Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBasen: wat een sneue bedoening.

Basen: wat een sneue bedoening.

64 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
T
TeQLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoop ook dat doordat mensen dat van mij lezen ze eens horen van iemand die er niet in is blijven hangen dat het ook die ene keer niet waard is. Zonder dat er direct een horror verhaal aan gekoppeld wordt.


Met alle respect voor de mensen die dat door hebben gemaakt/ maken natuurlijk.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
idd, heel mooi
B
BarbieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Afschrikwekkend...(Gelukkig)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een verhalen. Aangrijpend verhaal ook van NuEvenNiet.. ben er echt helemaal stil van.

Van de top naar de put :(
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Coke basen geeft een heftige flash. Als je liever een lekkere roes wilt, kun je het ook chinezen (roken op folie). Het is minder heftig en heeft een geleidelijkere werking. Je coke gaat zo ook veel langer mee. Het grote voordeel is ook dat je zo geen last van een crash hebt.

@NuEvenNiet: Sterkte kerel.

Het was zelfs zo dat ik snuiven op het laatst zonde van de coke vond (vind)
Klik om te vergroten...
Ik had vroeger ongeveer hetzelfde. Maar dan met het spuiten van bruin/wit. Het is gewoon zonde (voor jezelf) als je het betere effect gewoon bent. Gebruikte je ook heroïne?

Ik herken die levenstijl in je verhaal (typisch voor verslaafden):
Mijn vriendin en ik waren op een gegeven moment alleen nog maar solitair aan het gebruiken.

Ik en mijn ex vriendin gingen steeds meer gebruiken want tja, werk hadden we niet meer dus je bed hoef je ook niet meer op tijd uit.

Ik was er te laks voor geworden en ik leefde 's nachts en sliep overdag.
Klik om te vergroten...
e
elgeoffioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coke basen is zalig, enorm zalig voor zo'n 10 seconden.
Daarna klotegevoel dat verdwijnt als je weer gebruikt.

Duivelsdrug : ja,

maar die 10 sec zijn hemels :hearteyes:
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
Dit is nou een voorbeeld van een goed topic, het is uitgebreid toegelicht en heeft een duidelijk doel.

Over basen, was ook niet van plan om het te proberen. Ken ook niemand in mijn omgeving die dit wel doet, dat zal al wel een hoop schelen.
Klik om te vergroten...

idd in dit topic komt het forum echt tot zijn recht vind ik
voorlichtend en informatief
:mrgreen: :mrgreen:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
elgeoffio zei:
Coke basen is zalig, enorm zalig voor zo'n 10 seconden.
Daarna klotegevoel dat verdwijnt als je weer gebruikt.

Duivelsdrug : ja,

maar die 10 sec zijn hemels :hearteyes:
Klik om te vergroten...

10sec is overdreven hoor duurt eerder 10 min :rolleyes:
neem er zo nog maar eentje
S
StanLid
01-01-2024, 00:00
#9
lastig stoppen

Goeie info TeQ en Nu even Niet! Aangrijpend ook. Ben een half jaar geleden voor t eerst gaan basen en heb inmiddels grote moeite om eraf te blijven. Echt vreselijk.

Soms neem ik het me voor, lukt het een week, en kies dan toch weer voor roken. Bijna niet na te gaan waarom ik dan die keuze maak.

Vandaag ben ik pas vijf dagen clean. Meestal ga ik na een week ongeveer voor de bijl. Mocht iemand (serieuse) tips hebben om er af te blijven, graag!

Bedankt voor jullie berichten!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
apart had dit topic nog nooit gezien , erg goed topic idd
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Imo wordt je van coke-gebruik sowieso egocentrisch, onafhankelijk van hoe of dat je 't gebruikt. Daarom vind ik 't 'n klotedrug.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: lastig stoppen

Stan zei:
Goeie info TeQ en Nu even Niet! Aangrijpend ook. Ben een half jaar geleden voor t eerst gaan basen en heb inmiddels grote moeite om eraf te blijven. Echt vreselijk.

