Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak en waar gebruiken jullie Coke?

Hoe vaak en waar gebruiken jullie Coke?

73 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mis de optie Nooit weer :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
nooit
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eenmalig... ik kook niet als ik pep zie! :beer:
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ook nog nooit geprobeerd?
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#5
1x en daar blijft het bij, wat een kutdrug!
Deed het eenmaal op een feestje, net na het snuiven was het gevoel wel geweldig maar toen het begon uit te werken was ik de triestige mens ter wereld en wou ik perse naar huis, terwijl ik normaal altijd tot de laatsten blijf.
Ook merk ik dat mensen die veel coke gebruiken hun gezicht vervormen, op de negatieve manier welteverstaan.
Nooit meer, fuck coke!
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shana_P zei:
Deed het eenmaal op een feestje, net na het snuiven was het gevoel wel geweldig maar toen het begon uit te werken was ik de triestige mens ter wereld en wou ik perse naar huis
Klik om te vergroten...


Ik heb nooit echt last van een triest of vervelend gevoel als het uitgewerkt is, behalve het verlangen naar meer natuurlijk..
maarja gelukkig dat je het bij eenmalig houdt, bespaard je een hoop geld!
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook niet eenmalig :)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb het 1 maal geprobeert en vond het vokking lekker!
Daarom juist dat ik er niet naar op zoek ga. Als ik het ooit nog eens onder m'n neus krijg, zal ik het nog wel eens proberen maar coke komt in mijn vriendenkring niet voor. (wich is naaais)
g
gerbeennLid
01-01-2024, 00:00
#9
DSVM je hebt 100% gelijk :wink:

Respect!
f
free world?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
heb 3 maal coke gebruikt in anderhalf jaar tijd, en er zal allesinds geen vierde keer komen, heb er geen behoefte aan en ik weet dat het zeer verslavend is. ik ben blij dat ik de ervaring heb maar meer hoeft het niet te zijn
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#11
zoiezo wekelijks
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben 18 jaar en heb gestemd op maandelijks.
Zou ook wekelijks kunnen zijn. Aangezien ik me niet aan een schema hou.
Soms denk ik,ik ga vanavond aan de coke,en soms heb ik geen zin om 20 euro kwijt te raken,en dan toch maar aan de alcohol.

Ik doe het zowiezo alleen in het weekend. En dan ook niet elk weekend,verschilt. Had pasgeleden 3 maanden niet gebruikt,en de afgelopen 2 maanden weer wel redelijk veel (3 a 4 weekenden). Maar dat verschilt ook per halve gram,of 1 lijntje dat je gratis krijgt van een vriend ofzo.

Waar ik het doe: Uitgaan,en thuis.
Thuis gebruik ik eigenlijk coke uit verveling,en vind het zo fijn dat niemand er wat van ziet. Soms wil ik wel jonko smoken uit verveling,maar dan ziet iedereen je weer stoned,en van smoken in mun eentje word ik gek. Speed duurt me weer telang,en day after is niks.
Met coke kun je dan 1 lijntje nemen,en je hebt nergens last van.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Na m'n eerste snuif ooit 2 jaar lang op ongeveer eenmaal in de 2-3 maanden gezeten. Tegenwoordig eigenlijk alleen als het voor handen is, laatste keer was November en ga het zelf niet meer halen want de fun is eraf. Verder een drug waar ik zelf nooit aan verslaafd zou kunnen raken, dat geldt ook voor base.
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paar keertjes gedaan,opzich wel lekker.
Alleen de bekende drang naar meer.

Ooit is keer mischien wat halen,maar geef het liever aan pep uit.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
gelukkig zeeeeer zelden nog, heb het tijdje te vaak gedaan. werd daardoor alleen iemand die ik totaal niet ben en ook niet wil zijn..

nu af en toe nog 1 nakkie ofzo bij de voetbal maar meer ook niet...
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#16
dagelijks naar wekelijks, ik snuif overal en nergens.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#17
1 a 2 keer per maand, soms ook 2 maanden helemaal niet...
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#18
bijna elk weekend wel maar ik denk dat ik maar weer eens de nummers ga verwijderen kost me te veel geld :mrgreen:
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#19
Petricov zei:
Mis de optie Nooit weer :P
Klik om te vergroten...
j
junkie XSLid
01-01-2024, 00:00
#20
raizeredge zei:
bijna elk weekend wel maar ik denk dat ik maar weer eens de nummers ga verwijderen kost me te veel geld :mrgreen:
Klik om te vergroten...

haha heeel herkenbaar!!! maarja als ik die nummers wis ga ik toch weer iedereen uiteindelijk bellen om te vragen naar een nummertje word minimaal 4/5keer gehaald op een heftig weekend avondje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."