#1
Hoop ook dat doordat mensen dat van mij lezen ze eens horen van iemand die er niet in is blijven hangen dat het ook die ene keer niet waard is. Zonder dat er direct een horror verhaal aan gekoppeld wordt.
Met alle respect voor de mensen die dat door hebben gemaakt/ maken natuurlijk.
Met alle respect voor de mensen die dat door hebben gemaakt/ maken natuurlijk.