Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsboete voor gebruik harddrugs openbare weg

boete voor gebruik harddrugs openbare weg

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
pancakeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hier in de stad moet je er echt voor oppassen, een vriend van mij is ook al een keer gepakt. Ze rijden er echt express voor rond( en voor wildplassers). Het beste is gewoon in een cafe op de wc
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oei, dan mag je blij zijn dat je moeder de brief niet geopend heeft. Als de mijne zoiets zou lezen zou ik toch ergens moeten gaan onderduiken.

Olle
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ollemann zei:
Oei, dan mag je blij zijn dat je moeder de brief niet geopend heeft. Als de mijne zoiets zou lezen zou ik toch ergens moeten gaan onderduiken.

Olle
Klik om te vergroten...
het is toch jouw post,waarom zou je moeder dat open maken?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk niet dat ze het open zou maken, maar de angst dat het zou gebeuren zou wel aanwezig zijn.

Vreemd genoeg kan het me nooit zo veel schelen om op straat te gebruiken, daar moet ik denk ik maar eens mee stoppen, voordat ik ook gepakt word.

Olle
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ollemann zei:
Vreemd genoeg kan het me nooit zo veel schelen om op straat te gebruiken, daar moet ik denk ik maar eens mee stoppen, voordat ik ook gepakt word.

Olle
Klik om te vergroten...

Als je gewoon goed uitkijkt en een slimme plek uit kiest is er weinig aan de hand lijkt me zo.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
In een portiek bij zonsopkomst vind ik toch een wat toepasselijkere plek.
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ollemann zei:
Ik denk niet dat ze het open zou maken, maar de angst dat het zou gebeuren zou wel aanwezig zijn.

Vreemd genoeg kan het me nooit zo veel schelen om op straat te gebruiken, daar moet ik denk ik maar eens mee stoppen, voordat ik ook gepakt word.

Olle
Klik om te vergroten...

ken het gevoel (beide), interesseert me ook geen bal. Maar ik zorg wel steeds dat er niemand zicht heeft op mij... (buiten om jointjes te rollen, ookal woon ik in België, boeie)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."