Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen,ik ben nieuw op dit forum en ik vroeg me af of iemand dit ooit heeft gehad. Ik heb 3 weken geleden samen met nog 2 vrienden oranje rolexies gebruikt,ik had er 3 op binnen 1 uur,J had er 2 tegelijk en half uur daarna nog een,en B had er 2 binnen een uur.Ik weeg 70 kg,J ook zoiets en B volgens mij meer dan 90.Nou hebben wij wel lkkr gespaced die avond maar we zien alle 3 sinds die dag nog steeds te felle lichten,als ik naar lichten kijk is het alsof ik in een naspace zit,ik zie nog steeds die lichtlijnen die naar je toekomen,en bij lantaarnpalen ook met nog een felle gloed eromheen,en dit na 3 weken nog steeds.Ook hebben we alle 3 dat lichten nog feller worden als we een paffie hebben gedaan.Wij zijn hier alle 3 van geschrokken maar we dachten dat het dus weg zou gaan binnen een paar weken,maar het is niet weggegaan en we zien het alle 3 nog steeds,na precies 3 weken.K heb het ook aan me D-ler gevraagd of andere mensen hier last van hebben gehad,en niemand heeft er klachten over gehad of iets zoals ons gehad,en dat weet ik zeker omdat hij ze ook neemt en een paar goede vrienden van hem die ik goed ken ook,en die hebben er geen problemen mee gehad. Dus mijn vraag aan jullie is of iemand dit ooit heeft gehad en er meer over weet"
"eeuhm denk je dat ik geen ervaring heb met harddrugs ofzo,denk je dat ik voor de 1ste keer gebruik ofzo?Ik heb wel wat meer op een avond gebruikt dan dat(400 mg kristallen) en daar heb ik geen last van gehad en ben er verantwoord mee omgegaan.Ik vind dat gwn normaal hoor ,3 op een avond,ik ken mensen die 6 op een avond doen elk weekend uit hun bol,wel naar de klote,zo bouw je snel tolerantie op,maar hun hebben niet wat wij hebben dus dan is dat tog wel raar,en wrm denk je dat ik niet weet wat een pilletje met me doet,kgebruik het niet voor niks Ik vraag tog antwoord op mijn probleem geen kritiek."
"J86 zei: Bovendien verschilt het nogal he... Ik heb een keer op 60 mg geteste pillen gehad, toen nam ik er ook 2 in om mee te beginnen. Het woord pil zegt niks over wat en hoeveel er in zit. Maja als het nou 3 pillen van 100 mg waren zou ik het ook niet zo heel slim vinden om dat binnen een uur te nemen dan heb je inderdaad grotere kans op complicaties. Verder denk ik ook wel dat het over gaat. Lees het sticky over neurotoxiciteit ff goed door zodat je dit probleem volgende keer misschien een beetje kan vermijden. Klik om te vergroten... Het waren pillen van 140 mg ,er zat mdma in,en ik had er 3 binnen een uur gedaan omdat het effect lekkerder is dan 3 pille verdeeld over 3 uur,omdat je dan alleen het effect wat uitstelt.Als je er 3 binnen een uur- anderhalf uur doet dan komt het lekkerder op."
