#1
Ehv2008 zei:Stelletje sukkels, snuiven jullie jezelf maar kapot.
Je kan beter het zekere voor het onzekere nemen als je van een onbekende iets koopt, wie weet zat er tl-buis bij, of van dat soort onzin, nou voor alle gierige mensen, snuif maar lekker op dan, hoop dat je kapot gaat kut junkies.
en jij hebt het ook niet helemaal begrepen

