#1
raging_bull zei:Ja maar je kapot smoken terwijl je strak staat is ook nie de bedoeling.. haha een jointje roken doe je dan voor de smaak en misschien merken ervaren mensen een kleine bijwerking ofzo die lekker is.. maar ik doe t nu alleen als ik weed heb als de sos afgelopen is en de depressie start dan is blowen echt lekker dat maakt t dan goed te verdragen. soms is de drang naar meer coke zo erg da t gewoon aan je zit te vreten, lekkere dikke pieto rollen dan en nog eentje want roken kan je dan toch wel als een gek.alainalain zei:Ik vind jointjes altijd heerlijk bij sos maar krijg meestal wel hartkloppingen ervan
Plus dat zoals eerder vermeld de er zga niks van merkt tot de sos echt uitwerkt.
bij mij werkt t nooit in 1 keer uit zeg maar, ik voel altijd korte momenten van de landing zeg maar. Ik voel altijd echt een brainwave die roept SNUIVEN NU!!! en dan 1min later is t weg en voel ik me weer zoals ervoor maar wat minder dan denk ik. en dat blijft zich herhalen tot t helemaal afgelopen is met de dopamine.
You just made my day