"berten zei: yugoboss zei: J86 zei: Bovendien verschilt het nogal he... Ik heb een keer op 60 mg geteste pillen gehad, toen nam ik er ook 2 in om mee te beginnen. Het woord pil zegt niks over wat en hoeveel er in zit. Maja als het nou 3 pillen van 100 mg waren zou ik het ook niet zo heel slim vinden om dat binnen een uur te nemen dan heb je inderdaad grotere kans op complicaties. Verder denk ik ook wel dat het over gaat. Lees het sticky over neurotoxiciteit ff goed door zodat je dit probleem volgende keer misschien een beetje kan vermijden. Klik om te vergroten... Het waren pillen van 140 mg ,er zat mdma in,en ik had er 3 binnen een uur gedaan omdat het effect lekkerder is dan 3 pille verdeeld over 3 uur,omdat je dan alleen het effect wat uitstelt.Als je er 3 binnen een uur- anderhalf uur doet dan komt het lekkerder op. Klik om te vergroten... Je had oranje rolexen genomen zeg je, in deze zitten mccp (en nie afkomen van er zijn zoveel verschillende badges van rolexen want daar twijfel ik sterk aan dat er plots goeie oranje rolexen gedrukt zijn met mdma) dus denk dat daar de oorzaak zit! met die troep moet je voorzichtig omspringen! Klik om te vergroten... Nee in deze zat geen mcpp,omdat ik weet hoe mcpp voelt en hoe mdma voelt,en de pille bij me dealer(vlaardingen) zijn tot nu toe allemaal mdma geweest,ze eerste waren 160 mg(witte smilies) en daarna had ie oranje rolex(140 mg),binnenkort heeft ie weer nieuwe ,paarse ofzo. En ze kristalleen waren super,2 uur lang gehallucineerd ervan"
"door cropp op 11 jun 2009 11:49 speed, zonder over na te denken, al koste het me ook 50 euries voor een grammetje, dan kocht ik het nog... ik heb nog nooit coke gehaald, wel wat keren flink aan de coke gezeten, dus ik weet wat ik zeg, ook al was dat sporadisch... Klik om te vergroten... als jij 50 eurie voor een gr speed betaalt wordt jij flink belazerd"
"speed is leuk voor keertje of 2 maar zit teveel kkzooi in die je neus verneukt zoals zwavel en je blijft er te lang van wakker,omdat je als het effect voorbij is tog weer een lijntje neemt coke is ook leuk als je goede hebt,maar het is een te hoge prijs voor iets wat zo kort duurt mdma kristal is en blijft het leukst"
"Cocabladeren worden lekker in een bad met kerosine gegooid en de daaruit gewonnen pasta gecrystaliseerd met zoutzuur... Maar als ik moet kiezen, dan sterf ik ook liever door de cocaine Beter van niet, dus ik raak die dirt niet meer aan. Knap dat jij nog kan eten als je gesnoven hebt Yugoboss! Van alle sos-gebruikers die ik ken krijgt niemand nog een hap door zijn uitgedroogde, verdoofde keel. En van slapen komt de eerste 12 uur ook niets meer terecht als je meer dan een halve gram naar binnen gejast hebt. Klik om te vergroten... Ik bedoel dat je bij speed veel langer wakkerblijft en dus ook veel langer niet eet,bij cocaine kan ik 2-3 uur na gebruik gewoon eten,en slapen lukt inderdaad ook niet echt met cocaine,maar bij speed is het toch echt erger,vooral als je een nachtje doorgaat en sochtends smiddags weer een lijn neemt"
"Waaraan denk je dat cocaine gebonden is dan yugoboss? Precies, sulfaat. Ik neem tenminste aan dat je sulfaat bedoelt... :') Klik om te vergroten... wat is sulfaat dan ik bedoel gewoon zwavel ,wat op lucifers zit Speed word gewoon met teveel teringzooi gemaakt,waardoor het goedkoop is,en attractive in landen waar geld een probleem is,omdat het zo lang werkt. ook verneukt speed je lichaam sneller dan coke omdat je te lang wakker bent en geen honger hebt."
"Meld dit berichtAntwoord met een citaatRe: Speed VS Coke door ExceptionalInsight op 24 jun 2009 09:34 Dus eigenlijk heb je al je argumenten gewoon uit je kont getrokken? yugoboss schreef: Ik bedoel dat je bij speed veel langer wakkerblijft en dus ook veel langer niet eet Daar kies je toch zelf voor? Honger is er niet, maar eten kan wel. yugoboss schreef: bij cocaine kan ik 2-3 uur na gebruik gewoon eten,en slapen lukt inderdaad ook niet echt met cocaine,maar bij speed is het toch echt erger,vooral als je een nachtje doorgaat en sochtends smiddags weer een lijn neemt Dan moet je dat ook niet doen hè! Klik om te vergroten... ja eten kan wel,maar dan ben je erg lang besig met iets naar binnen krijgen,kan me nog goed herinneren dat ik na een avondje speed,de volgende middag 1 uur nodig had om een hamburger naar binnen te werken. Jawel,als je op vakantie bent wel"
"na 400,maar dan zie ik echt rare dingen"