Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsViva la nederland!

Viva la nederland!

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
n
nieneinaoLid
01-01-2024, 00:00
#1
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/G8UgiOuGbgM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/G8UgiOuGbgM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube] Ik vroeg me eerst af of dit filmpje nep zou zijn, maar het ziet er toch best wel echt uit. Vooral als je kijkt naar de ogen van de vrouw die het presenteert want die staan ook niet bepaald nuchter maarja, wat vinden jullie hiervan?

Nederland corrupt?, best wel
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nederland had een cokefabriek van 1900-1950 en verkocht toen in de eerste wereldoorlog aan beiden kanten van de oorlog (terwijl Nederland neutraal was in die oorlog :grin: ). Het werd toen dan ook spotgoedkoop verkocht ook.

Als je me niet gelooft wil ik straks nog wel zoeken naar een bron.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
nieneinao zei:
Ik vroeg me eerst af of dit filmpje nep zou zijn, maar het ziet er toch best wel echt uit. Vooral als je kijkt naar de ogen van de vrouw die het presenteert want die staan ook niet bepaald nuchter maarja, wat vinden jullie hiervan?

Nederland corrupt?, best wel
Klik om te vergroten...

Die vrouw staat niet strak en NL heeft een coke fabriek gehad.
Was toen gewoon een medicijn.

ecdit:
Heeft ook niets met corruptie te maken, gewoon een goed handels instinct.
Coke is verdomd handig om in de oorlog je soldaten mee op te hitsen.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat ze vertelt klopt allemaal wel ja. Die 'trots op Nederland!' op het eind, haha.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zeg niet dat die vrouw heeft gebruikt maar ze is in iedergeval wel para
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
Coke is verdomd handig om in de oorlog je soldaten mee op te hitsen.
Klik om te vergroten...

Meth. :smoke:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
Oom Klaas zei:
Coke is verdomd handig om in de oorlog je soldaten mee op te hitsen.
Klik om te vergroten...

Meth. :smoke:
Klik om te vergroten...

Meth lijkt me niet. Wordt je kanonnenvoer eerder onvoorspelbaar en onhandelbaar van. =p

Speed daarentegen is in de 2e wereldoorlog volop aan militairen toegediend. Voornamelijk piloten zaten vaak aan de speed, als ik me niet vergis kregen ze het zelfs in tabletvorm mee. Hier een voorbeeld van een reclame poster uit die tijd:


Dat is imo een van de meest geniale posters ooit. ;D
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha, die is geweldig, even saven. :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
TeKNoZem zei:
W.F.L. zei:
Oom Klaas zei:
Coke is verdomd handig om in de oorlog je soldaten mee op te hitsen.
Klik om te vergroten...

Meth. :smoke:
Klik om te vergroten...

Meth lijkt me niet. Wordt je kanonnenvoer eerder onvoorspelbaar en onhandelbaar van. =p

Speed daarentegen is in de 2e wereldoorlog volop aan militairen toegediend. Voornamelijk piloten zaten vaak aan de speed, als ik me niet vergis kregen ze het zelfs in tabletvorm mee. Hier een voorbeeld van een reclame poster uit die tijd:


Dat is imo een van de meest geniale posters ooit. ;D
Klik om te vergroten...

Nice, ik heb 'm een keer bij discovery gezien :grin:

Die piloten hadden dan de "Go" pil en de "Stop" pil, dikke pep of valium pil...piloten hadden het toen echt nog goed :P
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oom Klaas zei:
Nice, ik heb 'm een keer bij discovery gezien :grin:

Die piloten hadden dan de "Go" pil en de "Stop" pil, dikke pep of valium pil...piloten hadden het toen echt nog goed :P
Klik om te vergroten...

