Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet gevoel van meer en meer.

Het gevoel van meer en meer.

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Elke cokegebruiker natuurlijk..

Beetje overtrokken vind ik, is toch bekend; die rush die je krijgt wanneer je op weg bent om het te gaan halen..de korte werking..altijd meer en meer willen.

Achja
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
en het wordt alleen maar erger, fijn vooruitzicht he :)
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is zaterdag avond.
Je bent een beetje aan het drinken met wat vrienden gezellig bij iemand thuis.
De sfeer komt er gelijkmatig in. Lege bierflesjes stapelen zich op de tafel.
Iedereen lacht en is aangeschoten.
Opeens krijg je een ingeving, een gevoel! Ik heb zin in coke!
Je belt je dealer en spreekt een plek af. Je fietst als een bezetene naar de pinautomaat.
Zo snel mogelijk wil je het hebben en het regelen.
Maar daar word je opgehouden. 40, 60 of misschien 100 pinnen?
Je twijfelt, als ik 40 koop is het alleen voor vanavond.
Dat is vast wel genoeg, of niet? Je twijfelt.. misschien wel anderhalve gram.. of twee?
Toch maar 1 gram dat is wel genoeg denk je.
Je ziet een auto voorzichtig aan komen rijden.
En vervolgens staat hij stil na een paar meter rijden. Dit is het moment, je loopt rustig op je gemak naar de auto en begint een praatje.
Je stapt tevreden na een paar minuten uit met je sealtje. En dan is het zover! Het eerste lijntje gaat er gemakkelijk in, ah wat een lekker gevoel.
Maar toch.. heb ik wel genoeg gekocht? Wat als het op is om 2 uur s'nachts. Altijd die onzekerheden omdat het spul maar 45 minuten werkt..

Iemand die zich hier in herkent of ben ik de enige? :rock:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Chris Pontius zei:
en het wordt alleen maar erger, fijn vooruitzicht he :)
Klik om te vergroten...
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd!

Voor mij is coke een drug die je moet leren gebruiken..In't begin misbruik je ze en op termijn slaan de meeste mensen linksaf: highway to hell

Ik heb ondertussen een rechtse bocht gemaakt: gecontroleerd gebruik :grin: Voor zover je daar bij coke van kunt spreken natuurlijk..
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja zeker met lekkere snuifcoke heel herkenbaar. Het gevoel is heerlijk maar je crashed zo snel en dan wil je alleen maar meer en meer. Teveel geld opmaken als t op is spijt.
Daarom doe ik liever speed. Ik vind het veraderlijk verslavend. Maar op een gegeven moment kreeg ik steeds minder plezier en begon het steeds korter te werken en steeds meer nodig. Dan ga je nog bloedneuzen krijgen vooral als het erg pure coke is....

Jammer dat het niet zoals in het begin kan blijven. Maar dat ben ik ben ik helaas ook bij vrijwel iedere andere drug tegengekomen.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Speed ben ik niet meer zo fan van sinds me korte verslaving. Geen eetlust je verliest zo 10 kilo in 3 weken gebruik.. En het sluipt er keihard in. Bij coke heb ik meer in de gaten wat ik doe i.p.v speed. Mede ook doordat het zo duur is gebruik ik sos 1x in de 4-5 maanden ongeveer. Speed is veel verleidelijker en goedkoper. Maar dat is mijn ingeving. Mensen kunnen het oneens zijn natuurlijk.
b
bren87Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoi Albino,

Ik herken je verhaal heel erg goed! Ik moest er zelf om lachen, dat is echt dom gedrag! Het was lachverwekkend omdat ik dat ook zovaak heb meegemaakt en nu jij het opschrijft het echt heel dom klinkt.

