Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe vaak en waar gebruiken jullie Coke?

Hoe vaak en waar gebruiken jullie Coke?

73 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zelf erg vaak, om de dag soms om de paar dagen.. meestal thuis of voor of tijdens het stappen. Heb altijd sterk de drang om vrienden op te gaan zoeken wanneer ik onder invloed ben van! :hearteyes:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mis de optie Nooit weer :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
nooit
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eenmalig... ik kook niet als ik pep zie! :beer:
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook nog nooit geprobeerd?
S
Shana_PLid
01-01-2024, 00:00
#6
1x en daar blijft het bij, wat een kutdrug!
Deed het eenmaal op een feestje, net na het snuiven was het gevoel wel geweldig maar toen het begon uit te werken was ik de triestige mens ter wereld en wou ik perse naar huis, terwijl ik normaal altijd tot de laatsten blijf.
Ook merk ik dat mensen die veel coke gebruiken hun gezicht vervormen, op de negatieve manier welteverstaan.
Nooit meer, fuck coke!
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Shana_P zei:
Deed het eenmaal op een feestje, net na het snuiven was het gevoel wel geweldig maar toen het begon uit te werken was ik de triestige mens ter wereld en wou ik perse naar huis
Klik om te vergroten...


Ik heb nooit echt last van een triest of vervelend gevoel als het uitgewerkt is, behalve het verlangen naar meer natuurlijk..
maarja gelukkig dat je het bij eenmalig houdt, bespaard je een hoop geld!
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ook niet eenmalig :)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#9
10x gedaan ofzo, nu nooit meer.

Misschien weer een xtje als m'n dealer die ECHT lekkere coke rechtstreeks uit de haven heeft, verderest vindk 't veel te duur en niet m'n geld waard. Ik geef liever 5 euro aan 2 pilletjes uit waar ik de hele avond van space, en wat een stuk minder verslavend is..
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ondertussen 2maal gedaan omdat ik het aangeboden kreeg.
Vond het niet overdreven bijzonder, buiten dat je er bloednuchter en egoist van wordt.
Kopen zal ik het nooit doen, het feit dat er in het cocaïne forum vaak hopeloze topics staan, wil wel zeggen dat het een sterk verslavend goedje is.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik mis de optie nooit
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Varry zei:
Ondertussen 2maal gedaan omdat ik het aangeboden kreeg.
Vond het niet overdreven bijzonder, buiten dat je er bloednuchter en egoist van wordt.
Kopen zal ik het nooit doen, het feit dat er in het cocaïne forum vaak hopeloze topics staan, wil wel zeggen dat het een sterk verslavend goedje is.
Klik om te vergroten...
hmmmz ik ben het hier niet mee eens...

ten 1ste moet je er ook echt mee om KUNNEN gaan..
en ten 2de : do you really think cocaine became so popular by making its users feel miserable do you????(zinnetje van een lid van bluelight waar waarheid inzit)
volgens mij heb je gewoon prut coke...
wie zal het zeggen!!?? iemand die 2x coke genomen heeft weet niet wat goeie coke is!!!
ik ken hier mensen die dagelijks coke nemen(geen vrienden) en die weten zelfs nog niet wat goeie coke is!! :beer: :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vanadesse zei:
Ik mis de optie nooit
Klik om te vergroten...
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frisko, ik heb het ook 2x gedaan, was waarschijnlijk ook prutcoke, maar de vraag is natuurlijk, willen we wel weten wat echt goeie coke is? Ik heb het es gedaan, leuk effect, meer niet, niet leuk genoeg om te blijven doen, gelukkig maar misschien...
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Frisko zei:
Varry zei:
Ondertussen 2maal gedaan omdat ik het aangeboden kreeg.
Vond het niet overdreven bijzonder, buiten dat je er bloednuchter en egoist van wordt.
Kopen zal ik het nooit doen, het feit dat er in het cocaïne forum vaak hopeloze topics staan, wil wel zeggen dat het een sterk verslavend goedje is.
Klik om te vergroten...
hmmmz ik ben het hier niet mee eens...

