Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak en waar gebruiken jullie Coke?

Hoe vaak en waar gebruiken jullie Coke?

73 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Varry zei:
Ondertussen 2maal gedaan omdat ik het aangeboden kreeg.
Vond het niet overdreven bijzonder, buiten dat je er bloednuchter en egoist van wordt.
Kopen zal ik het nooit doen, het feit dat er in het cocaïne forum vaak hopeloze topics staan, wil wel zeggen dat het een sterk verslavend goedje is.
Klik om te vergroten...
hmmmz ik ben het hier niet mee eens...

ten 1ste moet je er ook echt mee om KUNNEN gaan..
en ten 2de : do you really think cocaine became so popular by making its users feel miserable do you????(zinnetje van een lid van bluelight waar waarheid inzit)
volgens mij heb je gewoon prut coke...
wie zal het zeggen!!?? iemand die 2x coke genomen heeft weet niet wat goeie coke is!!!
ik ken hier mensen die dagelijks coke nemen(geen vrienden) en die weten zelfs nog niet wat goeie coke is!! :beer: :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanadesse zei:
Ik mis de optie nooit
Klik om te vergroten...
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Frisko, ik heb het ook 2x gedaan, was waarschijnlijk ook prutcoke, maar de vraag is natuurlijk, willen we wel weten wat echt goeie coke is? Ik heb het es gedaan, leuk effect, meer niet, niet leuk genoeg om te blijven doen, gelukkig maar misschien...
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
Varry zei:
Ondertussen 2maal gedaan omdat ik het aangeboden kreeg.
Vond het niet overdreven bijzonder, buiten dat je er bloednuchter en egoist van wordt.
Kopen zal ik het nooit doen, het feit dat er in het cocaïne forum vaak hopeloze topics staan, wil wel zeggen dat het een sterk verslavend goedje is.
Klik om te vergroten...
hmmmz ik ben het hier niet mee eens...

ten 1ste moet je er ook echt mee om KUNNEN gaan..
en ten 2de : do you really think cocaine became so popular by making its users feel miserable do you????(zinnetje van een lid van bluelight waar waarheid inzit)
volgens mij heb je gewoon prut coke...
wie zal het zeggen!!?? iemand die 2x coke genomen heeft weet niet wat goeie coke is!!!
ik ken hier mensen die dagelijks coke nemen(geen vrienden) en die weten zelfs nog niet wat goeie coke is!! :beer: :)
Klik om te vergroten...

Ok, of het prutcoke was zou best kunnen, heb inderdaad geen neus voor zoon zaken. :grin:
Hoevaak die opmerkingen al gemaakt zijn 'hoezo jij vond coke niet bijzonder, het zal wel een 1% coke en 99% dafalgan zijn geweest..'.
Ik bekijk het liever wat algemener: het gevoel dat je krijgt is supper, maar weegt voor mij niet op tegen de ergernis die je 45min later hebt. Daarom dat ik coke wat overrated vind.
En het feit dat er zoveel geluld wordt over de kwaliteit, vind ik ook al reden om coke een 'mindere' drug te vinden. Wie weet herzie ik m'n mening wel als ik eens Ubercoke tegenkom maar dat hoeft voor mijn part niet. Ik vlam wel een dikke joint op! :stoned:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vrienden van mij waren ooit een in Jamaica en hadden ongeveer 2 gram, vacuüm dicht gesealed mee terug gesmokkeld naar Nederland. Zwaar risky natuurlijk maar dat was echte goede coke! Ik heb er totaal 2 lijntjes van op en nog steeds vind ik coke kut. Mocht ik het gratis aangeboden krijgen dan zeg ik nee, ik heb liever pep, mocht ik kiezen.

X
W
WananaLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb gestemt op wekelijks,,

Ik haal het zelf niet dan, maja me vriendengroep he :)

te gekke gasten hoor.. alleen dat is kut... maja doe zelf net zo hard mee

bezig met stoppen btw :)
s
swenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja oke eigelijk is het fuck


ik begin er iedere week met volle moet aan en eigelijk wil ik het niet als ik een maal op heb wil ik maar meer en meer en meer ooit houdt het niet op met 3-4 gram kapot ben je dan kapot dat al jaren aan een stuk de dag er na heb ik er spijt van spijt als haar op men kop


ik wil nu gaan stopppen kan er niet meer tegen heb zelf een eigen zakje werk full time

alles gaat op aan die sit

zal het me lukken na 4 jaar aan de coke te hangen te sptoppen na veele malen ge stopt te hebben

ik hoop het kan er echt niet meer tegen en voor de mensen thuis wie het nooit heeft gedaan begin er niet aan .

ik wil uit eindelijk stoppen maar het is lekker ik ben zo bang dat het me niet gaat lukken
maar uit eindelijk het licht alemaal aan je zelf maar het blijft een verslaving toch ?

greetz mij xxx
s
sandoLid
01-01-2024, 00:00
#8
nooit gebruikt, zal het ook nooit doen, coke heeft al te veel in mijn leven vernietigd.
@swen: zoek zo snel mogelijk professionele hulp, alleen geraak je hier niet meer door, ik heb met een junk samengeleefd, ze heeft zelfs ons kind (baby van 1,5) aan de kant geschoven voor dat spul dus ik weet wel hoe zwaar die verslaving is.Goed dat je voor jezelf al weet dat je wilt stoppen, doen gewoon,maak iets van je leven, als je niet doorzet ga je regelrecht de vernieling in.
sterkte
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet en ook niet van plan te proberen :)
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#10
Re:

Deranged zei:
Na de coke volgde snel high-end amfetamine die het verschil duidelijk liet zien. De coke blijkt eigenlijk niet meer dan een slap aftreksel van de opstartfase, en verder dan dat komt ie nooit. Enkel opstarten en vies hard crashen. Nooit geen lancering of eindbestemming, enkel de eindeloze weg daar naartoe.

