Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnder de coke blowen?

Onder de coke blowen?

30 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmm, xtc is ook niet echt hetzelfde als coke want xtc maakt je juist tripping en coke maakt je super alert en nuchter
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#2
acidboy zei:
coke overheerst de wiet, ik merk nooit zo veel van een jointje als ik coke gedaan heb. Misschien word ik alleen nog maar meer paranoia en achterdochtig.

Als coke is uitgewerkt en het op is vind ik het wel fijn om te blowen, vermindert de crash enigszins.
Klik om te vergroten...
Oke, dus als je gewoon lekker houd van blowen is coke gewoon niks voor je denk ik...

Ik had gistere met me wazige kop een halve gram gekocht, en ik had het er voor al 2 keer geprobeerd dus ik weet er wel wat van, maar ik houd er van lam te zijn en jonko's roken zelf is gewoon lekker daar chill ik op als ik hyper ben chill ik niet.. maybe als ik nu de hele shit die ik heb op snuif in een haal dat ik dan wel chill, maar nu wordt ik alleen maar nuchter op de alcohol die ik op heb.. en de weed voel ik wel, maar ik weet ook niet goed wat ik er van moet voelen. het zal de onervarenheid zijn.

niet dat ik coke nu afdiss, het heeft wel degelijk nuttige eigenschappen.. :P
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
wwwwowww mensen..

misschien kruip ik onder een steen vandaan op dit moment, maar is coke wat als dope voor het fitnessen?

Ik druk normaal me eigen met moeite 50 keer op, nu wil ik tellen hoeveel ik heb, en serieus dit is niet gelogen ik zat op de 40 tot ik er achter kwam dat ik sneller push ups deed dan dat ik deed tellen... dus ik gok nu 60 ofzo, met gemak.. ik voel het aan mijn spieren maar de dopamine maakt me er scheit aan hebben. morgen heb ik spierpijn misschien..

maar vreet coke je spieren aan of is het nuttig tijden de fittness training?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#4
raging_bull zei:
maybe als ik nu de hele shit die ik heb op snuif in een haal dat ik dan wel chill
Klik om te vergroten...
Dat zou ik dus niet doen amigo. Een halve gram in 1 x naar binnen nacken is nogal gevaarlijk. De kans dat je hart dat niet trekt is niet onnadenkbaar.

Cocaine voor het fitnessen/sporten is eveneens een echte afrader. Je bloedvaten, ook de aorta, trekken zich samen. Je hele bloedvatenstelsel vernauwt zich waardoor de belangrijke organen (hart, hersenen etc.) en je spieren minder zuurstof krijgen. Vooral je hart heeft het zwaar te verduren omdat de cocaine de hartslag enorm opjaagt. Het pompt als een bezetene maar krijgt aanzienlijk minder bloedtoevoer.
Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden...

Verder vreet deze dope inderdaad aan je spieren.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#5
yeti zei:
raging_bull zei:
maybe als ik nu de hele shit die ik heb op snuif in een haal dat ik dan wel chill
Klik om te vergroten...
Dat zou ik dus niet doen amigo. Een halve gram in 1 x naar binnen nacken is nogal gevaarlijk. De kans dat je hart dat niet trekt is niet onnadenkbaar.

Cocaine voor het fitnessen/sporten is eveneens een echte afrader. Je bloedvaten, ook de aorta, trekken zich samen. Je hele bloedvatenstelsel vernauwt zich waardoor de belangrijke organen (hart, hersenen etc.) en je spieren minder zuurstof krijgen. Vooral je hart heeft het zwaar te verduren omdat de cocaine de hartslag enorm opjaagt. Het pompt als een bezetene maar krijgt aanzienlijk minder bloedtoevoer.
Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden...

Verder vreet deze dope inderdaad aan je spieren.
Klik om te vergroten...
Don't worry, niet gedaan.. en een halve puur is het toch niet want ik proef de cafeine...

"Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden..."

Wat doet het dan? Op feesten gaan mensen ook compleet uit hun dak op dit spul. En dat is toch ook inspanning. Als je genoeg drinkt is het niet dodelijk maar kweek je wel spieren dan door die inspanning?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#6
De meeste mensen krijgen er niet 123 een hartaanval van, maar door de geforceerde fysieke toestand ontstaat er wel schade in het lichaam. En bepaalde, in een cocarush ontstane schade is onherstelbaar. Zo onstaat er littekenweefsel aan het hart. Dat hoeft niet voor problemen te zorgen, maar als je op latere leeftijd bijvoorbeeld last krijgt van een dichtslippende aorta dan is het vaak einde oefening.

Een nacht snuiven betekent roofbouw plegen. Je droogt hoe dan ook uit want er valt niet tegen op te drinken. Van het drinken van alcohol erbij droog je nog meer uit.
Je hart, bloedvaten, longen moeten keihard werken maar krijgen geen compensatie in de vorm van voedsel. De eetlust verdwijnt en door de buitensporige inspanningen die je lichaam moet leveren worden je reserves aangebroken. Bij cocainegebruik worden merkwaardig genoeg vooral de spieren aangedaan. Spieren moeten na het trainen tot rust komen om te kunnen groeien en die kans krijgen ze niet als je cocaine gebruikt.