Soms neem ik het me voor, lukt het een week, en kies dan toch weer voor roken. Bijna niet na te gaan waarom ik dan die keuze maak.

Vandaag ben ik pas vijf dagen clean. Meestal ga ik na een week ongeveer voor de bijl. Mocht iemand (serieuse) tips hebben om er af te blijven, graag!

Bedankt voor jullie berichten!
Klik om te vergroten...

al je dealers uit je telefoon verwijderen mensen die basen/waarmee je based niet meer spreken. en gewoon sterk in je schoenen staan.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: lastig stoppen

DarkScope zei:
Stan zei:
Goeie info TeQ en Nu even Niet! Aangrijpend ook. Ben een half jaar geleden voor t eerst gaan basen en heb inmiddels grote moeite om eraf te blijven. Echt vreselijk.

Soms neem ik het me voor, lukt het een week, en kies dan toch weer voor roken. Bijna niet na te gaan waarom ik dan die keuze maak.

Vandaag ben ik pas vijf dagen clean. Meestal ga ik na een week ongeveer voor de bijl. Mocht iemand (serieuse) tips hebben om er af te blijven, graag!

Bedankt voor jullie berichten!
Klik om te vergroten...

al je dealers uit je telefoon verwijderen mensen die basen/waarmee je based niet meer spreken. en gewoon sterk in je schoenen staan.
Klik om te vergroten...

Vind ik dikke onzin. Je gaat op de duur aan mensen die je kent die nummers toch terug vragen alszin hebt en niet 110 procent achter je beslissing om te stoppen staat.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: lastig stoppen

El Retro zei:
DarkScope zei:
Stan zei:
Goeie info TeQ en Nu even Niet! Aangrijpend ook. Ben een half jaar geleden voor t eerst gaan basen en heb inmiddels grote moeite om eraf te blijven. Echt vreselijk.

Soms neem ik het me voor, lukt het een week, en kies dan toch weer voor roken. Bijna niet na te gaan waarom ik dan die keuze maak.

Vandaag ben ik pas vijf dagen clean. Meestal ga ik na een week ongeveer voor de bijl. Mocht iemand (serieuse) tips hebben om er af te blijven, graag!

Bedankt voor jullie berichten!
Klik om te vergroten...

al je dealers uit je telefoon verwijderen mensen die basen/waarmee je based niet meer spreken. en gewoon sterk in je schoenen staan.
Klik om te vergroten...

Vind ik dikke onzin. Je gaat op de duur aan mensen die je kent die nummers toch terug vragen alszin hebt en niet 110 procent achter je beslissing om te stoppen staat.
Klik om te vergroten...

hoezo dat? hij wilt toch stoppen omdat ie weet dat ie min of meer verslaafd is? dan ga je toch niet die nummers vragen. kom op zeg, op het moment dat ie dat wilt doen weet ie toch dat ie t niet moet doen dan doet ie t niet. Anders ben je gewoon een zwakkeling.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wedden dat je het doet? Je moet al die zever van nummers verwijderen niet doen, helpt geen ene reet als je zelf niet volledig wil stoppen.
P
Psychonaut1976Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Tis eigenlijk heel simpel..

Alle drugs is ok,maar base coke is een big no go zone net als hero.
Natuurlijk is iedereen experimenterend op een bepaalde leeftijd maar je grenzen kan je al van te voren uitzetten.

Alles achter een lijntje is voor dooie...
S
StanLid
01-01-2024, 00:00
#18
TNX Darkscope, meteen gedelete. Is de drempel net iets hoger, kan geen kwaad.
Ik weet dat ik het zelf moet doen, maar zo'n kleine praktische tip kan geen kwaad. Zag vandaag een interessante nieuwe tread over stoppen met basen. Nog steeds clean trouwens. :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#19
Keep up the good work.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mooi topic ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."