#1
Ellesdee zei:nope, uit de buurt van zeeland dacht ik
Ja uit Vlissingen of Terneuzen.
Ellesdee zei:nope, uit de buurt van zeeland dacht ik
lysergine25 zei:Flameon zei:Ik heb Kim nooit gekend, maar ken wel een Kim die helemaal kapot is gegaan van de drugs. Het was een vriendin van een oude vriendin van me en destijds zat ze vol aan de crack en heroine.
De kim die jullie bedoelen komt niet toevallig uit Limburg, en is een jaartje of 25?
Bingo das WAS Kimmetje ...
Mindgamer zei:Oei, wat een geil mokkeltje!
Ik hoop dat ze hoer is geworden!!!
(niet leuk, ik weet het)
Melksje zei:Mindgamer zei:Oei, wat een geil mokkeltje!
Ik hoop dat ze hoer is geworden!!!
(niet leuk, ik weet het)
mindgamer,
ik ken kim niet, heb nooit in contact mee geweest en toch wens ik dat ze GEEN hoer is geworden.
ik vind je commentaar allesbehalve stimulerend voor kim.
als je niets deftigs hebt te zeggen, hou dan je bek want je maakt het haar alleen moeilijker
Nou en? Des te meer kans dat ze me NIET afwijst, als ik voor der neus staMelksje zei:Mindgamer zei:Oei, wat een geil mokkeltje!
Ik hoop dat ze hoer is geworden!!!
(niet leuk, ik weet het)
mindgamer,
ik ken kim niet, heb nooit in contact mee geweest en toch wens ik dat ze GEEN hoer is geworden.
ik vind je commentaar allesbehalve stimulerend voor kim.
als je niets deftigs hebt te zeggen, hou dan je bek want je maakt het haar alleen moeilijker

Ik begrijp niet wat er op tegen kan zijn wanneer een nieuwkomer zijn ongenoegen uit over het alles behalve respectvolle commentaar van iemand over een meisje dat kennelijk nogal in de problemen zit....caatje zei:Melksje zei:Mindgamer zei:Oei, wat een geil mokkeltje!
Ik hoop dat ze hoer is geworden!!!
(niet leuk, ik weet het)
mindgamer,
ik ken kim niet, heb nooit in contact mee geweest en toch wens ik dat ze GEEN hoer is geworden.
ik vind je commentaar allesbehalve stimulerend voor kim.
als je niets deftigs hebt te zeggen, hou dan je bek want je maakt het haar alleen moeilijker
Zozo en dat voor een nieuwkomer...Je kent Kim niet dan zou ik je eerst maar eens gaan inlezen. Natuurlijk hoop ik voor Kim dat het haar goed gaat maar jou reactie als newbie die niet weet waar ze over praat.....
sve1200 zei:Ik ben een newbie. Maar Kim is dus een super mooie meisje.
In tegenstelling tot de denigrerende (hoop dat iedereen weet wat dat betekent) opmerkingen hoop ik dat ze van die rommel af is, dat ze het goed maakt en dat we haar daarom niet zien.
)... Mensen hier dmv een ondertoon beledigen om vervolgens bij Kim te slijmen omdat ze een mooi meisje is! (Je hebt duidelijk haar posts niet gelezen...)caatje zei:Oja kijk hier even: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=18527![]()
Mindgamer zei:Ja, ze motiveert mensen wel om aan de crack te gaan![]()
Baal echt van mensen die crack een slechte naam geven![]()

*Zucht...*sve1200 zei:Beste Opa,
Slijmen?? Ik hoop voor niemand dat ze in de goot belanden. Of het nou jullie Kim is of iemand anders.
Wat ik hier doe. Lees mijn postings fist and than judge. Conclusie: meepraten.
En voordat ik reageer probeer ik me inderdaad een beetje in te leven in iemand z'n postings, dus heb ik natuurlijk even op haar postings gezocht.
Ik trek daar echter geen conclusies uit, iemand kan in real live heel anders zijn dan op een forum.
Tevens kan iemand zich anders gedragen omdat hij/zij niet goed in haar vel zit.
Verder meen ik wat ik zeg, ze is een hele mooie meid en ik gun haar niet wat sommige mensen over haar schrijven, nogmaals die ellende gun in niemand.
Groetjes Serg
), je neemt (onbewust?) aan dat mensen met een andere mening dom zijn en/of google niet kennen en je gebruikt ook nog eens woorden die eigenlijk te ingewikkeld voor je zijn als ik je grammatica zo eens bekijk. Dan ga je me ook nog vertellen dat ik je 10 coke-posts eerst moet lezen??? Wat moet ik daar uit halen??? "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."