#1
Zucht...*
Ja je slijmt (AL WAS ZE LELIJK!!! ), je neemt (onbewust?) aan dat mensen met een andere mening dom zijn en/of google niet kennen en je gebruikt ook nog eens woorden die eigenlijk te ingewikkeld voor je zijn als ik je grammatica zo eens bekijk. Dan ga je me ook nog vertellen dat ik je 10 coke-posts eerst moet lezen??? Wat moet ik daar uit halen???
Dat je verhuist bent en geen goede dealer kan vinden??? Of dat je wel eens een lijntje sos en amfi hebt weggetikt???
Verder voelen veel mensen op DF zich juist een stuk vrijer om hun hart te luchten dan IRL!!! Dat maakt het toch juist boeiend???
OT: Kim zal er zelf voor moeten knokken, en als ze een goed hart heeft weten te behouden (zo groot is die kans helaas niet ) zullen de mensen in haar omgeving haar blijven steunen omdat ze het waard is. In dat geval, HEEL VEEL SUCCES MET JE LEVEN KIM!!!
Zo niet, dan zal ze het zelf moeten doen.., of gewoon helemaal niet!
Hoi Opa,
Jij probeert een discussie te winnen door iemand als eerste af te kraken op grammatica gebruik en achtergrond. Jammer want daar win je geen enkele discussie mee. Ik zou eerst eens naar mijn eigen zinsopbouw kijken, voordat ik een ander afkraak.
Ik laat blijken dat ik iemand leuk vind. Jij mag dat slijmen noemen, maar dat staat los van mijn andere opmerking. Hierbij rijst de vraag: Wat heb jij daar mee te maken?
Je hebt gelijk, je kunt hier je leuke momenten en je slechte momenten kwijt. Daarom ben ik hier.
Verder zou jij alleen maar moeten reageren op mijn opmerking:"Ik vind dat je andere mensen niet in de goot zou moeten wensen".
En ik blijf bij mijn standpunt:
Zelf zou ik dat nooit doen, want iedereen kan fouten maken en door middel van verkeerde beslissingen kan het heel snel bergafwaarts gaan.
Jouw posting naar Kim toe komt op mijn heel anders over dan sommige postings die erg laag bij de grond zijn.
Ik wens je een fijne avond.
Groet Serg
Ja je slijmt (AL WAS ZE LELIJK!!! ), je neemt (onbewust?) aan dat mensen met een andere mening dom zijn en/of google niet kennen en je gebruikt ook nog eens woorden die eigenlijk te ingewikkeld voor je zijn als ik je grammatica zo eens bekijk. Dan ga je me ook nog vertellen dat ik je 10 coke-posts eerst moet lezen??? Wat moet ik daar uit halen???
Dat je verhuist bent en geen goede dealer kan vinden??? Of dat je wel eens een lijntje sos en amfi hebt weggetikt???
Verder voelen veel mensen op DF zich juist een stuk vrijer om hun hart te luchten dan IRL!!! Dat maakt het toch juist boeiend???
OT: Kim zal er zelf voor moeten knokken, en als ze een goed hart heeft weten te behouden (zo groot is die kans helaas niet ) zullen de mensen in haar omgeving haar blijven steunen omdat ze het waard is. In dat geval, HEEL VEEL SUCCES MET JE LEVEN KIM!!!
Zo niet, dan zal ze het zelf moeten doen.., of gewoon helemaal niet!
Hoi Opa,
Jij probeert een discussie te winnen door iemand als eerste af te kraken op grammatica gebruik en achtergrond. Jammer want daar win je geen enkele discussie mee. Ik zou eerst eens naar mijn eigen zinsopbouw kijken, voordat ik een ander afkraak.
Ik laat blijken dat ik iemand leuk vind. Jij mag dat slijmen noemen, maar dat staat los van mijn andere opmerking. Hierbij rijst de vraag: Wat heb jij daar mee te maken?
Je hebt gelijk, je kunt hier je leuke momenten en je slechte momenten kwijt. Daarom ben ik hier.
Verder zou jij alleen maar moeten reageren op mijn opmerking:"Ik vind dat je andere mensen niet in de goot zou moeten wensen".
En ik blijf bij mijn standpunt:
Zelf zou ik dat nooit doen, want iedereen kan fouten maken en door middel van verkeerde beslissingen kan het heel snel bergafwaarts gaan.
Jouw posting naar Kim toe komt op mijn heel anders over dan sommige postings die erg laag bij de grond zijn.
Ik wens je een fijne avond.
Groet Serg
)...
