Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke + Wiet = Helmaal gek?, HELUPH!!

Coke + Wiet = Helmaal gek?, HELUPH!!

21 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had gisteren coke op en onder invloed van coke heb ik geblowd, ik werd gistereavond helemaal gek, ik zag alles draaien enz. en ik voelde me helemaal niet lekker. Toen ben ik 12 uur naar huis gegaan en gaan slapen, maar toen ik in bed lag dacht ik dat me lever ineens groot werd ofzo en dat al het bloed naar me nieren toe ging (zo voelde het ook), maar me moeder voelde of me nieren opzetten, maar dat was niet zo. Toen ben ik rond 2 uur in slaap gekomen, ik kon niet eerder slapen omdat ik allemaal kleuren voor me ogen zag toen ik ze dicht had. Toen werd ik vanmorgen wakker met hoofdpijn en nu lijkt het net alsof ik niet in mezelf ben dat ik er van een afstandje naar kijk laat maar zeggen?, vet vaag allemaal?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Niemand?, ik pak net een lijntje coke voel me gelijk een stuk beter! :hearteyes:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Damm??
Normaal wordt ik gelukkig van coke nu wordt ik verdrietig??
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja, goeie oplossing inderdaad... nog wat pakken!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Isolation zei:
ja, goeie oplossing inderdaad... nog wat pakken!
Klik om te vergroten...

Op :(
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hahahaha wat ben jij een achterlijk stuk stront zeg. :grin:
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het zelfde als ik deze twee combineer, normaal dus...
Neem een van beiden, wiet zal de beste keuze zijn :)
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
deze gast is geboren om te falen.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke en wiet vind ik ook maar een lijpe combinatie. Downers en uppers mixen is sowieso dom.
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#10
dan snap je er ook helemaal niks meer van dan denk je aii ik ga slapen
kan je niet slapen :P wat moet je dan toch met jezelf :wave:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flaffie zei:
deze gast is geboren om te falen.
Klik om te vergroten...

Dat idee begin ik ook te krijgen, altijd met de vreemdste verhalen aankomen. :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
Flaffie zei:
deze gast is geboren om te falen.
Klik om te vergroten...

Dat idee begin ik ook te krijgen, altijd met de vreemdste verhalen aankomen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

leuk leuk leuk, dit soort reacties helpen vast om er voor te zorgen dat hij de volgende keer ''een normaal'' verhaal schrijft.

Gelukkig geld dit niet voor de meeste mensen, maar er zijn er toch genoeg die zich (onbedoeld) gaan gedragen naar verwachtingen van anderen..

En ik geef je geen ongelijk als je vindt dat ik niet zo moet zeiken, want dat is eigenlijk ook gewoon wat ik kwamdoen in dit topic.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#13
gekkehenkie zei:
Hahahaha wat ben jij een achterlijk stuk stront zeg. :grin:
Klik om te vergroten...

Op basis van virtuele gegevens kan je moeilijk zeggen dat iemand een achterlijk stuk stront is me dunkt..Ik vind het eerder getuigen van oppervlakkigheid en opgekropte frustratie.

Maar wie ben ik.. :sunglasses:
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#14
mja coke & wiet vind ik één van de minst aangename combo's, je begint meer op je hartslag enzo te letten is niet echt een aanrader, de hardcore blowers lachen dit weg natuurlijk
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Toevallig had ik eergisteren deze combinatie gedaan.
S'middags rond 3 uur geblowd, rond 6 á 7 uur begonnen met coke. Ik dacht toen dat de wiet wel een beetje uitgewerkt zou zijn, maar niet. Als ik had gesnoven voelde ik me echt goed enzo (zoals het normaal is bij coke) maar nu ging die steeds al heel snel uitwerken en toen werd ik heel paranoïde. Iedereen zat in een complot tegen mij enzo. Heb ik wel is eerder gehad, dus ik kon er goed mee omgaan. (mijn gedachten recht zetten enzo) Maar steeds als ik een nieuw lijntje nam, was het weer goed, en na een kwartier werd ik weer 'gek'. Ik moet zeggen dat dat ook kon doordat ik slaap tekort kwam (had de nacht daarvoor niet geslapen) waardoor ik al niet helemaal lekker in m'n vel zat, maar ik vind t wel een kut combi, (ook al was t niet mijn bedoeling). Je kan beter eerst gewoon snuiven (anders is het echt zonde van de coke) en wil je gaan slapen, dan gaan blowen. Dan kom je ook makkelijk in slaap.
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#16
En wat ik ook had was dat ik heel erg op anderen ging letten en me steeds druk/zorgen maakte om anderen.
'jezus je ogen, gaat het wel goed met je?'
'hoe voel je je?'
'ik maak me zorgen om je, voel je je wel goed?'

terwijl t gewoon goed met de anderen ging, maar ik maakte me daar echt druk om wat best kut was.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bij pakken als je je niet helemaal 100% voelt ?
Dat is pas vragen om problemen...

Coke moet je niet nemen om je 'beter' te voelen :wink:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#18
gamerboy007 zei:
Bij pakken als je je niet helemaal 100% voelt ?
Dat is pas vragen om problemen...

Coke moet je niet nemen om je 'beter' te voelen :wink:
Klik om te vergroten...

Dit lijkt me overigens wel de simpelste reden waarom mensen gebruiken. niet voor spirituele groei of iets dergelijks, maar simpelweg om lol te hebben/zich goed te voelen.

Maar je hebt gelijk, de reden waarom de OP bij heeft gepakt blijft een stom idee.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb 2e kerstdag de combi van Wiet + Coke gedaan en kreeg er een geniale lulkick van...

Wat ik er toen allemaal uitblaatte was ook best ff schrikken soms, maar echt gek werd ik er niet van volgens mij :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vrij kalme reacties in dit topic. Kudo's.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."