#1
Ja inderdaad....what the??
Een gram per persoon?! Dan moet je niet schrikken als je neus kwijt is de volgende dag. Ik zou NOOOIT aanraden om meer dan een lijntje per neusgat te doen de eerste keer.
Dit soort dingen snap ik nooit:
Dat is toch niet een manier om te beginnen met een drug zoals cocaine? Als ik coke gebruik (wat ook puur recreatief is) dan is het max 3x op een avond en hou altijd nog genoeg over. De eerste keer heb ik een klein sleuteltje in 1 neusgat geprobeerd. De eerste keer is dat meer dan genoeg om goed te voelen wat het met jou lichaam doet.
een half uur voor een shot is ZO realtief. Als het gezellig is, in de kroeg, of met een groep vrienden met een muziekje op....dan kan je zo een uur of langer teren op 1 nak.
Als je de eerste keer metteen zo veel gaat gebruiken, zal dat altijd je drempel zijn...en zal je altijd die hoeveelheid of meer moeten hebben om een leuke avond te hebben. Dat opbouwen waar Delerium het over heeft zou ik eerder op de lange termijn zien.
PS: Let wel op dat slapen niet al te makkelijk zal zijn na de eerste keer gebruiken. Dat is nat. per persoon verschillend, maar ik merk aan mijn lichaam dat ik zelfs 4 uur na de laatste lijn nog een beetje opgefokt ben...dit is wel geestelijk opgefokt, maar hierbij zijn slaappilletjes van de etos echt wonder dingen....(kijk uit...deze zijn ook verslavend
)
Een gram per persoon?! Dan moet je niet schrikken als je neus kwijt is de volgende dag. Ik zou NOOOIT aanraden om meer dan een lijntje per neusgat te doen de eerste keer.
Dit soort dingen snap ik nooit:
en dan daarnaBeginnen aan coke is nooit aan te raden...
Begin erg rustig aan, met kleine lijntjes en bouw het langzaam op.
Dat is toch niet een manier om te beginnen met een drug zoals cocaine? Als ik coke gebruik (wat ook puur recreatief is) dan is het max 3x op een avond en hou altijd nog genoeg over. De eerste keer heb ik een klein sleuteltje in 1 neusgat geprobeerd. De eerste keer is dat meer dan genoeg om goed te voelen wat het met jou lichaam doet.
een half uur voor een shot is ZO realtief. Als het gezellig is, in de kroeg, of met een groep vrienden met een muziekje op....dan kan je zo een uur of langer teren op 1 nak.
Als je de eerste keer metteen zo veel gaat gebruiken, zal dat altijd je drempel zijn...en zal je altijd die hoeveelheid of meer moeten hebben om een leuke avond te hebben. Dat opbouwen waar Delerium het over heeft zou ik eerder op de lange termijn zien.
PS: Let wel op dat slapen niet al te makkelijk zal zijn na de eerste keer gebruiken. Dat is nat. per persoon verschillend, maar ik merk aan mijn lichaam dat ik zelfs 4 uur na de laatste lijn nog een beetje opgefokt ben...dit is wel geestelijk opgefokt, maar hierbij zijn slaappilletjes van de etos echt wonder dingen....(kijk uit...deze zijn ook verslavend

