#1
Zelf erg vaak, om de dag soms om de paar dagen.. meestal thuis of voor of tijdens het stappen. Heb altijd sterk de drang om vrienden op te gaan zoeken wanneer ik onder invloed ben van! ![:hearteyes:]()

Shana_P zei:Deed het eenmaal op een feestje, net na het snuiven was het gevoel wel geweldig maar toen het begon uit te werken was ik de triestige mens ter wereld en wou ik perse naar huis
hmmmz ik ben het hier niet mee eens...Varry zei:Ondertussen 2maal gedaan omdat ik het aangeboden kreeg.
Vond het niet overdreven bijzonder, buiten dat je er bloednuchter en egoist van wordt.
Kopen zal ik het nooit doen, het feit dat er in het cocaïne forum vaak hopeloze topics staan, wil wel zeggen dat het een sterk verslavend goedje is.
Vanadesse zei:Ik mis de optie nooit
Frisko zei:hmmmz ik ben het hier niet mee eens...Varry zei:Ondertussen 2maal gedaan omdat ik het aangeboden kreeg.
Vond het niet overdreven bijzonder, buiten dat je er bloednuchter en egoist van wordt.
Kopen zal ik het nooit doen, het feit dat er in het cocaïne forum vaak hopeloze topics staan, wil wel zeggen dat het een sterk verslavend goedje is.
ten 1ste moet je er ook echt mee om KUNNEN gaan..
en ten 2de : do you really think cocaine became so popular by making its users feel miserable do you????(zinnetje van een lid van bluelight waar waarheid inzit)
volgens mij heb je gewoon prut coke...
wie zal het zeggen!!?? iemand die 2x coke genomen heeft weet niet wat goeie coke is!!!
ik ken hier mensen die dagelijks coke nemen(geen vrienden) en die weten zelfs nog niet wat goeie coke is!!![]()
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."