ten 1ste moet je er ook echt mee om KUNNEN gaan..
en ten 2de : do you really think cocaine became so popular by making its users feel miserable do you????(zinnetje van een lid van bluelight waar waarheid inzit)
volgens mij heb je gewoon prut coke...
wie zal het zeggen!!?? iemand die 2x coke genomen heeft weet niet wat goeie coke is!!!
ik ken hier mensen die dagelijks coke nemen(geen vrienden) en die weten zelfs nog niet wat goeie coke is!! :beer: :)
Klik om te vergroten...

Ok, of het prutcoke was zou best kunnen, heb inderdaad geen neus voor zoon zaken. :grin:
Hoevaak die opmerkingen al gemaakt zijn 'hoezo jij vond coke niet bijzonder, het zal wel een 1% coke en 99% dafalgan zijn geweest..'.
Ik bekijk het liever wat algemener: het gevoel dat je krijgt is supper, maar weegt voor mij niet op tegen de ergernis die je 45min later hebt. Daarom dat ik coke wat overrated vind.
En het feit dat er zoveel geluld wordt over de kwaliteit, vind ik ook al reden om coke een 'mindere' drug te vinden. Wie weet herzie ik m'n mening wel als ik eens Ubercoke tegenkom maar dat hoeft voor mijn part niet. Ik vlam wel een dikke joint op! :stoned:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vrienden van mij waren ooit een in Jamaica en hadden ongeveer 2 gram, vacuüm dicht gesealed mee terug gesmokkeld naar Nederland. Zwaar risky natuurlijk maar dat was echte goede coke! Ik heb er totaal 2 lijntjes van op en nog steeds vind ik coke kut. Mocht ik het gratis aangeboden krijgen dan zeg ik nee, ik heb liever pep, mocht ik kiezen.

X
W
WananaLid
01-01-2024, 00:00
#17
heb gestemt op wekelijks,,

Ik haal het zelf niet dan, maja me vriendengroep he :)

te gekke gasten hoor.. alleen dat is kut... maja doe zelf net zo hard mee

bezig met stoppen btw :)
s
swenLid
01-01-2024, 00:00
#18
ja oke eigelijk is het fuck


ik begin er iedere week met volle moet aan en eigelijk wil ik het niet als ik een maal op heb wil ik maar meer en meer en meer ooit houdt het niet op met 3-4 gram kapot ben je dan kapot dat al jaren aan een stuk de dag er na heb ik er spijt van spijt als haar op men kop


ik wil nu gaan stopppen kan er niet meer tegen heb zelf een eigen zakje werk full time

alles gaat op aan die sit

zal het me lukken na 4 jaar aan de coke te hangen te sptoppen na veele malen ge stopt te hebben

ik hoop het kan er echt niet meer tegen en voor de mensen thuis wie het nooit heeft gedaan begin er niet aan .

ik wil uit eindelijk stoppen maar het is lekker ik ben zo bang dat het me niet gaat lukken
maar uit eindelijk het licht alemaal aan je zelf maar het blijft een verslaving toch ?

greetz mij xxx
s
sandoLid
01-01-2024, 00:00
#19
nooit gebruikt, zal het ook nooit doen, coke heeft al te veel in mijn leven vernietigd.
@swen: zoek zo snel mogelijk professionele hulp, alleen geraak je hier niet meer door, ik heb met een junk samengeleefd, ze heeft zelfs ons kind (baby van 1,5) aan de kant geschoven voor dat spul dus ik weet wel hoe zwaar die verslaving is.Goed dat je voor jezelf al weet dat je wilt stoppen, doen gewoon,maak iets van je leven, als je niet doorzet ga je regelrecht de vernieling in.
sterkte
C
CyberwolfLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niet en ook niet van plan te proberen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."