#1
oke, ik zal morgen nog even naar het cjib bellen, maar dat wordt waarschijnlijk dus de postbode omkopen of bedreigen ![:grin:]()
Token_White_Guy zei:Hee Marco,
Ik begrijp dat je je kut voelt omdat je club niet presteert, maar om dan in een steegje te gaan snuiven... Drugs aren't the answer, mmmkay?![]()
Maar even serieus: een maatje van me is ook eens gesnaaid. Bij hem werd (meteen) een boetebedrag van €200,- vastgesteld. Je komende 4-5 grammetjes zijn dus voor het CJIB ben ik bang.


annie123 zei:is er nog iemand die hier een reactie op kan geven, hoe is dit afgelopen en wat staat in de brief?
annie123 zei:is er nog iemand die hier een reactie op kan geven, hoe is dit afgelopen en wat staat in de brief?
het is toch jouw post,waarom zou je moeder dat open maken?Ollemann zei:Oei, dan mag je blij zijn dat je moeder de brief niet geopend heeft. Als de mijne zoiets zou lezen zou ik toch ergens moeten gaan onderduiken.
Olle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."