#1
Hmmm,
Coke was altijd iets waar ik me een beetje voor terugtrok.
Ik deed 't om de 2 weken wel eens, vond 't wel even relaxed.
Maar eenmaal uit die vriendenkring ( wat ongeveer 9
maanden geleden is ) nooit meer gedaan en misschien ook
beter van niet, want coke is een drug die je té makkelijk
kan gebruiken.
Wat je doet moet je zelf weten aan de ene kant zeg ik 't is
natuurlijk maar aan de andere kant denk ik mensen doen er
zoveel troep in dat 't voor mij niet hoeft ik rook wel en jonko.
Grtz.
Coke was altijd iets waar ik me een beetje voor terugtrok.
Ik deed 't om de 2 weken wel eens, vond 't wel even relaxed.
Maar eenmaal uit die vriendenkring ( wat ongeveer 9
maanden geleden is ) nooit meer gedaan en misschien ook
beter van niet, want coke is een drug die je té makkelijk
kan gebruiken.
Wat je doet moet je zelf weten aan de ene kant zeg ik 't is
natuurlijk maar aan de andere kant denk ik mensen doen er
zoveel troep in dat 't voor mij niet hoeft ik rook wel en jonko.
Grtz.

