#1
als ik de hele avond drink en snuif blijf ik zeg maar gewoon een soort van nuchter, maar blow ik er bij verdwijnt dat hele nuchtere gewoon en word ik gewoon ontiegelijk naar de klote
ha vandaar dat ik de eerste keer coke al dacht van : "kerel wat ben je hier bezig over chill? mijn hart springt bijna uit mijn borstkas en mijn beeld begint te shaken". Kerel heeft ook add, van wiet wordt hij soms wel hyperactief en ZEKER als hij geen wiet heeftDrippTone zei:Als ik coke op heb blow ik als een gek, voor elke 2 goeie lijnen een joint is niet ongebruikelijk.
Bij een halfje rook ik 2 gram wiet op. Heel rlxt, word zowiezo alleen chill van coke(add).
raging_bull zei:Ja maar je kapot smoken terwijl je strak staat is ook nie de bedoeling.. haha een jointje roken doe je dan voor de smaak en misschien merken ervaren mensen een kleine bijwerking ofzo die lekker is.. maar ik doe t nu alleen als ik weed heb als de sos afgelopen is en de depressie start dan is blowen echt lekker dat maakt t dan goed te verdragen. soms is de drang naar meer coke zo erg da t gewoon aan je zit te vreten, lekkere dikke pieto rollen dan en nog eentje want roken kan je dan toch wel als een gek.alainalain zei:Ik vind jointjes altijd heerlijk bij sos maar krijg meestal wel hartkloppingen ervan
Plus dat zoals eerder vermeld de er zga niks van merkt tot de sos echt uitwerkt.
bij mij werkt t nooit in 1 keer uit zeg maar, ik voel altijd korte momenten van de landing zeg maar. Ik voel altijd echt een brainwave die roept SNUIVEN NU!!! en dan 1min later is t weg en voel ik me weer zoals ervoor maar wat minder dan denk ik. en dat blijft zich herhalen tot t helemaal afgelopen is met de dopamine.
Ja maar je kapot smoken terwijl je strak staat is ook nie de bedoeling.. haha een jointje roken doe je dan voor de smaak en misschien merken ervaren mensen een kleine bijwerking ofzo die lekker is.. maar ik doe t nu alleen als ik weed heb als de sos afgelopen is en de depressie start dan is blowen echt lekker dat maakt t dan goed te verdragen. soms is de drang naar meer coke zo erg da t gewoon aan je zit te vreten, lekkere dikke pieto rollen dan en nog eentje want roken kan je dan toch wel als een gek.alainalain zei:Ik vind jointjes altijd heerlijk bij sos maar krijg meestal wel hartkloppingen ervan
Plus dat zoals eerder vermeld de er zga niks van merkt tot de sos echt uitwerkt.
raging_bull zei:yeti zei:Don't worry, niet gedaan.. en een halve puur is het toch niet want ik proef de cafeine...raging_bull zei:Verder vreet deze dope inderdaad aan je spieren.
"Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden..."
Wat doet het dan? Op feesten gaan mensen ook compleet uit hun dak op dit spul. En dat is toch ook inspanning. Als je genoeg drinkt is het niet dodelijk maar kweek je wel spieren dan door die inspanning?
Belgo zei:raging_bull zei:yeti zei:Don't worry, niet gedaan.. en een halve puur is het toch niet want ik proef de cafeine...
"Wat de consequenties hiervan zijn bij zware lichamelijke inspanning laat zich raden..."
Wat doet het dan? Op feesten gaan mensen ook compleet uit hun dak op dit spul. En dat is toch ook inspanning. Als je genoeg drinkt is het niet dodelijk maar kweek je wel spieren dan door die inspanning?
Als je aan het trainen ben overbelast je je spieren letterlijk.Anders groeien je spieren ook niet.Op een feest gebruik je wel veel energie enzo maar allemaal vrij ontspannen ivm een muscle training.
Denk ik...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."