Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBerichtje voor kim!

Berichtje voor kim!

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ellesdee zei:
nope, uit de buurt van zeeland dacht ik
Klik om te vergroten...


Ja uit Vlissingen of Terneuzen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
Flameon zei:
Ik heb Kim nooit gekend, maar ken wel een Kim die helemaal kapot is gegaan van de drugs. Het was een vriendin van een oude vriendin van me en destijds zat ze vol aan de crack en heroine.
De kim die jullie bedoelen komt niet toevallig uit Limburg, en is een jaartje of 25?
Klik om te vergroten...

Bingo das WAS Kimmetje ...
Klik om te vergroten...


Maar niet "onze" kimmetje.
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://kimputten.hyves.nl

Is dat dr niet? Heb ooit een andere foto gezien van haar, die ze zelf postte maar kan die even niet terugvinden.. Daar zat ze op de bank met een pijpje. Volgens mij dezelfde persoon.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij niet. "Onze" Kim heeft in mijn herinnering van dat warrige lang geblondeerd haar.

Deze komt meer in de buurt naar mijn idee.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit is Kimberly
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
jaaaaaaaa dat is ze. Hadden para en ik het beide mis qua hyves.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eigenlijk best jammer dat ze zo verpest is door de pijp. Ik hoop niet dat ze nog moet pijpen voor een pijp en dat ze nu clean is. Of erger met de spuit in de goot ligt. Maar ja dat weet volgens mij niemand hier.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als we dit bericht omhoog blijven kicken ziet ze het misschien ooit :)
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee Yeti, we weten waar dat geld naartoe gaat! Bovendien, je wilt toch niet zo eindigen als onze Kim? Gogo ga die craving van je ownen, en dan niet door hem in te willigen :wink:
M
MelksjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindgamer zei:
Oei, wat een geil mokkeltje!
Ik hoop dat ze hoer is geworden!!!
(niet leuk, ik weet het)
Klik om te vergroten...



mindgamer,

ik ken kim niet, heb nooit in contact mee geweest en toch wens ik dat ze GEEN hoer is geworden.
ik vind je commentaar allesbehalve stimulerend voor kim.
als je niets deftigs hebt te zeggen, hou dan je bek want je maakt het haar alleen moeilijker
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Melksje zei:
Mindgamer zei:
Oei, wat een geil mokkeltje!
Ik hoop dat ze hoer is geworden!!!
(niet leuk, ik weet het)
Klik om te vergroten...



mindgamer,

ik ken kim niet, heb nooit in contact mee geweest en toch wens ik dat ze GEEN hoer is geworden.
ik vind je commentaar allesbehalve stimulerend voor kim.
als je niets deftigs hebt te zeggen, hou dan je bek want je maakt het haar alleen moeilijker
Klik om te vergroten...


Zozo en dat voor een nieuwkomer...Je kent Kim niet dan zou ik je eerst maar eens gaan inlezen. Natuurlijk hoop ik voor Kim dat het haar goed gaat maar jou reactie als newbie die niet weet waar ze over praat.....
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oja kijk hier even: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=18527 :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Melksje zei:
Mindgamer zei:
Oei, wat een geil mokkeltje!
Ik hoop dat ze hoer is geworden!!!
(niet leuk, ik weet het)
Klik om te vergroten...



mindgamer,

ik ken kim niet, heb nooit in contact mee geweest en toch wens ik dat ze GEEN hoer is geworden.
ik vind je commentaar allesbehalve stimulerend voor kim.
als je niets deftigs hebt te zeggen, hou dan je bek want je maakt het haar alleen moeilijker
Klik om te vergroten...
Nou en? Des te meer kans dat ze me NIET afwijst, als ik voor der neus sta :stoned:
l
lulloLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
Melksje zei:
Mindgamer zei:
Oei, wat een geil mokkeltje!
Ik hoop dat ze hoer is geworden!!!
(niet leuk, ik weet het)
Klik om te vergroten...



mindgamer,

ik ken kim niet, heb nooit in contact mee geweest en toch wens ik dat ze GEEN hoer is geworden.
ik vind je commentaar allesbehalve stimulerend voor kim.
als je niets deftigs hebt te zeggen, hou dan je bek want je maakt het haar alleen moeilijker
Klik om te vergroten...


Zozo en dat voor een nieuwkomer...Je kent Kim niet dan zou ik je eerst maar eens gaan inlezen. Natuurlijk hoop ik voor Kim dat het haar goed gaat maar jou reactie als newbie die niet weet waar ze over praat.....
Klik om te vergroten...
Ik begrijp niet wat er op tegen kan zijn wanneer een nieuwkomer zijn ongenoegen uit over het alles behalve respectvolle commentaar van iemand over een meisje dat kennelijk nogal in de problemen zit....
Is er niemand hier op het forum die weet hoe het Kim vergaat?
Ik ken haar overigens ook niet hoor en ben ook een nieuwkomer.
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben een newbie :). Maar Kim is dus een super mooie meisje.
In tegenstelling tot de denigrerende (hoop dat iedereen weet wat dat betekent) opmerkingen hoop ik dat ze van die rommel af is, dat ze het goed maakt en dat we haar daarom niet zien.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#16
sve1200 zei:
Ik ben een newbie :). Maar Kim is dus een super mooie meisje.
In tegenstelling tot de denigrerende (hoop dat iedereen weet wat dat betekent) opmerkingen hoop ik dat ze van die rommel af is, dat ze het goed maakt en dat we haar daarom niet zien.
Klik om te vergroten...
:smilingimp: Dat is pas denigrerend.., ik hoop dat jij weet wat dat betekend (weet is het werkwoord :rolleyes: )... Mensen hier dmv een ondertoon beledigen om vervolgens bij Kim te slijmen omdat ze een mooi meisje is! (Je hebt duidelijk haar posts niet gelezen...)
WTF doe je hier in hemelsnaam?

