Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBerichtje voor kim!

Berichtje voor kim!

46 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
sve1200Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zucht...*
Ja je slijmt (AL WAS ZE LELIJK!!! ), je neemt (onbewust?) aan dat mensen met een andere mening dom zijn en/of google niet kennen en je gebruikt ook nog eens woorden die eigenlijk te ingewikkeld voor je zijn als ik je grammatica zo eens bekijk. Dan ga je me ook nog vertellen dat ik je 10 coke-posts eerst moet lezen??? Wat moet ik daar uit halen???
Dat je verhuist bent en geen goede dealer kan vinden??? Of dat je wel eens een lijntje sos en amfi hebt weggetikt???

Verder voelen veel mensen op DF zich juist een stuk vrijer om hun hart te luchten dan IRL!!! Dat maakt het toch juist boeiend???

OT: Kim zal er zelf voor moeten knokken, en als ze een goed hart heeft weten te behouden (zo groot is die kans helaas niet ) zullen de mensen in haar omgeving haar blijven steunen omdat ze het waard is. In dat geval, HEEL VEEL SUCCES MET JE LEVEN KIM!!!
Zo niet, dan zal ze het zelf moeten doen.., of gewoon helemaal niet!


Hoi Opa,

Jij probeert een discussie te winnen door iemand als eerste af te kraken op grammatica gebruik en achtergrond. Jammer want daar win je geen enkele discussie mee. Ik zou eerst eens naar mijn eigen zinsopbouw kijken, voordat ik een ander afkraak.
Ik laat blijken dat ik iemand leuk vind. Jij mag dat slijmen noemen, maar dat staat los van mijn andere opmerking. Hierbij rijst de vraag: Wat heb jij daar mee te maken?
Je hebt gelijk, je kunt hier je leuke momenten en je slechte momenten kwijt. Daarom ben ik hier.
Verder zou jij alleen maar moeten reageren op mijn opmerking:"Ik vind dat je andere mensen niet in de goot zou moeten wensen".
En ik blijf bij mijn standpunt:
Zelf zou ik dat nooit doen, want iedereen kan fouten maken en door middel van verkeerde beslissingen kan het heel snel bergafwaarts gaan.
Jouw posting naar Kim toe komt op mijn heel anders over dan sommige postings die erg laag bij de grond zijn.
Ik wens je een fijne avond.

Groet Serg
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik haat niemand en toch iedereen, ik respecteer iedere onderbouwde mening, maar sommige mensen roepen de goot over zichzelf af, en sommige mensen verdienen IMHO nog érger!!! :smilingimp:
Ik geef toe, ik had een "minder" begin van de dag.., maar je (IMHO) knullige 1e reply hier schoot me gewoon in het verkeerde keelgat!
Maar het is al goed, ik sta niet aan de kant van mindgamer, ik kan er alleen de doortrapte humor wel van inzien...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gut.. ik ga me niet in al het bovenstaande mengen. Maar Opa, als je iemand dan verbetert qua spelling. Dan moet je het wel goed doen.

ik hoop dat jij weet wat dat betekend (weet is het werkwoord :rolleyes: )...
Klik om te vergroten...

Kom nou, dat is gewoon met een 't'. En wat het woord 'weet' er mee te maken heeft ontgaat mij.

So think before you type.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toch wel héél zielig dat een topic over leven/dood van een jong meisje ontaardt in een banale, off-topic discussie en welles-nietes spelletjes.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je hier op het forum blijft hangen ... better get used to it mate.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#6
acidboy zei:
Als je hier op het forum blijft hangen ... better get used to it mate.
Klik om te vergroten...

De kans is groot dat ik hier nog even blijf hangen en het lijkt me inderdaad verstandiger om geen moeite te verspillen aan dergelijke reacties..
f
frankiekrakLid
01-01-2024, 00:00
#7
:beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."