Beginnen aan coke is nooit aan te raden...
![:openmouth:]()
Maargoed, bij deze wat informatie, gebaseerd op mijn eigen ervaringen.
Het effect is niet helemaal precies te voorspellen, voor iedereen is dat anders. Het verschilt per lichaam, geest, setting, etc.
Veel mensen vinden de eerste keer coke niet echt bijzonder. Maar dat herken je misschien wel, want hetzelfde geldt voor veel mensen met speed.
Cocaine duurt veel minder lang dan speed, en voelt wel in zeker mate opgefokter aan, vind ik. Een paar minuten na je lijn voel je het opkomen: neus raakt verdoofd, evenals je tanden en gehemelte. Je voelt de hele tijd de strakheid in je hoofd. "Mellowness" zoals je dat bij speed beschrijft is het zeker niet. Maar dat maakt de exstase niet minder lekker
![:wink:]()
. Muziek, praten, roken... alles is lekker.
Deze drug heeft wel de sterke neiging om je te laten hongeren naar meer! (Hoe vaak komt het wel niet voor dat je op een avond er elke keer weer uit gaat om meer te halen, ook al had je je voorgenomen dat het toch écht bij dat grammetje zou blijven

). Duur grapje ook
Begin erg rustig aan, met kleine lijntjes en bouw het langzaam op. Coke is het leukste om steeds kleine beetje te nemen, i.p.v. in één keer een grote lijn. Aangezien jullie met z'n drieën zijn en het voor de eerste keer doen is 1.5 à 2 gram (60-80 euro) een aan te raden hoeveelheid
En over gevaren... aan elke drug zijn gevaren verbonden natuurlijk. Coke wordt over het algemeen wel als "gevaarlijk" beschouwd, omdat het redelijk verslavend is. Zoals ik al zei, je hebt de neiging om steeds meer nemen onder het motto van "wat maakt het nu toch ook uit?". Je moet jezelf eigenlijk een maximum stellen van een hoeveelheid per persoon op die avond. Als het op is is het op, je kan dan beter gaan slapen ofzo, aangezien de crash naderhand niet echt fijn is (bij mij in ieder geval
![:)]()
).
Ook wordt deze stof door dealers met allerlei stoffen versneden. Vaak onschadelijk voor de gezondheid (bijv. aspirine), maar soms ook gevaarlijke substanties zoals Atropine... Weet bij wie je koopt, koop coke nooit zomaar van een straatdealer!
Een aanrader is om het te nemen als je een paar drankjes ophebt, dan is het extra lekker
Heel veel plezier toegewenst aan jou en je vrienden
