#1
Als ik nou zeg dat ik je een extraloser vind... ben ik dan slimmer dan de mensen in emmen? :P

deze post bewijst jou wijsheid bonie.lysergine25 zei:ach jij Frisko dus ... weet zo wie zo niet wat je snuift .... ENNE DIE BAND NOEMT MEN EEN VERSLAVING ...



Frisko zei:ahja natuurlijk dat jij coke zo afkraakt deranged :P
SOMMIGE hollanders zijn veel te gierig,was ik even vergeten![]()
![]()
![]()
Deranged zei:Dit alles neemt niet weg dat cocaine voor homo's is.
lysergine25 zei:... de klote neger ...
Negers en arabieren ....... je mag niet discrimineren ik weet het:
Het zijn goede mensen, maar handelen moet je nooit me ze doen.
![]()
Zeker weten dat hij die inhaler tot een soort coca-bullet omgebouwd heeft. Kortademig is ie in ieder geval niet meerFlameon zei:@Yeti dat is inderdaad geen drugs, maar astma medicatie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."