#1
Heel soms heb ik wel een keer zin in een lijntje of twee.
Maar altijd als ik sos snuif krijg ik last van irritante trekjes.
Ten eerste krijg ik heel vaak last van een wat plakkerige droge keel, en het maakt niet uit hoeveel ik ook drink, ik blijf maar continu slikken en met mijn tong spelen. Anderen horen dat en vinden het maar irritant.
Ten tweede krijg ik af en toe ook last van buien waarin ik boer/kots neigingen heb. Ik bedoel daarmee het gevoel en effect dat je hebt als je een boer laat omdat je cola zuipt en het koolzuurgas eruit moet.
Dit trekje heb ik terwijl ik dan ook geen lucht in m'n longen/maag heb om juist mee te boeren. Maar het is wel vermoeiend voor m'n longen en maag. (ik heb bronchitus, soort astma).
Iemand ervaring mee, of beter, mss wel oplossing voor?
De sos die ik gebruik is bijna altijd goede, is gelig van kleur, en komt ook van een uitstekende maar dure bron. Dus geen gemengde rotzooi, mocht het daar aan liggen.
Maar altijd als ik sos snuif krijg ik last van irritante trekjes.
Ten eerste krijg ik heel vaak last van een wat plakkerige droge keel, en het maakt niet uit hoeveel ik ook drink, ik blijf maar continu slikken en met mijn tong spelen. Anderen horen dat en vinden het maar irritant.
Ten tweede krijg ik af en toe ook last van buien waarin ik boer/kots neigingen heb. Ik bedoel daarmee het gevoel en effect dat je hebt als je een boer laat omdat je cola zuipt en het koolzuurgas eruit moet.
Dit trekje heb ik terwijl ik dan ook geen lucht in m'n longen/maag heb om juist mee te boeren. Maar het is wel vermoeiend voor m'n longen en maag. (ik heb bronchitus, soort astma).
Iemand ervaring mee, of beter, mss wel oplossing voor?
De sos die ik gebruik is bijna altijd goede, is gelig van kleur, en komt ook van een uitstekende maar dure bron. Dus geen gemengde rotzooi, mocht het daar aan liggen.
