#1
dat gebeurt er is dus als je teveel gebruikt.
gamerboy007 zei:dat gebeurt er is dus als je teveel gebruikt.
Milano zei:Een vriend van me rookt het en hij is er zo paranoia door geworden, ook wanneer hij nuchter is.
Ik denk dat het met snuiven wel meevalt. De vraag de topic starter of hij het rookt?
TrippyShit zei:Ja ik had dat vooral als het ging uitwerken, zo'n raar paranoia gevoel in je hoofd.
Of als je wat teveel in een te korte tijd had genomen idd. Maar dat neem ik eigenlijk altijd omdat ik dat paranoia gevoel niet wil hebben voordat ik op de terug weg of thuis ben. Niet mijn ding, coke. Of misschien juist wel..
Pak ik het blijkbaar toch nog goed aan haha.Een voorbijganger zei:Hi Vloeitje,
Paranoia is een normale veelvoorkomende reaktie op C. Net zoals je geen trek hebt in eten (je interesse voor eten neemt af) heb je ook geen trek/zin in communicatie (interesse voor sociale prikkels van buitenaf neemt ook af). En dus voel je elke sociale interactie van buitenaf als iets dat je niet wilt op dat moment.
Je zou kunnen zeggen dat je hersenen volledig druk zijn om te genieten van de aanwezige prikkel dat ze niets van buitenaf binnen willen laten.
Als dit genieten echter afneemt, of als je op hetzelfde niveau wilt blijven genieten, zit je niet te wachten op welke sociale prikkel dan ook. Want de prikkel deed zoveel met je hersenen dat deze alle andere prikkels als minder/ongewenst beschouwt. En omdat het zo intensief is voor je bovenkamer (alle zenuwblaasjes zijn geopend, zou je kunnen zeggen) en je je zo lekker voelt denk je dat alles en iedereen dat ziet of door heeft. Dus moet de TV of radio zachter. Of de gordijnen dicht. Of als je telefoon afgaat neem je die niet op, puur omdat de sensatie in je hoofd niet verstoord mag worden door wat dan ook...
Ik hoop dat dit je wat gerust stelt; niet raar of horend bij overmatig gebruik ofzo. Wél vervelend want er zijn ook mensen die juist heel open en praterig worden, en zich minder para voelen als gevolg van C gebruik.
Succes...
?eviann zei:Komt me zooo bekend voor!
Op 1 avond had ik ongever 4 a 5 gram op.. Pure extase damnnn..![]()
Ik was op mijn kamer boven, 5 min later ofso.. dacht ik dat ik iemand de trap op hoorde komen. Ik zat helemaal verstijfd op de bank.. En maar luisteren, muziek uit, proberen rustig te ademen enzo.. Maar er kwam niemand en ik was zoooo overtuigd dat ik iemand de trap op hoorde komen.. Op een gegeven moment, sprak ik mezelf moed in, zo van 'Evi, dit is een bijwerking, doe normaal er komt niemand.'
Toen keek ik op de klok, bleek dus dat ik een dik uur verstijfd op dezelfde plek heb gezeten, met mij ogen wijd open en oren gespitst, naar de deur toe! hahaha
Lovely!
W.F.L. zei:Ik snap nou niet echt hoe je zoveel kunt gebruiken. Dat is gewoon niet grappig meer.
Na 1,5 tot MAX 2 gram ben ik het echt helemaal zat, hoeveel er ook is.
S0s_90 zei:4 a 5 gram op een avond?
Vind je het raar als ik dit niet geloof? ik heb zelf weleens tussen de 2.5 a 3 gram op op een avond/nacht. maar ik kan toch niet echt zeggen dat ik me eigen na 2 gram super lekker voel.
Dan is het om de 10 min/ 15 min lijntjes leggen totdat me coke op is om vervolgens last te krijgen van een vreselijke crash, ik vraag me dan ook af hoe jou crash is gweest na 4 a 5 gram...
Ondankbare drugs is het eigenlijk![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."