Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak en waar gebruiken jullie Coke?

Hoe vaak en waar gebruiken jullie Coke?

73 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
B
BscwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmmm,

Coke was altijd iets waar ik me een beetje voor terugtrok.
Ik deed 't om de 2 weken wel eens, vond 't wel even relaxed.
Maar eenmaal uit die vriendenkring ( wat ongeveer 9
maanden geleden is ) nooit meer gedaan en misschien ook
beter van niet, want coke is een drug die je té makkelijk
kan gebruiken.
Wat je doet moet je zelf weten aan de ene kant zeg ik 't is
natuurlijk maar aan de andere kant denk ik mensen doen er
zoveel troep in dat 't voor mij niet hoeft ik rook wel en jonko.

Grtz.
d
duhhhLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sinds mijn 16e ofzo 1x per jaar heel veel (lees een gram of 5 een paar dagen lang) nu steeds vaker met de frequentie van 1x in de 3 maanden een week lang NON STOP.

Killing, al heeft mijn lichaam 3 maanden rust, 1 week lang achter elkaar is zwaar fucked up
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat spul is nu toch al zo'n 6 jaar in mijn leven.
Eerst snuifte ik paar maal in de week, toen tijden niks toen kwam base wat ik eerst veel te veel deed. Deed het altijd bij een vriend thuis (oftewel soort een junk)
Nu doe ik het nog steeds eens in de 1-2 maanden en het herinnert me eigenlijk alleen maar klote shit. Waarom ik het dan nog steeds doe, is de verleiding.
Maar verder totaal niet het geld/gezondheid waard.
Doe mij maar een tripje of een jointje :wave:
a
aXXisLid
01-01-2024, 00:00
#4
U zei misschien? Veel plezier deze oud & nieuw! :)
b
barryLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb een vraagje! Ik heb een paar keer tijdens het uitgaan sos gebruikt, allemaal heel
relakst. Vooral die zelfvertrouwen boost was geweldig. Maar nu heb ik binnenkort een paar belangrijke presentatie voor school en zou wat sos zeer van pas komen om overtuigender over te komen maar denken jullie dat dit mijn concentratie vermogen aantast.

Oftewel ben ik nog in staat een presentatie te doen onder invloed?
(heb geen geld meer om het te testen :P )
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zelf erg vaak, om de dag soms om de paar dagen.. meestal thuis of voor of tijdens het stappen. Heb altijd sterk de drang om vrienden op te gaan zoeken wanneer ik onder invloed ben van! :hearteyes:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mis de optie Nooit weer :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
nooit
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eenmalig... ik kook niet als ik pep zie! :beer:
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ook nog nooit geprobeerd?
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#11
1x en daar blijft het bij, wat een kutdrug!
Deed het eenmaal op een feestje, net na het snuiven was het gevoel wel geweldig maar toen het begon uit te werken was ik de triestige mens ter wereld en wou ik perse naar huis, terwijl ik normaal altijd tot de laatsten blijf.
Ook merk ik dat mensen die veel coke gebruiken hun gezicht vervormen, op de negatieve manier welteverstaan.
Nooit meer, fuck coke!
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Shana_P zei:
Deed het eenmaal op een feestje, net na het snuiven was het gevoel wel geweldig maar toen het begon uit te werken was ik de triestige mens ter wereld en wou ik perse naar huis
Klik om te vergroten...


Ik heb nooit echt last van een triest of vervelend gevoel als het uitgewerkt is, behalve het verlangen naar meer natuurlijk..
maarja gelukkig dat je het bij eenmalig houdt, bespaard je een hoop geld!
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ook niet eenmalig :)
S
SerpentineLid
01-01-2024, 00:00
#14
barry zei:
Ik heb een vraagje! Ik heb een paar keer tijdens het uitgaan sos gebruikt, allemaal heel
relakst. Vooral die zelfvertrouwen boost was geweldig. Maar nu heb ik binnenkort een paar belangrijke presentatie voor school en zou wat sos zeer van pas komen om overtuigender over te komen maar denken jullie dat dit mijn concentratie vermogen aantast.

Oftewel ben ik nog in staat een presentatie te doen onder invloed?
(heb geen geld meer om het te testen :P )
Klik om te vergroten...

Ik zou het niet doen. Beter is het om een betablokker of een benzo (kleine hoeveelheid) te nemen om de angst weg te halen en je meer ontspannen te doen voelen.

Anyways, er waren tijden dat ik wekelijks gebruikte. Toppunt van decadentie was het snuiven door een opgerold briefje van 500 euro. Nu doe ik het nog zelden. Gewoonweg omdat het zo duur is en omdat ik niet aan een goede dealer kan komen. Meeste mensen die ik ken gebruiken niets of roken enkel cannabis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."