Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTom Boonen

Tom Boonen

38 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#1
geox zei:
Hij heeft trouwens een nieuwe sponser, De Lijn.
Klik om te vergroten...

droog :tearsofjoy:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#2
hij was toch lekker de eerste aan de lijn :grin: en hij gaat mss in het vervolg voor de witte trui in de tour. :wave:
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hij heeft trouwens een nieuwe sponser, De Lijn.
s
smakbolLid
01-01-2024, 00:00
#4
tom boonen zei ook altijd:
"de prijzen worden uitgedeeld aan de lijn" :
:stoned:
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk niet dat coke het echt voor je zal doen als topsporter. Het is wel zo dat het stimulerend werkt en je er een onoverwinnelijk gevoel van krijgt wat je kan helpen om een prestatie te leveren. Maar uiteindelijk komt het bij veel sporten en vooral wielrennen aan op de fysieke gesteldheid en/of fitheid van de sporter. En het lijkt mij niet dat coke hier dan het uitgelezen middel voor is.
b
belg_limburgerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Varry zei:
Psy High zei:
Ik had vroeger ook al gehoord van een dorpgenoot van Boonen dat hij af en toe xtc zou nemen. Eerst geloofde ik het niet, maar toen hij in club Space was toen de politie daar binnenviel wist ik genoeg. Iedereen die club space kent wist genoeg :grin: .
Klik om te vergroten...

Hehe, was bij in de space tijdens die inval? :grin: Wat een pech!
Het was me daar toch ook wel een grellige keet.. Benieuwd of dat terug open gaat.
Klik om te vergroten...


Jaaaa de space dat waren tijden!
2005-begin2006 ik zie TOMMEKE nog voor mij staan met zijn glimmende oogjes. Ik wist genoeg!
Had dat toen aan men vader verteld die een enorm wielerliefhebber is.
Geloofde het niet.
Tot dat die vorig jaar in het nieuws kwam en dan dit jaar nog maar is.

Spijtig hij zou een voorbeeld figuur moeten zijn voor al die kleine wielrennertjes
Maar dat is hij dus niet echt!
m
mightymoesLid
01-01-2024, 00:00
#7
volgens mij is er geld aan verdiend en is er een talent verloren gegaan, grote bull ish dat de staat van ons land weerspiegelt
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#8
een vriend vn me vertelde dat tom boonen waarschijnlijk expres coke heeft gebruikt. Coke blijft namelijk niet lang in je bloed. Coke zorgt er voor dat er bepaalde stoffen in het lichaam afbreekt.

Bv je bent zat en snuift een lijntje coke: je bent terug nuchter.

Nou misschien hetzelfde met de doping die hij gebruikte. Hij gebruikte regelmatig en gebruikte regelmatig ook coke voor dit af te breken.

Coke erger als doping ? denk het niet .


nou ja , ze vertellen veel!

:confused:
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#9
geox zei:
Hij heeft trouwens een nieuwe sponser, De Lijn.
Klik om te vergroten...


ow yeah, en hij gaat op reis met Thomas Coke naar Monacoke!
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Boonen is opnieuw bij de kraag gevat:
http://www.hln.be/hln/nl/4411/Tom-Boone ... ONEN.dhtml
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja idd, wat hij in zijn vrije tijd doet, boei mij geen reet.
De enige die echt recht op klagen heeft is zijn sponser, die op die manier in een slecht daglicht wordt gebracht. Verder kan je blijven lullen over voorbeeldfuncties enz. maar hij blijft ook maar een normale mens..
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik word er misselijk van hoe de media dit opklopt! Jongens toch, hét hoofdpunt op het journaal, komop zeg!
p
partyspacerLid
01-01-2024, 00:00
#13
<[/quote]
van coke ga je harder fietsen.[/quote]

Tuurlijk niet, het feit dat coke een upper is betekend nog niet dat hij er harder van gaat fietsen.
Zo'n rit duurt 5 uur, dan moet ieder half uur een lijn pakken...
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Detroit303 zei:
Ik word er misselijk van hoe de media dit opklopt! Jongens toch, hét hoofdpunt op het journaal, komop zeg!
Klik om te vergroten...

+1
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Tjah, wat wil je. Ik las overlaatst een interview waaruit af te leiden was hoe fucked-up zijn privé leven was door alle stress en media aandacht. Die man ziet zijn vrouw om de twee weken.

Zuipt die jongen hem plat staat hij de volgende dag in een of ander kutboekje à la story.

Je zou voor minder lekker een lijntje pakken, valt niet op en nog enige vorm van ontspanning.

Toch vind ik dat er iets louche aan de zaak is:

- of hij is hooked aan coke dat hij zelfs na zijn eerste blunder (een tour missen is een ramp voor een wielrenner) blijft gebruiken. Want geef toe: het is al zijn problemen niet waard.

- of hij heeft iets te verbergen, zoals iemand hiervoor al zei. Dat coke bepaalde stoffen afbreekt in het lichaam. Zulke mensen komen in contact met de beste sportartsen, en de chemische ontwikkeling blijft niet stilstaan. Kijk maar naar producten zoals cera: epo van de derde generatie. Daar zijn veel sporters mee betrapt door een controle van een urinestaal van jaren geleden.

Maar ik heb wel een gevoel dat Boonen clean rijdt.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Toon Boner
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tommy Simpson pakte stukken het leuker aan :grin:
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is niet eerlijk voor die gozer.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat wel heel erg frappant was:

op de Belgische televisie: "Tom Boonen zijn coke-verslaving blablablablabla"
op de Nederlandse televisie: "Tom Boonen zijn coke-gebruik".

Wat maar weer eens aantoont hoeveel misverstanden er nog leven in ons landje, waar men in Nederland toch een heel stuk verder staat (en breder 'durft' te kijken).
Jammer, maar helaas realiteit ...

(zie je .. ik kan ook positief zijn over nederland, alleen niet als het op eten aankomt, doch dit geheel terzijde! :wink: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."