Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnder de coke blowen?

Onder de coke blowen?

30 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#1
als ik de hele avond drink en snuif blijf ik zeg maar gewoon een soort van nuchter, maar blow ik er bij verdwijnt dat hele nuchtere gewoon en word ik gewoon ontiegelijk naar de klote
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#2
DrippTone zei:
Als ik coke op heb blow ik als een gek, voor elke 2 goeie lijnen een joint is niet ongebruikelijk.
Bij een halfje rook ik 2 gram wiet op. Heel rlxt, word zowiezo alleen chill van coke(add).
Klik om te vergroten...
ha vandaar dat ik de eerste keer coke al dacht van : "kerel wat ben je hier bezig over chill? mijn hart springt bijna uit mijn borstkas en mijn beeld begint te shaken". Kerel heeft ook add, van wiet wordt hij soms wel hyperactief en ZEKER als hij geen wiet heeft :wink:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik mis die jointjes wel eens als de coke uit gaat werken
H
HiddenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Buh, de coke overheerst het gevoel van stoned zijn. Je voelt je roes wel lichtjes veranderen wanneer je blowt maar veel effect heeft het niet (bij mij toch niet!)... Pas wanneer de coke uitwerkt begin je de joints te voelen :) .
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind jointjes altijd heerlijk bij sos maar krijg meestal wel hartkloppingen ervan :(
Plus dat zoals eerder vermeld de er zga niks van merkt tot de sos echt uitwerkt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
raging_bull zei:
alainalain zei:
Ik vind jointjes altijd heerlijk bij sos maar krijg meestal wel hartkloppingen ervan :(
Plus dat zoals eerder vermeld de er zga niks van merkt tot de sos echt uitwerkt.
Klik om te vergroten...
Ja maar je kapot smoken terwijl je strak staat is ook nie de bedoeling.. haha een jointje roken doe je dan voor de smaak en misschien merken ervaren mensen een kleine bijwerking ofzo die lekker is.. maar ik doe t nu alleen als ik weed heb als de sos afgelopen is en de depressie start dan is blowen echt lekker dat maakt t dan goed te verdragen. soms is de drang naar meer coke zo erg da t gewoon aan je zit te vreten, lekkere dikke pieto rollen dan en nog eentje want roken kan je dan toch wel als een gek.

bij mij werkt t nooit in 1 keer uit zeg maar, ik voel altijd korte momenten van de landing zeg maar. Ik voel altijd echt een brainwave die roept SNUIVEN NU!!! en dan 1min later is t weg en voel ik me weer zoals ervoor maar wat minder dan denk ik. en dat blijft zich herhalen tot t helemaal afgelopen is met de dopamine.
Klik om te vergroten...

You just made my day :tearsofjoy:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#7
alainalain zei:
Ik vind jointjes altijd heerlijk bij sos maar krijg meestal wel hartkloppingen ervan :(
Plus dat zoals eerder vermeld de er zga niks van merkt tot de sos echt uitwerkt.
Klik om te vergroten...
Ja maar je kapot smoken terwijl je strak staat is ook nie de bedoeling.. haha een jointje roken doe je dan voor de smaak en misschien merken ervaren mensen een kleine bijwerking ofzo die lekker is.. maar ik doe t nu alleen als ik weed heb als de sos afgelopen is en de depressie start dan is blowen echt lekker dat maakt t dan goed te verdragen. soms is de drang naar meer coke zo erg da t gewoon aan je zit te vreten, lekkere dikke pieto rollen dan en nog eentje want roken kan je dan toch wel als een gek.

bij mij werkt t nooit in 1 keer uit zeg maar, ik voel altijd korte momenten van de landing zeg maar. Ik voel altijd echt een brainwave die roept SNUIVEN NU!!! en dan 1min later is t weg en voel ik me weer zoals ervoor maar wat minder dan denk ik. en dat blijft zich herhalen tot t helemaal afgelopen is met de dopamine.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#8
raging_bull zei:
yeti zei:
raging_bull zei:
Verder vreet deze dope inderdaad aan je spieren.
Klik om te vergroten...
Don't worry, niet gedaan.. en een halve puur is het toch niet want ik proef de cafeine...

"Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden..."

Wat doet het dan? Op feesten gaan mensen ook compleet uit hun dak op dit spul. En dat is toch ook inspanning. Als je genoeg drinkt is het niet dodelijk maar kweek je wel spieren dan door die inspanning?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...



Als je aan het trainen ben overbelast je je spieren letterlijk.Anders groeien je spieren ook niet.Op een feest gebruik je wel veel energie enzo maar allemaal vrij ontspannen ivm een muscle training.

Denk ik...


En verder blowen op de cocaine vind ik heerlijk..Ik wordt er lekker mellow van :stoned:
Het lijkt wel vind ik of ik het effect van de wiet juist meer voel dan waneer ik geen coke opheb.

Maarja; that's me
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pieto, vet woordje :P
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik hou enorm veel van blowen :grin: en gebruik regelmatig coke daarbij.
eerst lekker jointje smoken, dan een streep of 2 en zo doe ik de hele avond verder. wel niet op feestjes fzo , lkkr chille met wat maten . vindt het een lekker gevoel geven.

maar zal van persoon tot persoon verschillen...
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Belgo zei:
raging_bull zei:
yeti zei:
Don't worry, niet gedaan.. en een halve puur is het toch niet want ik proef de cafeine...

"Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden..."

Wat doet het dan? Op feesten gaan mensen ook compleet uit hun dak op dit spul. En dat is toch ook inspanning. Als je genoeg drinkt is het niet dodelijk maar kweek je wel spieren dan door die inspanning?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...



Als je aan het trainen ben overbelast je je spieren letterlijk.Anders groeien je spieren ook niet.Op een feest gebruik je wel veel energie enzo maar allemaal vrij ontspannen ivm een muscle training.

Denk ik...
Klik om te vergroten...

Op een feestje is het inderdaad anders dan wanneer je qua kracht aan het trainen ben. Naar mijn idee kan je een feestje losgaan zien als een training voor uithoudingsvermogen, vet verbranden enzo.

Spieren kweek je veel meer met een oefening met zo veel mogelijk gewicht niet meer dan 10 x doen. Net zoals dat je van een uur op de loopband weinig extra spiermassa krijgt, maar je traint ze wel in uithoudingsvermogen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."