Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTussenschot

Tussenschot

24 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
w
willem007Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Zou toch eerder makkelijker moeten gaan. Weet je dat er een gat in jet tussenschot zit of denk je dat alleen maar? En twee jaar snuiven.... lijkt me niet voldoende om een gat te creeeren. Zelfs al zou je elke dag heel veel snuiven.
Klik om te vergroten...


Ik denk dat sommige mensen of geen goede coke snuiven dan, of dat ik een heel slecht shotje heb.

Ik heb het in 4 maanden voor elkaar gekregen.
Begon met flinke wondjes, waarna er een scheurtje in kwam.

toen gestopt, en als nog door het gaan roken als nog afgestorven.
Nu zit er inmiddels een snee van 0,5 bij 2cm in.

Dus het kan wel dergelijk.
Moet wel zeggen dat ik enrom veel gesnoven heb in het begin gemiddeld 3 a 4 gram per dag.
En dat geduurende 4 maanden.

Denk dat het aan de kwaliteit ook heeft gelegen van de sos, zat dicht bij de bron dus vandaar.
manitol, en dergelijke richten echt geen schade aan de neus zoals coke dat doet.

En bij mij doet het pijn als de hel, ik gebruik het nu als pijn stiller, voor het slapen gaan neem ik twee dikke lijnen.

Echt volgende maand 1 maand turkije om te stoppen, en dan nooit weer.
Echt mensen het kan lang goed gaan todat er bepaalde dingen in je leven gebeuren waardoor je doorslaat.

13 jaar lang met alles goed om gegaan, 8 jaar blowen zo gestopt.......pillen jaren zo gestopt.
Maar coke wat een killer, en dan nog maar te zwijgen over basen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken mensen die altijd maar 1 neusgat gebruiken voor al hun snuifwaar en vreemd genoeg kan hun neus die snuifkant op veel verder worden platgedrukt dan de andere kant.

En dat terwijl ze niet eens zo heeeel veeel hebben gesnoven (iig geen grammen per dag).
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
*Voelt aan zijn tussenschot*


Gelukkig, hij zit er nog helemaal!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik merk wel dat mijn neus niet helemaal meer past, maar ik snuif over het algemeen alleen speed, en alles door 1 neusgat
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
het ligt er misschien ook aan hoe je snuift. nakkies van je sleutel, lijnen, me of zonder snuif buis. etc etc.

als je je snuifbuis beetje diep in je neus doet komt het iig niet in je neus maar gaat het gelijk door naar achteren :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."