Mja dat hadden ze ook wel nodig, als je kijkt dat een standaard escort of bombardeer missie al snel een dag duurde ofzo. Deze moesten ook vrij frequent gevlogen worden.
n
nieneinaoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmm btw
Als jullie niet zien wanneer iemand speed of coke heeft gebruikt zijn jullie wel erg slecht al mogen jullie concluderen dat jullie zo wijs zijn of whatever maar speed is te zien aan de strakke oogjes en coke aan de mooie glanzende oogjes en afentoe een beetje strak ligt er een beetje aan.. en als jullie me nou proberen te overtuigen dat het niet zo is zijn jullie de niet kenners en ik niet :wink: fijne use days nog
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#12
En... Wat heeft dat voor toegevoegde waarde aan 't topic? elke gebruiker pikt andere gebruikers zo uit de menigte, ongeacht of diegene op dat moment vaag is of niet. Soort zoekt soort weet je.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
nieneinao zei:
Hmmm btw
Als jullie niet zien wanneer iemand speed of coke heeft gebruikt zijn jullie wel erg slecht al mogen jullie concluderen dat jullie zo wijs zijn of whatever maar speed is te zien aan de strakke oogjes en coke aan de mooie glanzende oogjes en afentoe een beetje strak ligt er een beetje aan.. en als jullie me nou proberen te overtuigen dat het niet zo is zijn jullie de niet kenners en ik niet :wink: fijne use days nog
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Wees jij maar blij dat je de drugs kenner bent, kan je dat je 16 jarige vriendjes weer gaan vertellen.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
TeKNoZem zei:


Dat is imo een van de meest geniale posters ooit. ;D
Klik om te vergroten...

Fucking saved.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze ziet er idd wel enigszins doorgespaced uit :tearsofjoy:
Ze heeft het ook over max havelaar ofzo, dat is toch koffie, net zoiets als fair trade dat de boeren er meer aan verdienen ofzo? En legalisatie..
Haha zie het al voor me, in de supermarkt Fair Trade coke kopen :tearsofjoy:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
iSmokex zei:
Haha zie het al voor me, in de supermarkt Fair Trade coke kopen :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik stem voor!

Olle
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die vrouw is helemaal de weg kwijt!
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
nieneinao zei:
Hmmm btw
Als jullie niet zien wanneer iemand speed of coke heeft gebruikt zijn jullie wel erg slecht al mogen jullie concluderen dat jullie zo wijs zijn of whatever maar speed is te zien aan de strakke oogjes en coke aan de mooie glanzende oogjes en afentoe een beetje strak ligt er een beetje aan.. en als jullie me nou proberen te overtuigen dat het niet zo is zijn jullie de niet kenners en ik niet :wink: fijne use days nog
Klik om te vergroten...
:rock:
D
DonJonLid
01-01-2024, 00:00
#19
nieneinao zei:
Hmmm btw
Als jullie niet zien wanneer iemand speed of coke heeft gebruikt zijn jullie wel erg slecht al mogen jullie concluderen dat jullie zo wijs zijn of whatever maar speed is te zien aan de strakke oogjes en coke aan de mooie glanzende oogjes en afentoe een beetje strak ligt er een beetje aan.. en als jullie me nou proberen te overtuigen dat het niet zo is zijn jullie de niet kenners en ik niet :wink: fijne use days nog
Klik om te vergroten...

precies
als ik sos op heb dan heb ik juist ook de volgende dag nog zo'n glazige glans over mn ogen hangen:P en bij pep heb ik volgende dag dat ik nog steeds met mn kaken zit te bewegen en met mn tong constant over mn lippen wrijf:P
maar zoals word gezegd gebruikers zien het meteen wanneer iemand iets op heeft, sommige vrienden van mij zien het niet als ik iets op heb en laatst bij een feesje werd k al raar aangekeken van 20 meter afstand:P
g
gewoon doen joh!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nieneinao zei:
Hmmm btw
Als jullie niet zien wanneer iemand speed of coke heeft gebruikt zijn jullie wel erg slecht al mogen jullie concluderen dat jullie zo wijs zijn of whatever maar speed is te zien aan de strakke oogjes en coke aan de mooie glanzende oogjes en afentoe een beetje strak ligt er een beetje aan.. en als jullie me nou proberen te overtuigen dat het niet zo is zijn jullie de niet kenners en ik niet :wink: fijne use days nog
Klik om te vergroten...

Mensen reageren natuurlijk niet altijd het zelfde, wat je nu zegt is wel erg algemeen. Heb je dat van wikipedia?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."