#1
Holden zei:Hallo,
Ik gebruik om de twee weken; altijd in het weekend. In het begin durfde ik nog wel eens een grammetje erdoor te jagen, maar heb mezelf nu voorgenomen nooit meer dan 0.5 te consumeren op één avond.
In het begin nam ik mezelf voor om een halfuur te wachten tussen ieder lijntje, en dat lukte bij benadering wel. De laatste tijd echter hou ik het met moeite 15-20 min. uit; er komt dan een onbehaaglijk gevoel van rusteloosheid over me, en ik merk dat ik sociaal minder vaardig wordt. (terwijl ik in't begin net lekker strak stond en sociaal contact zooo zalig was). Zo kan ik niet meer voluit lachen en ben ik soms nerveus als mn beste vriend tegen mij begint te praten/iemand me lang recht in de ogen kijk. Het gevolg is dat ik meteen weer bijsnuif en mn sos er veel te rap doorjas. Het zit wss gewoon tussen mn oren, maar iemand mss ervaring hiermee, of tips om toch een halfuurtje te wachten met een lijntje want zo kan het niet meer verder. Adios
ik heb wel 1 tip voor je man,
bij mij is het precies zo
nu doe ik het zo.
ik zuip tot ik dronken ben,of laten we zeggen goed aangeschoten.
dan neem ik gwn 2 goeie sleutel puntjes..links,rechts.
dan gaat het aangeschote gevoel weg,
dan zuip ik weer tot ik een beetje ligt wordt,dan weer 2 nakkies
en ga zo maar door.
dan doe je met een halve gram heeeel de avond,plus je voeld je echt fucking flex,en kan lekker gezellig met de groep chille enzo.
toen ik vroeger altijd eerst me drank op dronk,en express met pijn en moeite wachte met nakken,voelde ik me niet flex man,,na 3 nakkies voelde ik me al onrustig,beetje stoned maar dan helder.en ik was niet de enigtse die daar last van had,heel de groep zei geen woord meer toen we begonnen te nakken.
nu doen we het anders en hebben we het elk weekend weer fucking gezellig.