Doet me denken aan een zeer beroerde imitatie die je ergens op een duistere rommelmarkt aantreft. Of zo'n Disney tekenfilm door iemand anders getekend, en dan vooral die ongeinspireerde amateuristische uitstraling van die plaatjes op de cover.

Of zo'n CD van Zeeman met allemaal bekende nummers door onbekende personen gezongen. Ja, daar heeft het nog het meest van weg.
Klik om te vergroten...

Fantastisch :beer:
S
SosManKempenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Haai Allen!!! :)

Nu zelfs onder invloed :wink: Plezante is dat ik het kan doseren, soms wekelijks soms maandelijks, soms paar dagen achter mekaar. Noemen ze dat verslaving?, ik denk het niet. Alcohol vormt evengroot probleem, vind ik...

Ach, je leeft maar 1 keer hoor. Heb kennissen en vrienden die de 40 niet gehaald hebben en heel hun leven gezond geleefd hebben. Het heeft veel te maken met onze gene-kes...

Dus, life is too short...(kai tracid)
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb maar wekelijks gedaan, het is nu vakantie en dan ben ik er wat makkelijker in.
Maar soms doe ik het ineens maanden niet, ik heb zo m'n periodes.

Als school weer begint zal het maandelijks worden, of minder.
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben zo'n 2 jaar geleden begonnen met sos, in t begin vond ik het lekker en niet zo lang daarna merkte ik dr niks meer van. Ik was gestopt, dacht ik dan. En toen opeens deed ik het weer en vond ik het geweldig. Elke zaterdag een halfje, wow!! Na een tijdje zag ik mezelf als een junk, ïk heb een probleem". Toch ging ik door. En nu sinds een paar maanden geleden doe ik het altijd in het weekend (mijn weekend begint op donderdag) en zit ik op 3 gram per week. Ik denk nog steeds dat ik het onder controle heb maar eigenlijk is dat natuurlijk niet zo, soms heb ik al een gram op voordat ik ook maar iets heb gedaan (uitgaan, vrienden opzoeken) en ben ik eigenlijk alleen maar opgefokt. Volgens mij heeft mijn verhaal niet echt een punt, wilde het gewoon ff met jullie delen. Ik zeg niet dat je nooit met sos moet beginnen, vind ik eigenlijk onzin. Maar probeer er een bepaalde "regelmaat" in te vinden. ok, je doet sos, hoe ga je dit in je leven implementeren (:tongueout:) want je moet je leven leiden, succesvol zijn. sos is idd een deel van je leven, maar laat het je leven niet overnemen. zoals jullie merken, ben ik nu ook onder invloed, voel me harstikke goed, maar morgen heb ik wel weer spijt. Succes in de beslissingen die jullie gaan nemen in jullie leven, want elke keer dat je gebruikt, is het een beslissing, je kiest er zelf voor.
yours truely
Gewoon doen joh!
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nog nooit gedaan...
Van plan???
Weet ik niet...
Ik hoor dat het slecht slecht slecht is maar toch weer een spacend gevoel...
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb 2 weken dagelijks gedaan. Maar toen was ik op schoolweek 3 dagen wakker.
Ik heb gewoon gezegd stop en ik heb niets meer gebruikt. Dat is 7 maand geleden ongeveer.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#16
standaard 1 x om de 2 weken. meestal hier thuis om te vluchten naar ongekende hoogten. vermoed dat er er minstens een gram tussen de toetsen van dit computertoetsenbord zit. gemorst tydens het uit de seal scheppen en hakken. :grin: heb me net als die talloze andere keren voorgenomen definitief te kappen met die gevaarlijke roofbouw maar overmorgen komt er een vriend eten die na de maaltijd wel een lijntje lust. zal het toetsenbord voor hem boven de salontafel leegschudden. :rolleyes:
R
RaiceLid
01-01-2024, 00:00
#17
zo nu en dan op de betere HC of HS feestjes. Als de vriendin mee is gebruik ik t ipv een pil omdat ze zwaar anti drugs. Nu kan ze niet zien dat ik gebruikt heb.
b
boekaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een maandje geleden was da tog bijna dagelijks...

Nu is dat wel al veel verminderd omdat ik iets anders gevonden heb die mij hetzelfde gevoel heeft maar veel sterker..
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb het 2 keer gedaan...eerste keer vond ik niks aan. dacht dat het kwam omdat ik ook al ghb ophad. 2e keer was ik compleet nuchter en vond er ook niet veel aan. mijn idee over coke werd bevestigd...leuke helderheid voor 20 minuutjes en that`s it. ik vind het dus zonde van mijn geld.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee man, flikker op met coke/speed/heroine/etc. Ik wil het niet eens proberen, ik hoef ook geen poep te eten om te weten dat het stinkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."