#1
Tja Tek, dat is dagelijks ritueel, C & multi... In mijn geval dus ook niet het antwoord.
kook zei:Dank voor je antwoord Teknozum. Die truc heb ik dus afgelopen dus keer gebruikt. Veel water spoelen door mijn neus. Heeft niet geholpen helaas. Ook gebruik ik altijd door één neusgat. Helpt ook niet. Nou ja, dat helpt een beetje.
kook zei:Tja Tek, dat is dagelijks ritueel, C & multi... In mijn geval dus ook niet het antwoord.
TeKNoZem zei:Daar heb ik een tijd met speed last van gehad. Wat ik toen geleerd heb is om m'n neus te spoelen na gebruik.
Klinkt misschine heel vaag, maar probeer eens een etlepel te 'vullen' met water en dat door je neus te snuiven na gebruik, een eetlepel ong. per neusgat. Heeft bij mij altijd geholpen.
Ook willen hooikoorts remmers wel eens helpen, maar dit raad ik af sinds ik de effecten op langer termijn niet ken.
Het lijkt me dus ook te komen door het geïrriteerd zijn van je neus slijmvliezen. Door residu van het spul wat je gesnoven hebt bijvoorbeeld.
Wacky zei:TeKNoZem zei:Daar heb ik een tijd met speed last van gehad. Wat ik toen geleerd heb is om m'n neus te spoelen na gebruik.
Klinkt misschine heel vaag, maar probeer eens een etlepel te 'vullen' met water en dat door je neus te snuiven na gebruik, een eetlepel ong. per neusgat. Heeft bij mij altijd geholpen.
Ook willen hooikoorts remmers wel eens helpen, maar dit raad ik af sinds ik de effecten op langer termijn niet ken.
Het lijkt me dus ook te komen door het geïrriteerd zijn van je neus slijmvliezen. Door residu van het spul wat je gesnoven hebt bijvoorbeeld.
Heh, nou heb ik een beeld van tekno lui die elkaar op feestjes de eetlepel doorgeven om water te snuiven.![]()
"DrippTone zei:Acid snuiven, is dat al eens geprobeerd?
kook zei:De hooikoortsdruppels ga ik een keer proberen. En btw ik ben ook een blije plugger. Ook erg fijn, maar hoopgedoe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."