#1
oke, ik zal morgen nog even naar het cjib bellen, maar dat wordt waarschijnlijk dus de postbode omkopen of bedreigen ![:grin:]()
het is toch jouw post,waarom zou je moeder dat open maken?Ollemann zei:Oei, dan mag je blij zijn dat je moeder de brief niet geopend heeft. Als de mijne zoiets zou lezen zou ik toch ergens moeten gaan onderduiken.
Olle
Ollemann zei:Vreemd genoeg kan het me nooit zo veel schelen om op straat te gebruiken, daar moet ik denk ik maar eens mee stoppen, voordat ik ook gepakt word.
Olle
Ollemann zei:Ik denk niet dat ze het open zou maken, maar de angst dat het zou gebeuren zou wel aanwezig zijn.
Vreemd genoeg kan het me nooit zo veel schelen om op straat te gebruiken, daar moet ik denk ik maar eens mee stoppen, voordat ik ook gepakt word.
Olle
Token_White_Guy zei:Hee Marco,
Ik begrijp dat je je kut voelt omdat je club niet presteert, maar om dan in een steegje te gaan snuiven... Drugs aren't the answer, mmmkay?![]()
Maar even serieus: een maatje van me is ook eens gesnaaid. Bij hem werd (meteen) een boetebedrag van €200,- vastgesteld. Je komende 4-5 grammetjes zijn dus voor het CJIB ben ik bang.


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."