Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLast van slikken en kots/boer neigingen?

Last van slikken en kots/boer neigingen?

17 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MartijnSLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heel soms heb ik wel een keer zin in een lijntje of twee.
Maar altijd als ik sos snuif krijg ik last van irritante trekjes.

Ten eerste krijg ik heel vaak last van een wat plakkerige droge keel, en het maakt niet uit hoeveel ik ook drink, ik blijf maar continu slikken en met mijn tong spelen. Anderen horen dat en vinden het maar irritant.

Ten tweede krijg ik af en toe ook last van buien waarin ik boer/kots neigingen heb. Ik bedoel daarmee het gevoel en effect dat je hebt als je een boer laat omdat je cola zuipt en het koolzuurgas eruit moet.
Dit trekje heb ik terwijl ik dan ook geen lucht in m'n longen/maag heb om juist mee te boeren. Maar het is wel vermoeiend voor m'n longen en maag. (ik heb bronchitus, soort astma).

Iemand ervaring mee, of beter, mss wel oplossing voor?
De sos die ik gebruik is bijna altijd goede, is gelig van kleur, en komt ook van een uitstekende maar dure bron. Dus geen gemengde rotzooi, mocht het daar aan liggen.
S
SenecaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Soms heb ik ook die boerneigingen en een erg opgeblazen gevoel als ik aan de coke zit, voornamelijk als ik er heel veel heel snel bij heb gedronken aan bier.

De enige oplossing; naar een stil plekje, vinger in de keel en je kotst zo de lucht eruit.
M
MartijnSLid
01-01-2024, 00:00
#3
Seneca zei:
De enige oplossing; naar een stil plekje, vinger in de keel en je kotst zo de lucht eruit.
Klik om te vergroten...

Mja ok,
Maar ik heb het meestal dat er juist geen reden voor is, en ik ongewenst de spieren aantrek die ervoor zorgen dat je een boer laat.
Dat is juist het probleem bij mij.
S
SniffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ken het... bij mij werkt vaak een extra lijntje.

Na een hele avond aan dat spul gezeten te hebben, krijg ik het vaak als het uit begint te werken... dan gewoon vinger in de keel en kosten... en dan uren naar het plafond staren.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet er niet te veel van, alleen dat een vriend van me dat ook had, lag volgens hem aan zijn slokdarm en slechte coke :P

Volgens mij kan het liggen aan de combi alcohol en coke, maar weet dit niet zeker
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is normaal dat je keel droogachtig wordt, onder andere omdat een deel van de coke daar ook terrecht komt. En dat je zo zit te boeren is wss gwoon gevolg van zoveel cola zuipen omdat je net van dat gevoel af wilt =D
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zie je wel: Cola is slecht voor je! :wave:
M
MartijnSLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mja, ik begrijp dat cola dat ook doet...

maar ik doe het ook zonder wat te drinken, ik denk dat de droge keel dat doet...
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#9
MartijnS zei:
Heel soms heb ik wel een keer zin in een lijntje of twee.
Maar altijd als ik sos snuif krijg ik last van irritante trekjes.

Ten eerste krijg ik heel vaak last van een wat plakkerige droge keel, en het maakt niet uit hoeveel ik ook drink, ik blijf maar continu slikken en met mijn tong spelen. Anderen horen dat en vinden het maar irritant.

Ten tweede krijg ik af en toe ook last van buien waarin ik boer/kots neigingen heb. Ik bedoel daarmee het gevoel en effect dat je hebt als je een boer laat omdat je cola zuipt en het koolzuurgas eruit moet.
Dit trekje heb ik terwijl ik dan ook geen lucht in m'n longen/maag heb om juist mee te boeren. Maar het is wel vermoeiend voor m'n longen en maag. (ik heb bronchitus, soort astma).

Iemand ervaring mee, of beter, mss wel oplossing voor?
De sos die ik gebruik is bijna altijd goede, is gelig van kleur, en komt ook van een uitstekende maar dure bron. Dus geen gemengde rotzooi, mocht het daar aan liggen.
Klik om te vergroten...

Zeker een hoop verdoving in je dure gele(!!!)poeder?
M
MartijnSLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat ligt er maar net aan.
Bijna altijd heb ik die gelige, en die houd me echt zeer lang energiek wakker, en het verdooft sterk ja. Meestal gewoon al mijn tanden, maar 1 keertje meegemaakt dat heel mijn kaak gewoon foetsie was.

Maar heel af en toe krijg ik witte, wat weinig verdooft... Ik proef dan alleen een beetje smaak in mn mond, maar heb ook hiermee last van dat slikken enzo.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Slikken heb ik ook last van, door het verdovend effect denk ik.
Want als ik bij de tandarts ben geweest, is mn mond ook verdoofd en kan ik ook bijna niet meer slikken.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat boeren heb ik ook vaak last van, heel vervelend, dan boer je de hele tijd lucht uit je maag ofzo.. heel naar gevoel en je kan er niet mee stoppen. als ik dan ff een tijdje geen boer laat dan krijg ik ook echt last van m'n maag. meestal helpen een paar vingers in de keel dan wel, zoals eerder gezegd hier.
T
TomTomLid
01-01-2024, 00:00
#13
damn ouwe, ik dacht dat ik de enige was... Fijn om te horen dat jij dat ook hebt... Ik leg een Monster Kaolo Dikke lijn, daarna is me strot verdooft en krijg ik die kots neigingen...toch vind ik het lekker daar niet van...
M
MelksjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je opgeblazen gevoel hebt en je kan moeilijk boeren laten.
drink 1-2 glazen schuimwijn, champagne. je kan bijna instant een puf laten.
het is een echte aanrader
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#15
heb ik ook wel eens gaat van zelf wel weer over
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja ik heb dit ook! maar ook bij pillen.

Volgens mij heb je een gevoelige maag zoals mij.

Men vriend vertelde me ook, dat hij van zware sos, ook zeer veel last van zijn maag had. Ze trok samen. Ik heb van de sos gesnoven, men maat en nog een andere maat.

De andere moest kotsen.

Nja dat hangt van sos tot sos af. Meestal is dit bij goeie!

:wave:
L
Love_FulfilledLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb wel vaak last van een opgeblazen gevoel, maar ik probeer dat altijd gewoon te negeren & lol te maken :) ..!
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#18
Cocaine lucht kotsen soms
Xtc ook lucht kotsen soms
Alcohol lucht kotsen (+ eten soms) (Na 6 bier zowiezo standaard)

Heb gewoon een rotte maag ,maar gelukkig doet ie het.

Bij coke helpt het meestal om nog een lijn te pakken,maar dat stelt alleen maar alles uit.
Gewoon vinger in de keel is genoeg bij mij :P Kan namelijk geen boeren laten.
Dacht dat ik de enigste was...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."