#1
Zijn hier mensen die een aangetast of compleet verdwenen neustussenschot hebben?
Je hoort vaak van mensen die een periode flink gesnoven hebben, dat ze het kraakbeen daar compleet naar de klote helpen.
Ik vraag mij af bij hoeveel gebruik dat optreedt? En hoe pijnlijk is het moment dat je dit begint te voelen?
Je hoort vaak van mensen die een periode flink gesnoven hebben, dat ze het kraakbeen daar compleet naar de klote helpen.
Ik vraag mij af bij hoeveel gebruik dat optreedt? En hoe pijnlijk is het moment dat je dit begint te voelen?
