Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsglinstering

glinstering

50 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ehv2008 zei:
Stelletje sukkels, snuiven jullie jezelf maar kapot.
Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen als je van een onbekende iets koopt, wie weet zat er tl-buis bij, of van dat soort onzin, nou voor alle gierige mensen, snuif maar lekker op dan, hoop dat je kapot gaat kut junkies.
Klik om te vergroten...


en jij hebt het ook niet helemaal begrepen :grin:
O
OchoaLid
01-01-2024, 00:00
#2
zzz @ slowchat
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tuurlijk kan dat, er zijn toch 1000000en dingen die glinsteren


Edit:openmouth:w iemand was me voor :P
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi Allemaal..

Ik had laatst wat sos en tijdens het leggen van een lijntje viel het me op dat er wat glinsteringen in zaten.. (Stond behoorlijk wat licht op dus daarom viel het op) Wat zou dat kunnen zijn? Ik denk zelf aan iets van glas ofzo.. heb het voor de zekerheid maar weggegooid, heb geen zin in troep :wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
sos zelf blinkt ook....

weggegooid?????? gekkkkkkkkk!!!!!!
4 shame 4 shame :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :(
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
glas in coke :rolleyes:
is een fabeltje dat sommige mensen dus blijkbaar nog geloven
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#7
No nooit van gehoord.. maar het zag er zo uit.. vandaar.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#8
Godverde, wie smijt er nu coke weg :) . Das juist goed dat die blinkt en glinstert! Als dat niet is DAN heb je pas troep
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#9
(dzy): Het is geen fabeltje dat er gecrunchte TL-buizen door coke zit, is al meerdere keren op test centra gevonden.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Goed gedaan hoor kulleke.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
(dzy): Het is geen fabeltje dat er gecrunchte TL-buizen door coke zit, is al meerdere keren op test centra gevonden.
Klik om te vergroten...

Dat is ook waar, maar als hij glisntert is het wel goed hoor
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#12
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: weggesmeten
barbaar :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: shame on you
sos hoort bling bling te zijn....
eeuwig zonde :cry: :cry: :cry:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#13
proficiat jongen, je hebt waarschijnlijk de beste coke die jij ooit gekregen hebt weggepleurd.. :)
dat zal je leren, coke kopen
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#14
melissa zei:
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: weggesmeten
barbaar :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: shame on you
sos hoort bling bling te zijn....
eeuwig zonde :cry: :cry: :cry:
Klik om te vergroten...
idd,kan het niet beter verwoorden... :grin:
fucker!!! :beer:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Goed gedaan hoor kulleke.
Klik om te vergroten...
nog niet misschien goed gedaan,had ie ut beter doorverkocht... :P
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn coke glinstert altijd :) Heb inderdaad dat als het niet glinstert het over het algemeen niet die kwaliteit haalt.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17
lj_bob zei:
Hoi Allemaal..

Ik had laatst wat sos en tijdens het leggen van een lijntje viel het me op dat er wat glinsteringen in zaten.. (Stond behoorlijk wat licht op dus daarom viel het op) Wat zou dat kunnen zijn? Ik denk zelf aan iets van glas ofzo.. heb het voor de zekerheid maar weggegooid, heb geen zin in troep :wave:
Klik om te vergroten...

Ja, jij gaat naar de hel :openmouth:
X
XpRnzLid
01-01-2024, 00:00
#18
What a waste..
c
crackerrLid
01-01-2024, 00:00
#19
haha...

als ik melk koop en het is wit gooi ik het ook weg... :rolleyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Erg jammer! Vraag het eerst even voordat je het weggooit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."