#1
hmmmz ik ben het hier niet mee eens...Varry zei:Ondertussen 2maal gedaan omdat ik het aangeboden kreeg.
Vond het niet overdreven bijzonder, buiten dat je er bloednuchter en egoist van wordt.
Kopen zal ik het nooit doen, het feit dat er in het cocaïne forum vaak hopeloze topics staan, wil wel zeggen dat het een sterk verslavend goedje is.
ten 1ste moet je er ook echt mee om KUNNEN gaan..
en ten 2de : do you really think cocaine became so popular by making its users feel miserable do you????(zinnetje van een lid van bluelight waar waarheid inzit)
volgens mij heb je gewoon prut coke...
wie zal het zeggen!!?? iemand die 2x coke genomen heeft weet niet wat goeie coke is!!!
ik ken hier mensen die dagelijks coke nemen(geen vrienden) en die weten zelfs nog niet wat goeie coke is!!