Zo te horen vindt je het nogal belangrijk om een goede conditie te hebben en er gespierd uit te zien. Dat is een goede instelling. Cocaine zal er voor zorgen dat dit mooie streven geen vruchten af zal werpen.
De keuze is aan jou.
s
seymourebutesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat hij probeert te zeggen is dat je je voeding schema aan moet passen en alleen in het weekend moet gaan snuiven
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als raging-bull het toch niet laten kan en een Hercules wil worden die zonder moeite 100 push-ups doet, dan lijkt 1 x per maand me een beter voorstel. Maar cocaine laat zich maar moeilijk onder controle houden... Helemaal niet = de beste optie.
En inderdaad: eet goed voor je gaat snuiven. Stel een gezond maal samen waar je een poosje op kan teren. Kip of zalm/tonijn, het beste met aardappelen want die bevatten koolhydraten die langzaam verbranden. Pasta wordt namelijk in no time in je bloedbaan opgenomen.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een tijd geleden in mn junkcoke tijd, snoof ik constant en ook als ik competitie moest gaan doen, want ik kan gwn niet zonder toen. Ik ben toen verkeerd gevallen en ik kan mn benen niet meer voelen en ben afgevoerd naar het ziekenhuis. Daarom raad ik je gewoon af om coke icm met sport te gebruiken. Kan allerlei narige toestanden opleveren.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nouja dan is het gewoon niet iets voor tijdens het blowen, beter blow ik dus na de coke om de comedown te minderen. En het is dus ook niets tijdens het sporten. het pusht je lichaam wel naar een limit, maar het doet niets goed aan je spieren op de manier.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik blow word ik moe en val ik in slaap... dus ik doe het zeer zelden (ook zelfs niet om in slaap te vallen bijvoorbeeld)
Maar ik vind het wel ontzettend lekker smaken..
Als ik coke opheb (of pep) kan ik wel gewoon een lekker jointje roken zonder dat ik gelijk in elkaar donder..
:rolleyes:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#12
Peertje zei:
Als ik blow word ik moe en val ik in slaap... dus ik doe het zeer zelden (ook zelfs niet om in slaap te vallen bijvoorbeeld)
Maar ik vind het wel ontzettend lekker smaken..
Als ik coke opheb (of pep) kan ik wel gewoon een lekker jointje roken zonder dat ik gelijk in elkaar donder..
:rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ja daar heb je idd wel gelijk in. Ik vind alleen dat je veel te snel kan roken waardoor je de jonko niet meer proeft op een gegeven moment.

Ik heb trouwens nu net pas de halve gram opgemaakt, met nieuwjaar doe ik het weer.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben gisteren de hele avond wakker gebleven tot 8 uur, rond 15:00 ben ik me bed uitgekomen en ik heb me zoals normaal in de ochtend wat gaar gevoeld en de rest van de dag voelde ik me fitter dan ooit tevoren.

Morgen avond met nieuwjaar ga ik dit nog eens herhalen, maar dan opstap met me maties die ook hun eigen weg gaan vinden om de hele avond door te gaan.
P
ParanoidAndroidLid
01-01-2024, 00:00
#14
barry zei:
Hoe zit het met sos en xtc te gelijk? heb dit een paar keer gedaan en beviel zeer goed! Wat vinden jullie van deze combo? :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik vind dat coke t effect van XTC flink verminderd, lees verpest :P Te overheersend...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik coke op heb blow ik als een gek, voor elke 2 goeie lijnen een joint is niet ongebruikelijk.
Bij een halfje rook ik 2 gram wiet op. Heel rlxt, word zowiezo alleen chill van coke(add).
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#16
als ik de hele avond drink en snuif blijf ik zeg maar gewoon een soort van nuchter, maar blow ik er bij verdwijnt dat hele nuchtere gewoon en word ik gewoon ontiegelijk naar de klote
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#17
DrippTone zei:
Als ik coke op heb blow ik als een gek, voor elke 2 goeie lijnen een joint is niet ongebruikelijk.
Bij een halfje rook ik 2 gram wiet op. Heel rlxt, word zowiezo alleen chill van coke(add).
Klik om te vergroten...
ha vandaar dat ik de eerste keer coke al dacht van : "kerel wat ben je hier bezig over chill? mijn hart springt bijna uit mijn borstkas en mijn beeld begint te shaken". Kerel heeft ook add, van wiet wordt hij soms wel hyperactief en ZEKER als hij geen wiet heeft :wink:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik mis die jointjes wel eens als de coke uit gaat werken
H
HiddenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Buh, de coke overheerst het gevoel van stoned zijn. Je voelt je roes wel lichtjes veranderen wanneer je blowt maar veel effect heeft het niet (bij mij toch niet!)... Pas wanneer de coke uitwerkt begin je de joints te voelen :) .
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vind jointjes altijd heerlijk bij sos maar krijg meestal wel hartkloppingen ervan :(
Plus dat zoals eerder vermeld de er zga niks van merkt tot de sos echt uitwerkt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."