#1
Toevallig had ik eergisteren deze combinatie gedaan.
S'middags rond 3 uur geblowd, rond 6 á 7 uur begonnen met coke. Ik dacht toen dat de wiet wel een beetje uitgewerkt zou zijn, maar niet. Als ik had gesnoven voelde ik me echt goed enzo (zoals het normaal is bij coke) maar nu ging die steeds al heel snel uitwerken en toen werd ik heel paranoïde. Iedereen zat in een complot tegen mij enzo. Heb ik wel is eerder gehad, dus ik kon er goed mee omgaan. (mijn gedachten recht zetten enzo) Maar steeds als ik een nieuw lijntje nam, was het weer goed, en na een kwartier werd ik weer 'gek'. Ik moet zeggen dat dat ook kon doordat ik slaap tekort kwam (had de nacht daarvoor niet geslapen) waardoor ik al niet helemaal lekker in m'n vel zat, maar ik vind t wel een kut combi, (ook al was t niet mijn bedoeling). Je kan beter eerst gewoon snuiven (anders is het echt zonde van de coke) en wil je gaan slapen, dan gaan blowen. Dan kom je ook makkelijk in slaap.
S'middags rond 3 uur geblowd, rond 6 á 7 uur begonnen met coke. Ik dacht toen dat de wiet wel een beetje uitgewerkt zou zijn, maar niet. Als ik had gesnoven voelde ik me echt goed enzo (zoals het normaal is bij coke) maar nu ging die steeds al heel snel uitwerken en toen werd ik heel paranoïde. Iedereen zat in een complot tegen mij enzo. Heb ik wel is eerder gehad, dus ik kon er goed mee omgaan. (mijn gedachten recht zetten enzo) Maar steeds als ik een nieuw lijntje nam, was het weer goed, en na een kwartier werd ik weer 'gek'. Ik moet zeggen dat dat ook kon doordat ik slaap tekort kwam (had de nacht daarvoor niet geslapen) waardoor ik al niet helemaal lekker in m'n vel zat, maar ik vind t wel een kut combi, (ook al was t niet mijn bedoeling). Je kan beter eerst gewoon snuiven (anders is het echt zonde van de coke) en wil je gaan slapen, dan gaan blowen. Dan kom je ook makkelijk in slaap.

