#1
Hmm, xtc is ook niet echt hetzelfde als coke want xtc maakt je juist tripping en coke maakt je super alert en nuchter
Oke, dus als je gewoon lekker houd van blowen is coke gewoon niks voor je denk ik...acidboy zei:coke overheerst de wiet, ik merk nooit zo veel van een jointje als ik coke gedaan heb. Misschien word ik alleen nog maar meer paranoia en achterdochtig.
Als coke is uitgewerkt en het op is vind ik het wel fijn om te blowen, vermindert de crash enigszins.
Dat zou ik dus niet doen amigo. Een halve gram in 1 x naar binnen nacken is nogal gevaarlijk. De kans dat je hart dat niet trekt is niet onnadenkbaar.raging_bull zei:maybe als ik nu de hele shit die ik heb op snuif in een haal dat ik dan wel chill
Don't worry, niet gedaan.. en een halve puur is het toch niet want ik proef de cafeine...yeti zei:Dat zou ik dus niet doen amigo. Een halve gram in 1 x naar binnen nacken is nogal gevaarlijk. De kans dat je hart dat niet trekt is niet onnadenkbaar.raging_bull zei:maybe als ik nu de hele shit die ik heb op snuif in een haal dat ik dan wel chill
Cocaine voor het fitnessen/sporten is eveneens een echte afrader. Je bloedvaten, ook de aorta, trekken zich samen. Je hele bloedvatenstelsel vernauwt zich waardoor de belangrijke organen (hart, hersenen etc.) en je spieren minder zuurstof krijgen. Vooral je hart heeft het zwaar te verduren omdat de cocaine de hartslag enorm opjaagt. Het pompt als een bezetene maar krijgt aanzienlijk minder bloedtoevoer.
Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden...
Verder vreet deze dope inderdaad aan je spieren.

Ja daar heb je idd wel gelijk in. Ik vind alleen dat je veel te snel kan roken waardoor je de jonko niet meer proeft op een gegeven moment.Peertje zei:Als ik blow word ik moe en val ik in slaap... dus ik doe het zeer zelden (ook zelfs niet om in slaap te vallen bijvoorbeeld)
Maar ik vind het wel ontzettend lekker smaken..
Als ik coke opheb (of pep) kan ik wel gewoon een lekker jointje roken zonder dat ik gelijk in elkaar donder..
![]()
barry zei:Hoe zit het met sos en xtc te gelijk? heb dit een paar keer gedaan en beviel zeer goed! Wat vinden jullie van deze combo?![]()
ha vandaar dat ik de eerste keer coke al dacht van : "kerel wat ben je hier bezig over chill? mijn hart springt bijna uit mijn borstkas en mijn beeld begint te shaken". Kerel heeft ook add, van wiet wordt hij soms wel hyperactief en ZEKER als hij geen wiet heeftDrippTone zei:Als ik coke op heb blow ik als een gek, voor elke 2 goeie lijnen een joint is niet ongebruikelijk.
Bij een halfje rook ik 2 gram wiet op. Heel rlxt, word zowiezo alleen chill van coke(add).
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."