ik vind het ook fijner om te snuiven als ik uit stappen ga al moet ik zeggen dat ik thuis meer op mijn gemak zit,het enige probleem dat ik dan heb is dat er soms mensen bij zijn die verhalen vertellen die me helemaal niet interesseren en dan begin ik wel zenuwachtig te worden en versneld mijn hartslag nog eens zodat ik al een paar keer Lexotan moeten nemen heb om een beetje te kalmeren,als je dan de combinatie hebt van alcholol,sos en kalmeermiddelen lijkt me dit toch ook niet de ideale oplossing?
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Missisprincess zei:
Coke is veel leuker om op te roken met zo'n soort cokepijpje dan snuiven.
Klik om te vergroten...

Basen is voor achter CS, duw deze jongens nou niet van de regen in de drup :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Missisprincess zei:
Coke is veel leuker om op te roken met zo'n soort cokepijpje dan snuiven.
Klik om te vergroten...
uhu en na een paar maanden tot max een jaar intensief gebruik is het ook veel plezanter om er nog mee te stoppen!!! :P
ik heb al last genoeg van snuiven op zicht..

wat ik ervaar als verslavingsverschijnselen :

voor ik aan de coke ga of weet dat ik ga nemen:
bibberen ook al heb ik het niet koud(en heftig bibberen/rillen)
schijtgevoel en daadwerkelijk moeten schijten ook al moest ik ervoor niet...(dit kan gebeuren als er nog maar over sos gesproken word)
heel snel geirriteerd als ik zin heb!! :rolleyes:
eigenlijk vind ik van mezelf dat : als ik zin krijg verander ik precies in een ander persoonlijk,of ik krijg een andere persoonlijkheid(dat is hetzelfde zeker?) :P :grin:


naja beetje offtopic maar miss wel interessant om weten en te voorkomen dat dit bij jou gebeurt :) :wink:

als ik wist wat ik nu weet was ik nooit aan dope begonnen en vooral niet aan de coke..
coke is een DEMOON :angry: :smilingimp: :angry: :smilingimp: :angry: :smilingimp:
maar toch zo lekker soms :( :openmouth: :cry: :) (mixed feelings :confused: )


den tering :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#7
^ Frisko weet het. Altijd een haat-liefde verhouding als het op coke aankomt. En die symptomen die gij hebt, heb ik ook. Best gek wat zo'n beetje wit poeder met je kan doen :rolleyes:.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Coke staat erom bekend. De gemene indringer, die zich bezit van je maakt. En zich diep innesteld. En gemene seintjes aan je doorgeeft dat je wel op tijd aan moet vullen! Liefst zo veel mogelijk. Het is een hongerig type :(
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
:wave:
C
ChickaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

Djodjo zei:
Coke staat erom bekend. De gemene indringer, die zich bezit van je maakt. En zich diep innesteld. En gemene seintjes aan je doorgeeft dat je wel op tijd aan moet vullen! Liefst zo veel mogelijk. Het is een hongerig type :(
Klik om te vergroten...


Juist... heel goed gezegd.
Wat ik je dan ook aan kan raden: wees sterker dan je nieuwschierigheid...
Begin er niet mee... echt niet
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tuurlijk is coke een aanrader. Alleen cokeheads zijn dat niet, die moeten uitgeroeid worden. Je neemt altijd het risico er zelf ook een te worden maar met risico's nemen is niks mis. Mocht het echter zover komen dat de coke een onderdeel van je geest is geworden en je een cokemietje bent die alleen al geilt op plaatjes van coke dan is het tijd om de kadaverdienst te bellen.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Deranged zei:
Tuurlijk is coke een aanrader. Alleen cokeheads zijn dat niet, die moeten uitgeroeid worden. Je neemt altijd het risico er zelf ook een te worden maar met risico's nemen is niks mis. Mocht het echter zover komen dat de coke een onderdeel van je geest is geworden en je een cokemietje bent die alleen al geilt op plaatjes van coke dan is het tijd om de kadaverdienst te bellen.
Klik om te vergroten...
wederom aanstellerig gedrag...
waarom hoor ik u nooit iets zeggen over u geilheid voor speed???,
das dan wel weer gerechtvaardigd hé....
haal u oogkleppen eens af kerelke :wave:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat er zich in jouw zeer beperkte belevingswereld afspeelt is van geen enkele relevantie. Laat staan je onzinnige oordelen over mij.

http://www.rendac.com/nl/welkom.html
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Deranged zei:
Tuurlijk is coke een aanrader. Alleen cokeheads zijn dat niet, die moeten uitgeroeid worden. Je neemt altijd het risico er zelf ook een te worden maar met risico's nemen is niks mis. Mocht het echter zover komen dat de coke een onderdeel van je geest is geworden en je een cokemietje bent die alleen al geilt op plaatjes van coke dan is het tijd om de kadaverdienst te bellen.
Klik om te vergroten...

Deze dingen zeg je echt gewoon omdat je mij en Frisko niet moet he pummel :). Toen ik nog "goed" met je overweg kon praatte je nog vrolijk mee over coke, smeekte je zelfs of ik eens geen gram kwam brengen. Dus kom nu niet af met je grote praat he.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb een hekel aan cokemietjes inderdaad, en al helemaal als ze mij met hun kortzichtige gebrabbel komen lastigvallen. Een gram coke regelen is iets wat ik nog steeds sporadisch wel eens doe en dat is dan ook totaal niet relevant. Het feit dat je hiermee komt en het zelfs verdraaid tot 'smeken' zegt weer genoeg over je lage niveau.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
Ik heb een hekel aan cokemietjes inderdaad, en al helemaal als ze mij met hun kortzichtige gebrabbel komen lastigvallen. Een gram coke regelen is iets wat ik nog steeds sporadisch wel eens doe en dat is dan ook totaal niet relevant. Het feit dat je hiermee komt en het zelfs verdraaid tot 'smeken' zegt weer genoeg over je lage niveau.
Klik om te vergroten...
dus omdat ge een hekel hebt aan cokemietjes praat da u overmatig speedgebruik goed????
get a life pc held!!
grote bek via de pc maar voor de rest just niks denk ik!!!! :wave: :wave:
case closed voor mij part :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."