LUISTER NAAR CAATJE:
caatje zei:
Oja kijk hier even: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=18527 :wink:
Klik om te vergroten...
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindgamer zei:
Ja, ze motiveert mensen wel om aan de crack te gaan :hearteyes:
Baal echt van mensen die crack een slechte naam geven :openmouth:
Klik om te vergroten...

Echt stoere uitspraken doe je hier en later die ove dat ze hoer is geworden, Mindgamer!
Ik weet niet wat er in die hersentjes (als je ze hebt, want dat laat je niet echt blijken met je posts) omgaat, maar het kan vaak echt niet wat je schrijft.

Melksje is toch al wat langer actief op DF, dus niet echt een nieuwkomer, ze heeft alleen niet veel gepost, dus misschien dat ze het verhaal wel gelezen heeft.

Heeeej Davie! :hearteyes:

Ik heb haar ook al lang niet meer op msn gezien. Maar ze kan goed haar lijst helemaal opgeschoond hebben. Het was wel vervelend, dat ik toen ze me aanriep, ik vaak op het punt stond neer te storten op bed. Dat vond ik dan wel vervelend voor haar. Op msn was ze vaak heel anders dan hier op het forum.

Ik hoop, dat het haar goed gaat, want het is zo'n mooie meid. Die mag niet naar de verdoemenis gaan.

:rockband:
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Dat is pas denigrerend.., ik hoop dat jij weet wat dat betekend (weet is het werkwoord )... Mensen hier dmv een ondertoon beledigen om vervolgens bij Kim te slijmen omdat ze een mooi meisje is! (Je hebt duidelijk haar posts niet gelezen...)
WTF doe je hier in hemelsnaam?


Beste Opa,

Slijmen?? Ik hoop voor niemand dat ze in de goot belanden. Of het nou jullie Kim is of iemand anders.
Wat ik hier doe. Lees mijn postings fist and than judge. Conclusie: meepraten.
En voordat ik reageer probeer ik me inderdaad een beetje in te leven in iemand z'n postings, dus heb ik natuurlijk even op haar postings gezocht.
Ik trek daar echter geen conclusies uit, iemand kan in real live heel anders zijn dan op een forum.
Tevens kan iemand zich anders gedragen omdat hij/zij niet goed in haar vel zit.

Verder meen ik wat ik zeg, ze is een hele mooie meid en ik gun haar niet wat sommige mensen over haar schrijven, nogmaals die ellende gun in niemand.

Groetjes Serg
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
...So think before you type.
Klik om te vergroten...

:openmouth: .. Damn, you're too right mate... :flushed:
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#20
sve1200 zei:
Beste Opa,

Slijmen?? Ik hoop voor niemand dat ze in de goot belanden. Of het nou jullie Kim is of iemand anders.
Wat ik hier doe. Lees mijn postings fist and than judge. Conclusie: meepraten.
En voordat ik reageer probeer ik me inderdaad een beetje in te leven in iemand z'n postings, dus heb ik natuurlijk even op haar postings gezocht.
Ik trek daar echter geen conclusies uit, iemand kan in real live heel anders zijn dan op een forum.
Tevens kan iemand zich anders gedragen omdat hij/zij niet goed in haar vel zit.

Verder meen ik wat ik zeg, ze is een hele mooie meid en ik gun haar niet wat sommige mensen over haar schrijven, nogmaals die ellende gun in niemand.

Groetjes Serg
Klik om te vergroten...
*Zucht...*
Ja je slijmt (AL WAS ZE LELIJK!!! :rolleyes: ), je neemt (onbewust?) aan dat mensen met een andere mening dom zijn en/of google niet kennen en je gebruikt ook nog eens woorden die eigenlijk te ingewikkeld voor je zijn als ik je grammatica zo eens bekijk. Dan ga je me ook nog vertellen dat ik je 10 coke-posts eerst moet lezen??? Wat moet ik daar uit halen???
Dat je verhuist bent en geen goede dealer kan vinden??? Of dat je wel eens een lijntje sos en amfi hebt weggetikt???
:confused:
Verder voelen veel mensen op DF zich juist een stuk vrijer om hun hart te luchten dan IRL!!! :hearteyes: Dat maakt het toch juist boeiend???

OT: Kim zal er zelf voor moeten knokken, en als ze een goed hart heeft weten te behouden (zo groot is die kans helaas niet :( ) zullen de mensen in haar omgeving haar blijven steunen omdat ze het waard is. In dat geval, HEEL VEEL SUCCES MET JE LEVEN KIM!!!
Zo niet, dan zal ze het zelf moeten doen.., of gewoon helemaal niet!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."