Die ingeving, die je dan hebt, dat is pas lastig, omdat die ingeving erg opdringerig is en je daar niet meer vanaf komt. je MOET het dan gewoon hebben.
Uiteindelijk is dit bij mij vaak het resultaat: pin ik te weinig zal ik later nog een keer teruggaan en het hele verhaal opnieuw overdenken.
Maar in barre dronkenschap zal ik alsnog een keer gaan, omdat ik dan (in gedachten) toch genoeg had gehaald en daar ook zo mee ben omgaan, dat het alsnog snel weer op is.

nadeel is nu alleen dat ik nu verhuids ben naar een stad, de pinautomaat is tegenover mij en de dealer stopt vr mn huis waardoor het allemaal nog meer word....
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is echt een irritante eigenschap van coke. Zodra je het neemt crave je alweer naar de volgende lijn. :confused: Daarom vind ik het geen lekkere drug. Ik kan er niet echt van genieten. Voel alleen maar dat ik meer wil, maar ik weet niet eens waarom want de rush vind ik nou ook niet zo bijzonder en meer nemen is ook niet lekker..
v
vitafitfitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gelukkig heb ik altijd een moment dat ik kan zeggen op zo'n avond; ik heb genoeg. Maar meestal heb ik dan hartkloppingen of word ik ineens moe.
a
anonymous127Lid
01-01-2024, 00:00
#11
voor de wekelijkse drang naar coke wat je op een avond ook kan hebben, neem een flinke lijn speed blijf de nacht wakker de volgende dag die avond ga je naar bed, en die week sterk zijn je bent helemaal van coke af denk aan je geld en speed gebruik je gewoon niet meer want dan leef je niet lang
H
Hellraiser_[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#12
drrm vind ik coke troep je kan een perfecte avond met vrienden vergallen door te gaan snuiven
waarom .omdat je nadat je coke op is altijd zoon kutgevoel hebt dat het aleen nog maar saier kan worden en er toch geen coke meer is

pleur die coke weg jo :stoned:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hellraiser_[NL] zei:
drrm vind ik coke troep je kan een perfecte avond met vrienden vergallen door te gaan snuiven
waarom .omdat je nadat je coke op is altijd zoon kutgevoel hebt dat het aleen nog maar saier kan worden en er toch geen coke meer is

pleur die coke weg jo :stoned:
Klik om te vergroten...
precies en iedereen wordt para als het bijna op is
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Daar heb je pep en G voor. :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Daar heb je pep en G voor. :grin:
Klik om te vergroten...
we hebben het nu toch over coke gebruiken :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
SperSIZEboon zei:
W.F.L. zei:
Daar heb je pep en G voor. :grin:
Klik om te vergroten...
we hebben het nu toch over coke gebruiken :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, en voor dat gevoel van meer en meer/trek/para weg te werken heb je toch pep en G? :grin:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
W.F.L. zei:
SperSIZEboon zei:
W.F.L. zei:
Daar heb je pep en G voor. :grin:
Klik om te vergroten...
we hebben het nu toch over coke gebruiken :wink:
Klik om te vergroten...

Ja, en voor dat gevoel van meer en meer/trek/para weg te werken heb je toch pep en G? :grin:
Klik om te vergroten...
ja maar dat gebruikt niet iedereen
N
NoMoreSmokingLid
01-01-2024, 00:00
#18
de werking is zoo kort dat je direct veel neemt en veeel geld opmaakt , daarbij komt nog dat het pokke duur is ook.. en hoe meer je achter elkaar neemt , hoe minder lang je die nest voelt.

alleen dat 1ste lijntje kan wat uitlopen in werking.. en dan moet het al ff gelede zijn dat je nog hebt gebruikt .


mijn tip: gebruik niets of pakweg 1x per week/maand ( of minder natuurlijk ^^ ) in heel kleine hoeveelheid (en neem qualiteit) , dan alleen heb je het maximum fijne effect vn coke , en kost het je nog niet zoveel.
J
Jesse074Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Je moet er gewoon voor zorgen dat het niet mogelijk is om meer te regelen, zorg ervoor dat je geld op je spaarrekening staat en niet op je gewone rekening (ik spreek uit ervaring)... anders pin je zo bij en haal je (omdat je toch alzo verdoofd bent) makkelijk 1 (soms wel 2) gram bij.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tegenwoordig kan ik geen eens een gram opkrijgen van dat spul laat staan bijhalen.
1-2 lijntjes en het is done ivm hartkloppingen en prijs-plezier.
Maar dan toch het weer even een keer halen,dat was vorig jaar de laatste keer.
Cokestop van 2 jaar gehad daarvoor ook en mdma stop van 1,5 jaar gehad.

Op me 16e kon ik wel gram naar binnenwerken en maar blijven kopen (en pep afkraken zonder het geprobeerd te hebben :tearsofjoy: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."